Нулі функції
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
„Те, що я чую , я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, набуваю знань і навичок.” Конфуцій
Зелений - ви наполегливий, власницький і трохи егоїстичний. Червоний - у вас величезне бажання перемагати Фіолетовий - ви застрягли в своєму мрійливому світі фантазій Синій- ви ніколи не панікуєте і повністю контролюєте своє життя Коричневий - ви невгамовний та ризикований
формування знань учнів про поняття нулів функції, проміжків знакосталості, функції, що зростає або спадає на проміжку; знайти способи відшукання названих характеристик функції у випадках, якщо функція задана графічно або аналітично; закріпити вміння учнів виконувати дії для знаходження названих властивостей функцій; за допомогою вивчених означень та вироблених умінь дослідити відомі учням елементарні функції на предмет проміжків зростання та спадання.
1) закріпити знання та вміння основних понять, набутих на попередньому уроці; 2) за допомогою цих знань та вмінь дослідити елементарні функції, та записати отримані висновки у вигляді опорних тверджень.
1. Знайдіть нулі функції, проміжки спадання, зростання та проміжки знакосталості функції згідно даного графіка:
2. Згідно даного графіка визначіть чи функція парна чи непарна. парна непарна непарна ні парна, ні непарна
№269 (г,д,е) №267 (б) Функція ні парна, ні непарна Функція непарна Функція парна парна Побудуйте графік функції. Користуючись графіком, вкажіть: проміжки знакосталості, проміжки, на яких функція зростає та спадає. Чи є дана функція парною, непарною? Визначити аналітичним способом, парною чи непарною є функція?
Схожі презентації
Категорії