X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Звичайні дроби

Завантажити презентацію

Звичайні дроби

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Математика 6 клас Розділ ІІ. Звичайні дроби §2. Додавання і віднімання звичайних дробів Цикл мультимедійних уроків Полтавська загальноосвітня школа № 10 І-ІІІ ступенів ім. В.Г.Короленка Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 2

Урок1. Основна властивість дробу Урок2. Застосування основної властивості дробу. Скорочення дробів Урок3. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння звичайних дробів Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 3

Урок 1. Основна властивість дробу Мета уроку: сформувати поняття основної властивості дробу; вироблення навичок і вмінь застосовувати властивість при розв’язуванні вправ; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички та пам'ять, культуру математичної мови; розвивати навички самоаналізу; виховувати культуру математичних записів, старанність, пізнавальний інтерес до математики. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 4

Микола Єругін І математика безмежно різноманітна, як світ, і міститься в усьому. Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 5

ДРІБ – це … У математиці це представлення чисел або математичних величин у вигляді результату операції ділення. Найчастіше дріб подається у формі, де a - чисельник, b — знаменник дробу. Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 6

ДРІБ – це … Часто повторювані, короткі, переривчасті звуки, що виникають від ударів по чому-небудь, при стрільбі. Дрібні свинцеві кульки, які вживаються для стрільби з мисливської рушниці. В музиці – «барабанна дріб» “Кулеметний дріб” Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 7

ДРІБ – це … На воено-морському флоті вираз «Дріб!» розуміється як: «Достатньо! Закінчити роботу!» Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 8

Лев Миколайович Толстой 08.09.1828р.-07.11.1910р. “Чисельник – це гідність людини. Знаменник – це оцінка самого себе. Збільшити свій чисельник – свою гідність – не підвладно людині. Але кожен може зменшити свій знаменник – свою думку про себе і цим зменшенням наблизитись до ідеалу.” ДРІБ – це … Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 9

Розминка - кросворд Дріб у якого чисельник менше знаменника. Число на яке ділиться дане. Результат дії ділення. 1/90 частина прямого кута. Добуток кількох рівних множників. Числа, які діляться на 2. Дріб, чисельник якого більше або дорівнює знаменнику. Рівність, що містить невідоме. Яке з наведених чисел ділиться на 2 і на 5 одночасно: 7;25;13;40;19. Число, яке має тільки два дільника:1 і саме це число. П Р А В И Л Ь Н И Й Ч А С Т К А Г Р А Д У С С Т Е П І Н Ь П А Р Н И М И Н Е П Р А В И Л Ь Н И М Р І В Н Я Н Н Я С О Р О К П Р О С Т Е Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 10

Словник Властивість – якість, ознака, характерні для кого-небудь, чого-небудь Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 11

Завдання 1. Пояснить записи Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 12

Завдання 2. Яку частину становить зафарбована фігура від цілого. Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 13

S=1дм² Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 14

Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 15

Основна властивість дробів Якщо чисельник і знаменник дробу помножити або поділити на одне й те саме натуральне число, то одержимо дріб, що дорівнює даному. Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 16

Завдання 3. Обґрунтуйте рівність(усно) Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 17

Завдання 4. Чи правильна рівність(усно) Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 18

Завдання 5. Поясніть рівність дробів за допомогою основної властивості (усно). Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 19

Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 20

Робота з підручником За підручником  Г. Янченко, В. Кравчука, Математика 6 клас Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 21

Самостійна робота з взаємоперевіркою Замість плям вписати числа, щоб дроби були рівні між собою, застосовуючи основну властивість дробу. І варіант ІІ варіант Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 22

Урок 2. Застосування основної властивості дробу. Скорочення дробів Мета уроку: вироблення вмінь та навичок застосовувати основну властивість дробів при розв’язуванні вправ на скорочення дробів; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички та пам'ять, культуру математичної мови; розвивати навички самоаналізу виховувати культуру математичних записів, старанність, інтерес до предмету. Тип уроку: формування вмінь та навичок Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 23

План урока Організаційний етап (1-2 хв) Теоретична розминка (3 хв) Інтерактивний тест (6 хв) Пояснення нового матеріалу. Інтерактивна лекція (8-10 хв) Закріплення (10-12 хв) Підведення підсумків. Домашнє завдання(2-3 хв) Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 24

Конкурс “Ти - мені, я - тобі” Ознака подільності на 2. Ознака подільності на 3. Ознака подільності на 5. Які числа називаються простими? Яке натуральне число називається складеним? Яке число називається дільником даного? Яке число називається найбільшим спільним дільником двох натуральних чисел? Які два числа називаються взаємо простими? Яке число називається кратним даного? Яке число називається найбільшим спільним кратним натуральних чисел a і b? Сформулюйте основну властивість дробів. Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 25

Інтерактивний ТЕСТ 1 3 2 Закінчити тест 5 4 Обери завдання: Перевірка Вихід Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 26

Завдання 1 Розклади число 585 на прості множники: А) 5 · 117 Б) 5 ·9 ·13 В) 5 · 3 ·3 ·13 Г) 5 · 3 · 39 В Г Б А Вірно ! Неправильно! 1 3 2 Закінчити тест 5 4 Обери завдання: Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 27

Завдання 2 Знайдіть найбільший спільний дільник чисел 100 і 56 : А) 8 Б) 4 В) 10 Г) 6 Вірно! Неправильно! 1 3 2 Закінчити тест 5 4 Обери завдання: Б Г В А Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 28

Завдання 3 Знайдіть найменше спільне кратне чисел 21, 35 та 63: А) 315 Б) 21 В) 915 Г) 105 Вірно! Неправильно! 1 3 2 Закінчити тест 5 4 Обери завдання: А Г В Б Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 29

Завдання 4. Взаємо прості числа мають …. А) два дільника Б) один дільник В) більше ніж два дільника Г) не мають дільників Вірно! Не правильно! 1 3 2 Закінчити тест 5 4 Обери завдання: Б Г В А Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 30

Завдання 5 Чи зміниться дріб, якщо чисельник і знаменник помножити на 15, а потім поділити на 3: А) буде рівний даному Б) дріб збільшиться на 5 В) не знаю Г) дріб зменшиться в 5 разів Вірно! Неправильно! 1 3 2 Закінчити тест 5 4 Обери завдання: Б Д В А Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 31

(p>1) Ділення чисельника і знаменника дробу на їх спільний дільник, відмінний від одиниці, називають Скороченням дробу Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 32

Скоротити дріб Поділивши чисельник і знаменник на їх НСД Використовуючи ознаки подільності Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 33

Нескоротнім дробом називають дріб, у якого чисельник і знаменник взаємо прості числа Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 34

Завдання. Виписати з даних дробів нескоротні: Підкреслити олівцем: зеленого кольору - правильні дроби, червоним – дроби неправильні Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 35

Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 36

Чисельник і знаменник Можемо ми з вами Поділити на число, Одне й те саме. Дріб простішим ми зробили, А точніше -… . Щоб узнати швидко й стисло, Чи ділитись будуть числа, Правила такі є в нас – Відповідь знаходиш враз. Заслуговують подяки, Це – подільності … . Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 37

Робота з підручником За підручником  Г. Янченко, В. Кравчука, Математика 6 клас Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 38

Гра “Скорочення штатів” Уявіть, що ви директор підприємства “Дріб”, а штат ваших підлеглих – певні дроби. Потрібно скоротити штат за рахунок однакових посад. Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 39

Перевірка Отже в штаті залишилися: Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 40

Урок 3. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів Мета уроку: удосконалити вміння застосовувати основну властивість дробів; навчитись зводити дроби до спільного знаменника та порівнювати дроби з різними знаменниками; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички та пам'ять; виховувати культуру математичних записів, старанність, почуття колективізму, інтерес до математики. Тип уроку: комбінований Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 41

План урока Організаційний етап (1-2 хв) Перевірка д/з (5хв) Актуалізація опорних знань (5 хв) Пояснення нового матеріалу. Інтерактивна лекція (8-10 хв) Закріплення (10-15 хв) Підведення підсумків.Домашнє завдання(2-3 хв) Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 42

1.Числу 12 кратним є число: н)8; о)4; п) 6; р) 36 2. Дільник числа 16: н)48; о)8; п)32; р)3 3. Найменшим спільне кратне чисел 6 і 8 дорівнює: ж)48; з)2; и)24; і)54 4. Найбільший спільний дільник чисел 8 і 12 дорівнює: а)24; б)12; в)8; г)4 5. На 3 ділиться число: ш)323; щ)8224; ю)9283; я)5042 6. На 2 і 3 ділиться число: з)7744; и)5032; і)2121; ї)332 7. Дріб : 9. Дріб : 10. Нескоротній дріб: Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 43

< 5 кратне числам: 10;15;20;25;30;35;40;45;50;55;60;65;70;75;… 14;21;28;35;42;49;56;63;70;77;84;… 7 кратне числам: Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 44

< Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 45

Крок 1. додатковий множник Щоб звести дроби до спільного знаменника, потрібно: Крок 2. Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 46

Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 47

Робота з підручником За підручником  Г. Янченко, В. Кравчука, Математика 6 клас Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 48

Магістр Неуважних Наук 0 1 х порівняв дроби та відмітив їх на координатній прямій в порядку зростання. Чи правильно він виконав завдання? Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 49

Сьогодні на уроці я дізнався … я повторив … я закріпив … мені сподобалося … я поставив собі оцінку … Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 50

Домашнє завдання Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 51

Дякую за урок! Вчитель математики Подгорна Т.М.

Слайд 52

Корисні ресурси: http://garbuz.org.ua/Narodni-zvichai/2009-02-05-14-33-17.html http://uk.wikipedia.org Вчитель математики Подгорна Т.М.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Алгебра