"Звичайні дроби №2"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Накреслити відрізок довжиною 6 см. Поділити його на три рівних частини. Виділіть одну з цих частин іншим кольором; Накресліть прямокутник, довжина якого 12 см і ширина 3 см. Поділіть його на чотири рівних частини. Зафарбуйте три з цих квадратів Накресліть квадрат зі стороною 8 см. Поділіть його на 4 рівних частини. Зафарбуйте дві з цих частин. Чи правильно, що зафарбовано половину квадрата? Колективне розв'язування вправи Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Святковий пиріг розрізали на 10 рівних частин. 1 : 10 = ? Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. і Чисельник Знаменник Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Н. хто? що? п’ять шостих Р. кого? чого? п’яти шостих Д. кому? чому? п’яти шостим З. кого? що? п’ять шостих О. ким? чим? п’ятьма шостими М. (на, в) кому? чому? на п’яти шостих Відмінюємо дроби Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
1. Що ми називаємо дробом? 2. З чого складається дріб? 3. Що означає чисельник? 4. Що означає знаменник? 5.Що означає риска дробу? Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
П'ять дев'ятих, третина Провідміняти дроби Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Перевіряємо самостійну роботу 1) 2) 3) 4) 5) Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Схожі презентації
Категорії