Урок – подорож учнів до країни “Звичайні дроби”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета уроку 1. Систематизація та узагальнення знань; 2. Застосування вмінь і навичок при розв’язуванні задач; 3. Перевірити свої вміння додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками; 4. Продемонструєте працьовитість, активність, здійсните самооцінку; 5. Виховувати працьовитість, активність, самооцінку, інтерес до математики
Станція “Теоретична” З чого складається дріб? Що показує знаменник дробу? Що показує чисельник дробу? Які бувають звичайні дроби? Який дріб називається правильним? Чому дорівнює дріб, у якого чисельник і знаменник рівні? Як виділити цілу і дробову частину числа? Як мішане число перетворити в неправильний дріб?
САМОЦІНЮВАННЯ 6 4 2 0 ЗАВДАННЯ ВИКОНАНО БЕЗ ПОМИЛОК 1 - 3 ПОМИЛКИ БІЛЬШЕ 7 ПОМИЛОК 4 - 6 ПОМИЛКИ
САМОЦІНЮВАННЯ 6 4 2 0 ЗАВДАННЯ ВИКОНАНО БЕЗ ПОМИЛОК 1 - 2 ПОМИЛКИ БІЛЬШЕ 4 ПОМИЛОК 3 ПОМИЛКИ
САМОЦІНЮВАННЯ 6 4 2 0 ЗАВДАННЯ ВИКОНАНО БЕЗ ПОМИЛОК 1 - 2 ПОМИЛКИ 5 і БІЛЬШЕ 5 ПОМИЛОК 3 - 4 ПОМИЛКИ
фізкультхвилинка А тепер, хлоп'ята, встали. Швидко руки вверх підняли, В сторони, вперед, назад. Повернулись вправо, вліво, Тихо сіли, знов за діло.
Учень запланував розв'язати на контрольній роботі з математики всі завдання. Але розв'язав в першу частину уроку 7/11 всіх завдань, а в другій частині уроку 8/11. З'ясуйте, чи розв'язав учень всі завдання контрольної роботи?
Підсумок оцінок Підсумковий бал Менше ніж 4 4-5 6-7 8-9 10-11 12-13 14-15 16-17 18-19 20-21 22-23 24 Оцінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Схожі презентації
Категорії