Розв’язування задач на 2 дії різних ступенів. Знаходження значень буквенних виразів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тема: Розв’язування задач на 2 дії різних ступенів. Знаходження значень буквенних виразів. Мета: Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, які включають табличне множення і ділення; знаходити периметр квадрата; закріплювати вміння обчислювати значення з буквенними виразами; виховувати в учнів доброту, чуйність до тварин.
Основні правила: Хочу все знати; Буду уважним, старанним; Буду активним; Знаю сам – навчу того, хто не знає, допоможу йому.
Щоб відгадати, на якому транспорті ми будемо подорожувати, вам потрібно зробити точні обчислення і розгадати шрифтограму. Г Б Т М У А В О С 50 53 45 40 69 14 20 49 44 38-24= 40-20= 75-30= 36+13= 56-3= 47+22= 89-45=
Цікаві задачі Бегемот з’їдає за добу 40 кг трави, а корова може з’їсти стільки трави, скільки 2 бегемоти. Скільки трави за добу з’їсть корова?
Лев може стрибати на 12 м. у довжину, а лисиця у з рази менше. На яку довжину стрибає лисиця? Цікаві задачі
Цікаві задачі Змерзли двоє поросят, Зіщулились і тремтять. Щоб їх відігріти, Скільки валянок купити?
Цікаві задачі До зайчати на обід Завітав дружок-сусід. На пеньок зайчата сіли І по 5 морквинок з‘їли. Хто нам скаже одним словом, Скільки з’їдено морковок?
Робота в групах Каліграфічно записати цифри Двоє вулицею йдуть По три саджанці несуть Скільки ямок треба, дітки, Щоб саджанці посадити? І група ІІ група Дві лисички, дві сестрички, Заплели по дві косички. Скільки разом у лисичок Є заплетених косичок?
Математичний лабіринт 2 х 8 - 15 = __ 9 : 3 + 0 = __ 8 : 2 = __ 15 : 3 =__ 2 х 5 - 8 = __ 2 х 3 = __
Клітка, де проживає сім‘я лева, потребує ремонту. Давайте побудуємо для неї нову клітку. Побудуйте квадрат зі стороною 3 см.
Тигр з клітки № 6 посперечався з левом, у кого більша клітка. Виміряйте довжину сторони квадрата, що знаходяться у вас на партах. Знайдіть периметр квадрата.
І варіант Обчислити: 2 х 9 + 22 = ___ 2 х 7 – 13 = ___ 2 х 6 + 36 = ___ 2 х 4 + 29 = ___ 2 х 2 + 47 = ___ 2 х 8 – 15 = ___ 2. Задача У залі 3 вікна. На кожне вікно повісили по дві штори. Скільки всього штор у залі? ІІ варіант Порівняти вирази 2 х 7 ___ 2 х 9 2 х 6 ___ 2 х 7 2 х 4 + 91 ___ 100 – 1 2. Скільки разом лап у 5 курей і одного кроля?
Звірі послали листівку, щоб ми обчислили усно вирази 777, коли ми їх обчислимо, зможемо прочитати, що нас чекає найближчим часом. 18 6 28 31 7 15 9 1
Звірі послали листівку, щоб ми обчислили усно вирази 777, коли ми їх обчислимо, зможемо прочитати, що нас чекає найближчим часом. 18 6 28 31 7 15 9 1 К А Н І К У Л И
Схожі презентації
Категорії