Розв'язування задач на всі дії з дробами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розв'язування вправ на всі дії з дробами Урок математики в 6 класі Вчитель: Тарасенко А.А. Кушугумського НВК «школа І-ІІІст. – гімназія «Інтелект» смт Кушугум Запорізького району
Епіграф уроку: Не достатньо мати лише добрий розум, головне – це добре застосовувати його. Р. Декарт
Загадка На базарі їх не купиш,на дорозі не знайдеш Їх не зважиш на терезах, і ціни не підбереш. (Знання)
Девіз уроку Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись, Бо чого навчився в школі, знадобиться ще колись.
Розв'язування вправ на всі дії з дробами Мета уроку: систематизувати знання, набуті в ході вивчення теми «Дії зі звичайними дробами», та відпрацювати навички використання цих знань для виконання вправ, що передбачають усі арифметичні дії з дробами; розвивати логічне мислення, культуру математичної мови і записів; виховувати самостійність, інтерес до математики
Самостійна робота (Рівень А) 1. Виконайте дії: а) ; б) ; в) ; г) .(по 1 балу) (Рівень Б) 2. Обчисліть значення виразу 8(4х + 5у) + 3, якщо х = ; у = 1,5. (3 балів) 3. Розв'яжіть рівняння: а) ; (2 бал) б) . (3 бали)
2. Обчисліть значення виразу 8(4х + 5у) + 3, якщо х = ; у = 1,5. (3 балів) 1) 5·1,5=7,5 9,5+7,5=17 8·17=136 136+3=139
Встановіть відповідність між записами лівого і правого стовпчика 1. Знайдіть х, яке становить від с. 2. Знайдіть х, якщо с становить від х. 3. Знайдіть р % від а. 4. Знайдіть число, якщо р % від цього становить а 1. х = с : ; 2. х = с · ; 3. а : 0,01р; 4. а · 0,01р
Фізкульт. вікторина Якщо ви вважаєте, що в житті необхідні знання про дроби - підніміть вгору руки. Якщо ви вважаєте, що вам необхідно в житті розв'язувати різні задачі та рівняння - кліпніть очима. Якщо ви вважаєте, що урок математики розвиває логіку вашого мислення, то покрутіть головою вправо і вліво. Якщо ви вважаєте, що хороша дисципліна на уроці - запорука вашого успіху та знань, то зі жміть і розіжміть пальці ваших рук. Якщо на вашу думку, ви дисципліновані і уважні на уроці - сплесніть у долоні. Якщо ви вважаєте, що, щоб бути здоровими, потрібно займатися спортом, то зробіть вдих і видих.
Шкільний басейн наповнюється через першу трубу за 4 год, а через другу за 6 год. Яку частину басейну залишиться заповнити після сумісної роботи обох труб протягом 1 год? 6год 1год 1–( + ) 4год
Показати З одного міста одночасно в протилежних напрямах виїхали 2 автомобілі. Швидкість першого автомобіля 40 км/год, а другого – 55 км/год. Яка відстань буде між ними через 1,5 год?
Показати З одного міста в друге одночасно виїхали 2 автомобілі. Швидкість першого автомобіля 40 км/год, а другого –55 км/год. Через який час відстань між ними буде 30 км?
Поїзд проходить міст довжиною 450 м за 45 сек і за 15 сек проходить вздовж телеграфного стовпа. Обчислити довжину поїзда і його швидкість. По мосту Вздовж стовпа Хто найкмітливіший
Підсумок уроку Що ми робили на сьогоднішньому уроці? Навіщо ми це робили? Чи досягли ми очікуваних результатів? Чи сподобався вам спосіб проведення сьогоднішнього уроку? Що сподобалось особливо під час уроку? Що не сподобалось? Що могло бути організовано краще?
Домашнє завдання СИНІЙ – повт. §12-16 № 555, 556, дод.525 ЗЕЛЕНИЙ – повт. §12-16 № 505, 508, дод.528; ЧЕРВОНИЙ – повт. §12-16 № 518, 519, дод.543; ЖОВТИЙ - повт. §12-16 № 513, 575, дод.547; СІРИЙ – повт. §12-16 № 501, 515, дод.523;
Схожі презентації
Категорії