X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Особливості обслуговування користувачів Наукової бібліотеки НаУКМА

Завантажити презентацію

Особливості обслуговування користувачів Наукової бібліотеки НаУКМА

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Особливості обслуговування користувачів Наукової бібліотеки НаУКМА Київ, 19 квітня 2011

Слайд 2

Розвиток суспільства та комп'ютерних технологій потребує постійного і активного впровадження інновацій в діяльність бібліотеки

Слайд 3

Сучасна бібліотечна система дозволяє автоматизувати всі технологічні процеси, починаючи від комплектування літератури до її видачі користувачам в автоматизованому режимі. Сьогодні бібліотека повинна відповідати сучасним вимогам: від використання технологій штрихового кодування (RFID-технологій) до підготовки і розміщення власних електронних ресурсів і повнотекстових баз даних в Інтернет

Слайд 4

Якісне та комфортне обслуговування користувачів взаємовідносини бібліотекаря і користувача тренінги, семінари, навчання високий професіоналізм

Слайд 5

Розширення бібліотечних послуг Реєстрація користувачів Робота з боржниками e-mail Skype Онлайн-Чат FACEBOOK, Flickr, Twitter... Довідка

Слайд 6

Можливість знаходити інформацію швидко та з найбільшою повнотою і точністю Полиці вільного доступу навчальної та довідкової літератури Полиці книг зі статусом «без замовлення» Полиці нових надходжень до бібліотеки

Слайд 7

Можливість швидко та ефективно робити пошук за різними пошуковим елементам в електронному каталозі

Слайд 8

Електронний формуляр продивитися, які саме документи є на даний час на Формулярі та коли потрібно їх повернути до бібліотеки продивитися історію видач продивитися стан виконання замовлень продовжити термін користування матеріалами замовити та утримувати замовлені матеріали перевірити інформацію щодо суми нарахування пені за заборговані матеріали

Слайд 9

Можливість визначити місцезнаходження видання, кількість вільних примірників чи скористатись електронною версією видання

Слайд 10

Швидка технологія отримання видання з фондів сховища до читальних залів та на абонемент

Слайд 11

Інтернет можливість працювати в мережі Інтернет в інтернет-залі або залах каталогів використовуючи персональні комп'ютери в локальній мережі або через WiFi

Слайд 12

Доступ до повнотекстових баз даних через електронний каталог бібліотеки

Слайд 13

Доступ до повнотекстових баз даних через сервіс “A to Z”

Слайд 14

Доступ до повнотекстових баз даних через веб-сайт бібліотеки

Слайд 15

2009 – 124 статей 2010 – 126 статей Електронна доставка документів

Слайд 16

Сервіс “Матеріали до курсів” віртуальні полиці матеріалів до тематичних курсів

Слайд 17

RSS новини: перегляд списків нових надходжень до бібліотеки

Слайд 18

Послуга “Нічний абонемент” видача видань із основного фонду бібліотеки зі статусом примірника “В читальній залі” в користування поза бібліотекою на ніч

Слайд 19

Послуга міжбібліотечного абонементу (МБА) замовлення літератури з інших бібліотек, відсутньої у фонді бібліотеки

Слайд 20

Швидке повернення книг BOOK RETURN повернути книги можна в одному місці, при вході до Бібліотеки Антоновичів, навіть тоді, коли бібліотека не працює для користувачів

Слайд 21

Семінари та тренінги Теми Користування бібліотекою: бібліотечні ресурси та сервіси Ефективний пошук в електронному каталозі Е-ресурси та бази даних: ознайомлення та використання Пошук  наукової фахової інформації за темою Електронний  архів НаУКМА eKMAIR: переваги використання Матеріали до курсів

Слайд 22

Визначення кодів УДК 316 наукових статей (2010)

Слайд 23

Інтегрована бібліотечна система ALEPH. Модуль книговидачі Видача Повернення Користувач Примірник Адміністрування Пошук

Слайд 24

Реєстрація користувачів База користувачів конвертування бази студентів із системи управління навчальним процесом в НаУКМА «Оптіма» (студенти 1-го курсу) реєстрація при персональному зверненні (викладачі та співробітники НаУКМА) реєстрація та виготовлення читацького квитка при персональному зверненні (сторонні користувачі)

Слайд 25

База користувачів

Слайд 26

Статистика. Користувачі НБ НаУКМА 2010

Слайд 27

Статистика. Відвідування 2010

Слайд 28

Статистика. Видач 2010

Слайд 29

Бази даних 2010 – 151

Слайд 30

Бази даних 2010. Використання БД Сесії Пошуки Тексти Анотації EBSCO 8457 5936 EMERALD 3397 19254 4525 3555 Hinari 242 484 605 IOP 426 852 913 478 Oxford Journals 232 464 2439 940 Oxford Ref. Online 82 121 61 OARE 366 732 916 Royal Society of Chemistry 90 179 243 309 Springer Books 770 1540 1925 Springer Journals 1736 3472 4340 Наука-онлайн 1316 2632 3290 ЦУЛ 242

Слайд 31

Дякую за увагу! Тетяна Чорна, Завідувачка відділу обслуговування, Координатор проекту ElibUkr в НаУКМА chorna@ukma.kiev.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Наука