X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Трансфер технологій

Завантажити презентацію

Трансфер технологій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Співпраця з університетами Д-р Гювен Ялсінтас Віце- Президент Офіс трансферу технологій Науково-дослідна фундація університету штату Нью-Йорк (SUNY) Альфред, штат Нью-Йорк - 27 квітня 2006 р.

Слайд 2

Огляд Визначення трансферу технологій Недоліки у фінансуванні Відносини Галузевий підхід Погляд університету Приклади Співпраця великих компаній Співпраця малих компаній Ідеальна співпраця 2

Слайд 3

Трансфер технологій -це… 3

Слайд 4

Трансфер технологій - це… Відносини Контакти Спорт 4

Слайд 5

Трансфер технологій - це… Інтелектуальна власність Розвиток ринку Комерційний розвиток Інновації SUNY Незадовольнені потреби “Домовленості” по ліцензіях Затримки Запуск в дію 5

Слайд 6

Фінасування дефіциту 6

Слайд 7

Відносини з університетом з галузевої точки зору Річні витрати на НД&ПКР як % доходів від реалізації Фармацевтична галузь промисловості, що базується на науково-дослідній роботі - 19 Хімікати в загальному - 5 Електроніка - 6-7 та Виробництво автомобілів - 4-5 7

Слайд 8

Основні пункти річного звіту 2005 р. Статус чартеру отримано в 1951 р. Спонсорована науково-дослідна робота 8,300 програм $735 млн у фінансовому році, кінець 2005 р. 60% уряд – 40% приватні установи Трансфер технологій П’ять офісів – 31/64 території університетів 245 повідомлень про нові винаходи 193 поданих заяв на патенти 78 ліцензій та виконаних опціонних договорів 34 патенти США, видані у 2005 фінансовому році 8

Слайд 9

Приклад Гоффман – Ля Рош У 1996/97 рр. витрачено $1.7 мільярди на науково-дослідну роботу та ПКР Розвиток - 70%, в більшості на клінічні випробування нових терапевтичних складників Науково-дослідна робота - 30% За межами компанії - 5-10% витрат на винаходи, Ця пропорція різко зростає до приблизно 25%. 9

Слайд 10

Крім цього, вони підтримують Велику кількість студентів - кандидатів наук Стипендії на науково-дослідну роботу після захисту дисертації та Співпрацю з університетами по контретному дослідженні, де університет має особливий досвід. Глобальні дії і не обмежені лише Європою. 10

Слайд 11

У меншому розмірі Бронединаміка SUNY Geneseo Потреба в програмному забезпеченні CACT-SUNY Експериментальне теоретичне вивчення фізичних та хімічних феноменів поверхні (Surface science) NYSTAR Товар – індивідуальний бронезахист, щоб врятувати життя 11

Слайд 12

Комерційний розвиток Ми “цілуємо багато жаб” Плюс 12

Слайд 13

Комерційний розвиток Деколи вони залишаються жабами Плюс 13

Слайд 14

Комерційний розвиток Інколи вони перетворюються у принців Плюс 14

Слайд 15

Ідеальна співпраця Безпосередній відгук на потреби індустрії Договір по НД&ПКР Пункт по правах інтелектуальної власності Розвиток технологій В університеті викладачами В компанії науковими співробітниками компанії В любому місці при співпраці Спільна власність Перше право на ведення переговорів 15

Слайд 16

Потреби великої компанії Нуково-дослідна робота, проведена в даний час, не була настільки продуктивною, наскільки це необхідно у майбутньому для того, щоб утримати успішний хід справ даного моменту. Ціль – кожного року виробляти для кожної з 10 найвідоміших фармацевтичних компаній від 3 до 5 хімічних структурних одиниць (елементів) (в даний час компанії, як правило, досягають біля 1): Це вимагатиме започаткування приблизно від 35 до 50 нових проектів кожного року. 16

Слайд 17

Загальна картина Таке зростання у діяльності вимагатиме різкого збільшення необхідності в кваліфікованих кадрах, або У продуктивності роботи тих, котрі працюють в даний час, або домовленості з іншими організаціями на виконання проектів, або особливо багато нових ідей. Iдеї були суттєвим елементом у досягненні успіху, але мати лише ідеї не завжди достатньо; Успішні інновації не завжди швидко йшли слідом за важливими відкриттями; напр. моноклональні антитіла. 17

Слайд 18

Заключна картина Для досягнення всього у цій діяльності промислові галузі та університети повинні розуміти один одного краще та співпрацьовувати більш тісніше і продуктивніше. 18

Слайд 19

Створювати співпрацю Креативний підхід IP2IPO Kairos Мобілізувати капітал Розміщення акцій на Лондонському ринку в 2007 році Відносини з іншими університетами Imperial College Sheffield University 19

Слайд 20

Підсумок Аналізувати Бути креативним Бути гнучким 20

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Наука