X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвязування задач і вправ

Завантажити презентацію

Розвязування задач і вправ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема : Розв Язування задач і вправ Мета : організувати діяльність учнів для повторення дій з раціональними числами, звичайними та десятковими дробами; створити умови для розвитку функціонального мислення ( зв’язок між числом та буквою); показати мовний зв’язок; підготувати учнів до темататичного оцінювання; розвивати комунікативні здібності, вміння вести діалог; виховувати інтерес до природи та оточуючий нас рослинний та тваринний світ.

Слайд 2

Сьогодні у нас незвичайний урок – це подорож до країни Раціональних Чисел. Нам необхідно буде зробити декілька зупинок та подолати на своєму шляху різні перешкоди.

Слайд 3

Перша зупинка «Теоретична» • Правила додавання чисел із різними знаками. • Правила додавання чисел з однаковими знаками. • Правила віднімання раціональних чисел. • Правила віднімання та додавання десяткових чисел з однаковими знаменниками.

Слайд 4

-2+16 -2+1\2 -222+(-6) -1\5-(-1\5) -38-79 -9+(-2\7) Обчисліть

Слайд 5

Виконайте перевірку з коментуванням 14 -1,5 -228 0 -116 -9 2\7

Слайд 6

Друга зупинка Задача. Борошняні комахи витримують температуру -19 градусів, а жуки –древоточці на 1,4 градусів нижче. Яку температуру вони витримують? - усно Борошняна комаха Древоточець

Слайд 7

Третя зупинка Задача. Гілки порічки витримують температуру -195 градусів, а після загартовування - на 58 градусів нижче. Яку температуру зможе витримати порічка ? - усно

Слайд 8

Четверта зупинка «Історична» Відгадайте слово, яке зашифровано: -21-(-19)= відповідна буква и к в е а р -4,6 – 3,0 = 6,7 -9,2 -7,6 -2 -2 3\9 -2 ,5 -5,6-(-3,1)= -25,7+32,4= -5,5-3,7 = -3 + 4\9 =

Слайд 9

Перевірка и к в е а р 6,7 -9,2 -7,6 -2 -2 3\9 -2 ,5 (СЛОВО: ЕВРИКА)

Слайд 10

Історичний матеріал Більше як дві тисячі років тому у Сіракузах (Греція) жив цар Гієрон. Він повелів своєму ювелірові зробити йому золоту корону. Він виконав наказ, але цар Гієрон запідозрив, що ювелір підмішав у золото-срібло та зобов’язав перевірити це математику Архімеду. Довго, але без успіху він міркував над розв’язанням цієї задачі. Він звернув увагу на те, що, коли він занурюється у ванну, його тіло стає легшим. Архімед зрозумів!!! Зовсім голий з криком: ”ЕВРИКА”(я знайшов!) він прибіг до царя. Так був відкритий дуже важливий закон фізики. А Архімед довів, що в короні частина золота була замінена сріблом.

Слайд 11

П ята зупинка «Літературна» Чому ми так говоримо? Цей вислів зашифрований прикладами. Розв’яжіть їх, замініть відповіді буквами й отримаєте вислів. Він написаний російською мовою. 1) -20+9,7= 7) 24-27= 10) 0+1\3= 2) 63-100= 8) -10,3+15,6= 11)58-95= 3) -12+11,5= 9) 0-3= 12) -10+10,5= 4) -0,2-1= 13)108-102,7= 5) 28-22,7= 6) -5,2+7,2= 2 -3 5,3 -1,2 1/2 -0,5 -37 -10,3 1/3 я к а р с т и х л

Слайд 12

Вислів «Хитрая, как лиса» Цей вислів із китайської казочки. Якось піймав тигр лисицю, а вона хитра, махнула хвостиком, підняла до верха носик та й каже:’’Не посмієш мене з’їсти! Я посланець повелителя лісу!’’ Тигр подивився на маленьку лисичку й не повірив. -Не віриш? Ходімо зі мною до лісу й побачиш, як мене всі звірі бояться. Тигр погодився. Лисиця поважно йшла попереду, а тигр позаду. Усі звірі, побачивши тигра, тікали, а лисичка тільки вище задирала носика. -Ну що? Побачив, як мене всі звірі бояться! (Ця казка була складена дві тисячі років тому.)

Слайд 13

Шоста зупинка (письмово) Зупинка рівнянь -3+Х=8 -7+Х=-46 -6,5-Х=9

Слайд 14

Сьома зупинка (усно) «ВІДПОЧИВАЛЬНА» Складіть за дві хвилини якомога більше слів зі слова АРИФМЕТИКА

Слайд 15

Підсумок уроку ОСЬ І ДОБІГЛА КІНЦЯ НАША ПОДОРОЖ. МИ З ВАМИ ПОВТОРИЛИ ПРАВИЛА, ВОДНОЧАС ЗАСТОСУВАЛИ ЇХ ДЛЯ РОЗВ`ЯЗУВАННЯ РІЗНИХ ЗАДАЧ. ВІТАЮ ВСІХ, ХТО УСПІШНО ПОДОЛАВ ПЕРЕШКОДИ. 1. ЩО ВАМ СПОДОБАЛОСЯ НА УРОЦІ? 2. ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИЯВИЛИСЯ ДЛЯ ВАС СКЛАДНИМИ? 3. НАД ЧИМ ВАМ ПОТРІБНО ПОПРАЦЮВАТИ?

Слайд 16

Домашнє завдання 1)Підготуватися до контрольної роботи; 2) Розв язати № 1056, 1059; на повторення № 1066

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика