Упровадження нового змісту навчання математики в 1-му класі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
УПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В 1-му КЛАСІ Оксана Володимирівна Онопрієнко, завідувач лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Оксана попросила своїх однокласників записати на листку, скільки у кожного із них братів і сестер. Вона зібрала їхні записи і почала складати наступну таблицю. Навпроти цифри 0 вона поставила дві позначки. Закінчи таблицю Оксани. Кількість братів і сестер Позначки 0 // 1 2 3 4
Мета навчання математики: формування в учнів предметної математичної і ключових компетентностей, необхідних для їхньої самореалізації у швидкозмінному світі.
Компетентність – це володіння учнем компетенцією, що поєднується з його особистісним ставленням до предмета діяльності.
Предметна математична компетентність – здатність учня актуалізувати, інтегрувати і застосувати у конкретній життєвій ситуації навчальний досвід.
Процес навчання зорієнтовано на формування в учня: досвіду пізнавальної діяльності; досвіду виконання способів діяльності; досвіду творчої діяльності; досвіду емоційно-ціннісного ставлення.
Ознаки математичної компетентності цілісне сприйняття світу, розуміння ролі математики у пізнанні дійсності; розпізнавання проблем, які розв’язуються із застосуванням математичних методів; здатність розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом, обґрунтовувати свої дії; уміння користуватися математичною термінологією, знаковою і графічною інформацією; уміння орієнтуватися на площині та у просторі; здатність застосовувати обчислювальні навички й досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях.
У результаті засвоєння змісту математики учні зможуть: сприймати та визначати мету навчальної діяльності; зосереджуватися на предметі діяльності; організовувати свою діяльність для досягнення суб’єктно чи суспільно значущого результату; відбирати й застосовувати потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі; використовувати здобутий досвід в конкретній навчальній або життєвій ситуації; висловлювати ціннісні ставлення щодо результату й процесу власної діяльності; усвідомлювати, аналізувати, оцінювати, коригувати результати своєї діяльності.
Показники логіко-математичного розвитку (за програмою “ Впевнений старт ”) Уміє лічити в межах першого десятка різними способами (лічба кількісна, порядкова, пряма та зворотна, від заданого числа); Знає цифри у межах 0 – 9, утворює числа 1 – 10 з одиниць та двох менших чисел. Установлює числову рівність, нерівність, визначає відношення “ на скільки більше?”, “ на скільки менше?”, “ порівну ”, “ стільки ж”.
Розв'язує прості арифметичні та логічні задачі і приклади, виконує дії додавання і віднімання, використовує знаки плюс (+), мінус (-), дорівнює (=), вміє їх записувати. Володіє знаннями про основні одиниці вимірювання різних величин ( см, м), маси (кг), об'єму (л); має навички вимірювання умовною міркою. Розпізнає геометричні фігури, знає їхні назви, властивості ( площинні: круг, овал, трикутник, квадрат, прямокутник, багатокутник; об'ємні: куля, куб, циліндр, конус)…
ДЛЯ КОНТАКТІВ: Лабораторія початкової освіти, Інститут педагогіки НАПН України м. Київ, вул. Артема, 52-Д, к. 305, 309. тел.: (044) 481 37 75; 481 37 45; ел. адреса: poth_osvit@mail.ru адреса сайту: abc-lab.ucoz.ua
Схожі презентації
Категорії