Особливості обслуговування користувачів Наукової бібліотеки НаУКМА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розвиток суспільства та комп'ютерних технологій потребує постійного і активного впровадження інновацій в діяльність бібліотеки
Сучасна бібліотечна система дозволяє автоматизувати всі технологічні процеси, починаючи від комплектування літератури до її видачі користувачам в автоматизованому режимі. Сьогодні бібліотека повинна відповідати сучасним вимогам: від використання технологій штрихового кодування (RFID-технологій) до підготовки і розміщення власних електронних ресурсів і повнотекстових баз даних в Інтернет
Якісне та комфортне обслуговування користувачів взаємовідносини бібліотекаря і користувача тренінги, семінари, навчання високий професіоналізм
Розширення бібліотечних послуг Реєстрація користувачів Робота з боржниками e-mail Skype Онлайн-Чат FACEBOOK, Flickr, Twitter... Довідка
Можливість знаходити інформацію швидко та з найбільшою повнотою і точністю Полиці вільного доступу навчальної та довідкової літератури Полиці книг зі статусом «без замовлення» Полиці нових надходжень до бібліотеки
Можливість швидко та ефективно робити пошук за різними пошуковим елементам в електронному каталозі
Електронний формуляр продивитися, які саме документи є на даний час на Формулярі та коли потрібно їх повернути до бібліотеки продивитися історію видач продивитися стан виконання замовлень продовжити термін користування матеріалами замовити та утримувати замовлені матеріали перевірити інформацію щодо суми нарахування пені за заборговані матеріали
Можливість визначити місцезнаходження видання, кількість вільних примірників чи скористатись електронною версією видання
Інтернет можливість працювати в мережі Інтернет в інтернет-залі або залах каталогів використовуючи персональні комп'ютери в локальній мережі або через WiFi
Послуга “Нічний абонемент” видача видань із основного фонду бібліотеки зі статусом примірника “В читальній залі” в користування поза бібліотекою на ніч
Послуга міжбібліотечного абонементу (МБА) замовлення літератури з інших бібліотек, відсутньої у фонді бібліотеки
Швидке повернення книг BOOK RETURN повернути книги можна в одному місці, при вході до Бібліотеки Антоновичів, навіть тоді, коли бібліотека не працює для користувачів
Семінари та тренінги Теми Користування бібліотекою: бібліотечні ресурси та сервіси Ефективний пошук в електронному каталозі Е-ресурси та бази даних: ознайомлення та використання Пошук наукової фахової інформації за темою Електронний архів НаУКМА eKMAIR: переваги використання Матеріали до курсів
Інтегрована бібліотечна система ALEPH. Модуль книговидачі Видача Повернення Користувач Примірник Адміністрування Пошук
Реєстрація користувачів База користувачів конвертування бази студентів із системи управління навчальним процесом в НаУКМА «Оптіма» (студенти 1-го курсу) реєстрація при персональному зверненні (викладачі та співробітники НаУКМА) реєстрація та виготовлення читацького квитка при персональному зверненні (сторонні користувачі)
Бази даних 2010. Використання БД Сесії Пошуки Тексти Анотації EBSCO 8457 5936 EMERALD 3397 19254 4525 3555 Hinari 242 484 605 IOP 426 852 913 478 Oxford Journals 232 464 2439 940 Oxford Ref. Online 82 121 61 OARE 366 732 916 Royal Society of Chemistry 90 179 243 309 Springer Books 770 1540 1925 Springer Journals 1736 3472 4340 Наука-онлайн 1316 2632 3290 ЦУЛ 242
Дякую за увагу! Тетяна Чорна, Завідувачка відділу обслуговування, Координатор проекту ElibUkr в НаУКМА chorna@ukma.kiev.ua
Схожі презентації
Категорії