УРОК - ГРА ПО ТЕМІ: «ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, Їх не зважиш на терезах, І ціни не підбереш. знання
Будь уважним Міркуй, шукай, порівнюй, роби висновки, працюй Шукай нові способи розв’язування проблеми Самостійно встановлюй зв’язки відомого з невідомим Будь наполегливим і не бійся помилитися Експериментуй та виправляй невдалі спроби Будь упевнений у своїх здібностях
вдосконалити вміння учнів додавати, віднімати звичайні дроби ; сформувати в учнів уміння виділяти в досліджуваному матеріалі головне; розвивати логічне мислення, пам'ять; розвивати соціальні компетентності. Мета уроку
1. Дріб з чисельником 7 і знаменником 17 записати так: а)7/10; б) 17/7; в) 7/17. 2. Який дріб з поданих є правильним? а) 9/10 ; б) 7/1 ; в) 15/6 . 3. Виділити цілу і дробову частини з неправильного дробу17/5 : 4. Перетворити в неправильний дріб : а) 23/15 ; б) 62/15; в) 34/15 . 5. Виконати додавання : а) 5; б) 5 в) 4
Розв´язати задачу : Шахова команда школи набрала 72 очки, ¾ - набрали старшокласники, а 5/6 решти - п'ятикласники. Скільки очок набрали п'ятикласники ? Правильно розв´язавши задачу ви одержите ключ з ім'ям великого математика.
Найменше натуральне число. Числа 1/7 ; 1/3 ; 2 /4 ; . . . це - .... Відстань між кінцями відрізка. Величина вимірювання кутів. Компонент дії додавання. Одиниця вимірювання площ земельних ділянок. Одне із основних понять математики. Відрізок, що сполучає дві точки кола і проходить через його центр. 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6,7, 8, 9 - це ... . Найменше натуральне число, що закінчується нулем. Як сказати одним словом 1/2 ? Якщо правильно розгадано кросворд, то учні одержують слово - Новгородцев.
Схожі презентації
Категорії