Творчі завдання з розвитку логічного мислення молодших школярів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Маленька зернина, посіяна в людські душі в роки дитинства, стає в зрілі роки могутнім деревом. Усе залежить від того, яку зернину ми посіємо і в який грунт… В.Сухомлинський
Якості творчого учня: уміння переносити знання і вміння в нову ситуацію; гнучкість мислення; уміння створювати нові образи; легко звільнятись від стереотипів; готовність до ризику та відповідальності за прийняте рішення.
напрямок пам’ять Розвиток пізнавальних здібностей і логічного мислення молодших школярів уява мислення сприймання
зміст Вступ ……………………………………………………………..……..4 Мовно-математичні вузлики..............................…7 Загадки та задачі з числами…………….………………….10 Хатинка-веселинка……………….…………..………….…...12 Завдання логічного змісту………….………….…………...13 Завдання комбінаторного змісту………..……..…..….15 Завдання з елементами дослідження……………….15 Завдання на кмітливість………………………………………16 Запитання на кмітливість……………………………..……..24 Комбіновані завдання на тренування пам’яті, уваги та швидкості реакції……………………………………………………………..…….25 Імовірні задачі ………………………………………….….……..27 Задачі з природничим сюжетом……………….…...….29 Задачі логічного характеру…………………….…………..30 Лічилки………………………………………………………….…....32
Нестандартні завдання творчі завдання ігрові вправи лічилки віршовані задачі математичні загадки “цікаві квадрати” ребуси Вправи на розвиток математичних здібностей логічного змісту з елементами дослідження на кмітливість комбінаторні
Завдання логічного змісту У двох хлопчиків є поштові листівки. Коли б перший подарував другому одну листівку, то у другого їх стало б у 2 рази більше, ніж у першого. А коли б другий подарував першому одну листівку, то листівок стало б порівну. Скільки листівок у кожного хлопчика? (5, 7)
Завдання з елементами дослідження Скільки точок потрібно розмістити на відрізку, щоб поділити його на дві частини? Три? Чотири? Від шматка дроту завдовжки 19м щодня відрізають по 1м. На який день буде зроблено останній надріз? (на 18-й)
Задача на кмітливість Три хлопчики і чотири дівчинки вирішили піти в кіно. Але квитків на всіх не вистачило. Тому Сергію, Юлі та Марті довелося повернутися додому. Скільки дівчаток і скільки хлопчиків змогли подивитися фільм? (2 дівчаток і 2 хлопчиків) Скількома способами можна одягти ляльку, якщо в неї є 3 платтячка й 2 капелюшки? комбінаторна задача
Що дорожче – кілограм монет по одній копійці чи півкілограма монет по дві копійки? В садок вийшли я і тато Снігом щепи обгортати, Ми по десять обгорнули. Скільки щеп в городі було? (10 (1+1)) Задача-жарт Задача-лічилка
Активне використання розумової діяльності у процесі засвоєння математичних знань дає змогу: Залучити молодших школярів до активної пізнавальної діяльності, спрямованої на засвоєння математичних знань; Сформувати у дітей уміння обгрунтовувати свої дії та критично оцінювати їх; Підвищити якість засвоєння елементарних математичних понять; Забезпечити зв’язок між початковою і середньою ланками навчання через підготовку дітей до активної розумової діяльності.
Творчість – це могутній засіб розумового розвитку людини, перед якою розкривається світ. В.Сухомлинський
Схожі презентації
Категорії