X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Нулі функції

Завантажити презентацію

Нулі функції

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготувала: вчитель математики: Островська Людмила Іванівна

Слайд 2

„Те, що я чую , я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, набуваю знань і навичок.” Конфуцій

Слайд 3

Зелений - ви наполегливий, власницький і трохи егоїстичний. Червоний - у вас величезне бажання перемагати Фіолетовий - ви застрягли в своєму мрійливому світі фантазій Синій- ви ніколи не панікуєте і повністю контролюєте своє життя  Коричневий - ви невгамовний та ризикований

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

формування знань учнів про поняття нулів функції, проміжків знакосталості, функції, що зростає або спадає на проміжку; знайти способи відшукання названих характеристик функції у випадках, якщо функція задана графічно або аналітично; закріпити вміння учнів виконувати дії для знаходження названих властивостей функцій; за допомогою вивчених означень та вироблених умінь дослідити відомі учням елементарні функції на предмет проміжків зростання та спадання.

Слайд 7

1) закріпити знання та вміння основних понять, набутих на попередньому уроці; 2) за допомогою цих знань та вмінь дослідити елементарні функції, та записати отримані висновки у вигляді опорних тверджень.

Слайд 8

http://ostrovskaliudmila.blogspot.com

Слайд 9

1. Знайдіть нулі функції, проміжки спадання, зростання та проміжки знакосталості функції згідно даного графіка:

Слайд 10

2. Згідно даного графіка визначіть чи функція парна чи непарна. парна непарна непарна ні парна, ні непарна

Слайд 11

№265 (б,в) Знайти нулі функції:

Слайд 12

№269 (г,д,е) №267 (б) Функція ні парна, ні непарна Функція непарна Функція парна парна Побудуйте графік функції. Користуючись графіком, вкажіть: проміжки знакосталості, проміжки, на яких функція зростає та спадає. Чи є дана функція парною, непарною? Визначити аналітичним способом, парною чи непарною є функція?

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Повторити §2, п.8,9 Розв'язати №266, 268, додатково №270

Слайд 17

Як ви оцінюєте свою роботу на уроці?

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Алгебра