Розвиток пізнавальної активності учнів 5-6 класів на основі нових інформаційних технологій навчання на уроках математики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
учнів 5-6 класів на уроках математики Робота Загирняк О.Д., вчителя математики Залузької ЗОШ І-ІІ ступенів Теплицького району Вінницької області
Навчання повинно бути цікавим! Учень- це не посудина, яку потрібно заповнити; учень- факел, який треба запалити.
Як зацікавити учнів математикою? Головна задача вчителя – не тільки дати учням певну базу знань, але й розвинути у них інтерес до навчання, навчити учитися; сформувати стійке бажання вчитися.
Інтерес – епіцентр активізації навчання. сприяє Позитивному ставленню школярів до навчання дарує Радість творчості Радість пізнання забезпечує Психологічний комфорт дитині
Будинок розвитку інтелектуальних здібностей школярів. Інтерес Пізнавальна активність Саморозвиток особистості
Від чого залежить пізнавальна активність? Методика викладання предмета. Наскільки вдало побудована навчальна робота. Використання інформаційних технологій.
Рівні формування пізнавальної активності. викликає 1. початковий цікавість 2. середній допитливість 3. найвищий Пізнавальний інтерес
Викликає цікавість; Цікавість ситуативна; Виникає за певних умов; Зазвичай швидко зникає. Початковий рівень пізнавальної активності.
Основні засоби формування початкового рівня пізнавальної активності. Цікаві форми проведення усного рахунку. Створення ігрових ситуацій. Проведення математичних і графічних диктантів. Розв’язування тестових завдань.
Вибрати пари чисел, в яких перше число кратне другому. 9 і 3 10 і 4 9 і 2 24 і 6 32 і 9 100 і 5 15 і 1
Знайти найбільший спільний дільник. НСД(8;20)= НСД(12;30)= НСД(30;45)= НСД(24;20;36)= НСД(36;54;30)= НСД(27;45;90)= 15 5 4 6 6 9 4
4 Запиши замість * усі можливі цифри при яких є правильною наближена рівність. 1,17* ≈ 1,17 3 2 1
Захопившись, діти не помічають, що навчаються. В процесі гри у дітей виробляються навички зосереджуватися, міркувати самостійно, розвивається увага, тяга до знань.
ТАК : Λ НІ : — -8 – 35 = -43 -10 + 26 = -16 7 – 40 = -33 -4 – 38 = 34 -48+19 = -29 -42 Λ—Λ—Λ
Три грані кубика пофарбовані в червоний колір, а решта – у синій. Яка ймовірність того, що при киданні кубика випаде червона грань? А Б В Г
Викликає допитливість. Характерне прагнення глибше ознайомитись з предметом. Виявляється у пориві, відчутті радості пізнання. Середній рівень пізнавальної активності.
У кошику лежать 30 яблук і 20 груш. Яка ймовірність вийняти з кошика яблуко? Грушу? Яблуко. Груша.
Троє поросят виконали план по будівництву лісових будиночків на 144%. На скільки відсотків вони перевиконали план по будівництву? 144-100=44 Відповідь : 44%
У череді було 200тварин, з них 34% становили кози. Скільки кіз було в череді? Відсоток від числа 34% від 200 200:100=2(тв.)- 1% 34∙2=68(тв.)- становлять кози Відповідь: 68 Розв’зання.
Крок Петрика дорівнює 6осм, а крок Марічки – 50см. На якій найменшій відстані вони зроблять обоє по цілому числу кроків? НСК(60; 50) = 300 Відповідь : 3м
Один кран наповнює басейн за 4год, а другий – за 6год. Яка частина басейну залишиться незаповненою після 1год спільної роботи?
Знайти АДК, якщо КДМ=56˚ і ДМ-бісектриса КДВ. А К М Д В 56˚ Підказки. КДВ = 56˚∙2=112˚ АДК = 180˚-112˚=68˚ Відповідь : 68˚
Проект 1. Діаметр вала коловорота дорівнює 28см. Яка глибина криниці, якщо під час витягування відра води корбу повернули 10 разів? Криниця.
1) 3,14∙28=87,92(см)-довжина кола 2) 87,92∙10=879,2(см)-довжина мотузки Відповідь: ≈8,8м Підказка. Переріз поверхні вала коловорота –коло. Довжина цього кола-відстань на яку підніметься відро за 1 оберт вала. І. ІІ. Розв’язання.
Проект 2. Українська піч. Скільки дроту потрібно для виготовлення каркасу отвору печі, що має форму півкола , радіус якого 30см?
1) 2∙3,14∙30=188,4(см)-довжина повного кола 2) 188,4:2=94,2(см)-довжина дроту Відповідь: ≈94см Підказка. Довжина півкола дорівнює довжині дроту. Розв’язання.
Аби 799∙ 18= 3∙ 23652 = р о з у м щ а с т я буде. - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 Р М З О Т Я Щ У С А
Формує пізнавальний інтерес, стійкий інтерес до математики. Проявляється в бажанні самостійно розібратися в проблемній ситуації; узагальнити знайдене рішення; застосовувати знайдений спосіб до розв’язання інших задач. Найвищий рівень пізнавальної активності.
Гліб має дерев’яний прямокутний паралелепіпед з вимірами 8с, 12см і 16см. Він розпилює його на кубики з ребром 1см і ставить їх один на один. Чи зможе Гліб добудувати вишку з цих кубиків , якщо навіть вилізе на триметрову драбину?
У Михайлика є лінійка, на шкалі якої позначено лише 0см, 5см і 13см. Як користуючись цією лінійкою , він зможе побудувати відрізок завдовжки: а) 3см; б)2см. 0 5 13 0 13 5 5 3 3=13-5-5
Проведіть шість прямих і позначте на них 11 точок так, щоб на кожній прямій було позначено рівно чотири точки.
На площині проведено три прямі. На першій прямій позначено 5 точок, на другій – 7 точок, а на третій – 3 точки. Яка найменша кількість різних точок може бути позначеною? 12
Прямокутник зі сторонами 8см і 4см розрізали на 4 рівні частини і склали з них квадрат. Як це зробили? 4см 8см
Терези складені із 9 сірників і не знаходяться в стані рівноваги. Потрібно перекласти в них 5 сірників так, щоб терези були в рівновазі.
Замість зірочок поставте цифри так, щоб множення було виконано правильно. * 7 6 * 5 1 * * * * 3 * * * 9 5 3 4 3 2 3 9 3 х
У запису замініть зірочки на знаки “+” або “∙” та поставте дужки. 1 * 2 * 3 * ) ( 4 * 5 = 100 + ∙ ∙ ∙
Довести(не обчислюючи), що значення виразу ділиться на 7. 8+79+780+7781+77782+777783 8=7+1 79=77+2 780=777+3 7781=7777+4 77782=77777+5 777783=777777+6 1+2+3+4+5+6=21 21+7+77+777+7777+77777+777777 Кожен доданок ділиться на7, тому сума ділиться на 7.
У першості класу з настільного тенісу беруть участь шість учасників: Андрій, Борис, Віктор, Галина, Дмитро та Олена. Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор
Скільки ігор уже проведено і скільки ще залишилося провести? Відомо, що на даний момент деякі ігри уже проведено.
Галина – з Андрієм і Борисом, Дмитро – з Віктором і Олена – з Андрієм і Віктором. Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор
Схожі презентації
Категорії