X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток пізнавальної активності учнів 5-6 класів на основі нових інформаційних технологій навчання на уроках математики

Завантажити презентацію

Розвиток пізнавальної активності учнів 5-6 класів на основі нових інформаційних технологій навчання на уроках математики

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

учнів 5-6 класів на уроках математики Робота Загирняк О.Д., вчителя математики Залузької ЗОШ І-ІІ ступенів Теплицького району Вінницької області

Слайд 2

Навчання повинно бути цікавим! Учень- це не посудина, яку потрібно заповнити; учень- факел, який треба запалити.

Слайд 3

Як зацікавити учнів математикою? Головна задача вчителя – не тільки дати учням певну базу знань, але й розвинути у них інтерес до навчання, навчити учитися; сформувати стійке бажання вчитися.

Слайд 4

Інтерес – епіцентр активізації навчання. сприяє Позитивному ставленню школярів до навчання дарує Радість творчості Радість пізнання забезпечує Психологічний комфорт дитині

Слайд 5

Будинок розвитку інтелектуальних здібностей школярів. Інтерес Пізнавальна активність Саморозвиток особистості

Слайд 6

Від чого залежить пізнавальна активність? Методика викладання предмета. Наскільки вдало побудована навчальна робота. Використання інформаційних технологій.

Слайд 7

Рівні формування пізнавальної активності. викликає 1. початковий цікавість 2. середній допитливість 3. найвищий Пізнавальний інтерес

Слайд 8

Використання програми Power Point

Слайд 9

Викликає цікавість; Цікавість ситуативна; Виникає за певних умов; Зазвичай швидко зникає. Початковий рівень пізнавальної активності.

Слайд 10

Основні засоби формування початкового рівня пізнавальної активності. Цікаві форми проведення усного рахунку. Створення ігрових ситуацій. Проведення математичних і графічних диктантів. Розв’язування тестових завдань.

Слайд 11

Слайд 12

15,356 ∙ 10 ∙ 100 ∙ 1000 ∙ 10000 153,56 1535,6 15356 153560 ,

Слайд 13

Упіймай “Колобка”. -5 + 8 = 3 -7 - 9 = -16 12 - 21 = -9 -16 + 9 = -7

Слайд 14

Знайди відповідь. -12+3 6 -4 -13 +15 -10 -9 5 -5 -13

Слайд 15

Вибрати пари чисел, в яких перше число кратне другому. 9 і 3 10 і 4 9 і 2 24 і 6 32 і 9 100 і 5 15 і 1

Слайд 16

Вибери дільники числа 36. 2 3 4 6 8 5 10 12 16 18 24 9

Слайд 17

Знайти найбільший спільний дільник. НСД(8;20)= НСД(12;30)= НСД(30;45)= НСД(24;20;36)= НСД(36;54;30)= НСД(27;45;90)= 15 5 4 6 6 9 4

Слайд 18

Знайти АВД. А В С Д АВС=78 , ВД - бісектриса 78 : 2=39 АВД=39

Слайд 19

4 Запиши замість * усі можливі цифри при яких є правильною наближена рівність. 1,17* ≈ 1,17 3 2 1

Слайд 20

Допоможи Вінні-Пуху обчислити.

Слайд 21

Слайд 22

Захопившись, діти не помічають, що навчаються. В процесі гри у дітей виробляються навички зосереджуватися, міркувати самостійно, розвивається увага, тяга до знань.

Слайд 23

Слайд 24

-5 -3 -8 -1 1 -9 15 -15 -10 6-7 -5-(-6) -3-2 9-12 -4-5 7-(-8) -10-(-2) -13-2 10-20

Слайд 25

Грибники. Знайди свій грибок.

Слайд 26

Слайд 27

-12+9= Ловися рибко гарненька –прегарненька… 13+(-31)= -28+(-33)= 35+(-19)=

Слайд 28

Слайд 29

Чи правильна рівність? 3а-4а+7а = 6а ТАК

Слайд 30

Чи правильна рівність? 10k+k-2k-5k=-4k НІ

Слайд 31

Влучний стрілець 2. -5 + 13 – 26 + 8 = 10 9 8 10 -52 -10 52

Слайд 32

-3+14-8+2= -8+17-32+3= -25+8-16+12= -43+7-17+8= -27+7-8+5= 5 -20 -21 -45 -23

Слайд 33

ТАК : Λ НІ : — -8 – 35 = -43 -10 + 26 = -16 7 – 40 = -33 -4 – 38 = 34 -48+19 = -29 -42 Λ—Λ—Λ

Слайд 34

Слайд 35

3,5:7= А) 5 Б) 0,5 В) 0,05 Г) 0,3 Б

Слайд 36

Три грані кубика пофарбовані в червоний колір, а решта – у синій. Яка ймовірність того, що при киданні кубика випаде червона грань? А Б В Г

Слайд 37

Молодець! 6,75+8,3= 15,05 14,78 14,15 13,78 Подумай!

Слайд 38

Викликає допитливість. Характерне прагнення глибше ознайомитись з предметом. Виявляється у пориві, відчутті радості пізнання. Середній рівень пізнавальної активності.

Слайд 39

Слайд 40

Баба-Яга просить розв’язати рівняння. х-13=18 х=31

Слайд 41

Хто переможе дракона? 39,81 :3 13,27 +2,05 15,32 :5 3,064

Слайд 42

У кошику лежать 30 яблук і 20 груш. Яка ймовірність вийняти з кошика яблуко? Грушу? Яблуко. Груша.

Слайд 43

Вставити пропущену кому. 176,1:48=366875 0,18:2=009 158,4:12=132 13:8=1625 , , , ,

Слайд 44

Троє поросят виконали план по будівництву лісових будиночків на 144%. На скільки відсотків вони перевиконали план по будівництву? 144-100=44 Відповідь : 44%

Слайд 45

Інтерактивна вправа.

Слайд 46

Неуважний учень. 3 – 6 = 9 - 3 3-6=-3

Слайд 47

Неуважний учень. 15+(-94)=109 -79

Слайд 48

Неуважний учень. -4(-a +5x)= - 4a+20x -

Слайд 49

Слайд 50

У череді було 200тварин, з них 34% становили кози. Скільки кіз було в череді? Відсоток від числа 34% від 200 200:100=2(тв.)- 1% 34∙2=68(тв.)- становлять кози Відповідь: 68 Розв’зання.

Слайд 51

Крок Петрика дорівнює 6осм, а крок Марічки – 50см. На якій найменшій відстані вони зроблять обоє по цілому числу кроків? НСК(60; 50) = 300 Відповідь : 3м

Слайд 52

Один кран наповнює басейн за 4год, а другий – за 6год. Яка частина басейну залишиться незаповненою після 1год спільної роботи?

Слайд 53

Розв’язування вправ тренувального характеру. (Супроводжується малюнками)

Слайд 54

Обчисли. 3

Слайд 55

-4x+8 6x-7-10x+15

Слайд 56

Водяний хоче знати відповідь.

Слайд 57

Слайд 58

Скільки всього променів на малюнку? Е М О L N 2 5 10 6 Можливі відповіді.

Слайд 59

Знайти АДК, якщо КДМ=56˚ і ДМ-бісектриса КДВ. А К М Д В 56˚ Підказки. КДВ = 56˚∙2=112˚ АДК = 180˚-112˚=68˚ Відповідь : 68˚

Слайд 60

Знайти КР, АТ, РТ. К Р А Т 29см 33см 65см АТ=65-29=36(см) КР=65-33=32(см) РТ=32-29=3(см)

Слайд 61

Слайд 62

Проект 1. Діаметр вала коловорота дорівнює 28см. Яка глибина криниці, якщо під час витягування відра води корбу повернули 10 разів? Криниця.

Слайд 63

1) 3,14∙28=87,92(см)-довжина кола 2) 87,92∙10=879,2(см)-довжина мотузки Відповідь: ≈8,8м Підказка. Переріз поверхні вала коловорота –коло. Довжина цього кола-відстань на яку підніметься відро за 1 оберт вала. І. ІІ. Розв’язання.

Слайд 64

Проект 2. Українська піч. Скільки дроту потрібно для виготовлення каркасу отвору печі, що має форму півкола , радіус якого 30см?

Слайд 65

1) 2∙3,14∙30=188,4(см)-довжина повного кола 2) 188,4:2=94,2(см)-довжина дроту Відповідь: ≈94см Підказка. Довжина півкола дорівнює довжині дроту. Розв’язання.

Слайд 66

Слайд 67

Аби 799∙ 18= 3∙ 23652 = р о з у м щ а с т я буде. - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 Р М З О Т Я Щ У С А

Слайд 68

Заповнити ланцюжок обчислень. :6

Слайд 69

Формує пізнавальний інтерес, стійкий інтерес до математики. Проявляється в бажанні самостійно розібратися в проблемній ситуації; узагальнити знайдене рішення; застосовувати знайдений спосіб до розв’язання інших задач. Найвищий рівень пізнавальної активності.

Слайд 70

Слайд 71

Гліб має дерев’яний прямокутний паралелепіпед з вимірами 8с, 12см і 16см. Він розпилює його на кубики з ребром 1см і ставить їх один на один. Чи зможе Гліб добудувати вишку з цих кубиків , якщо навіть вилізе на триметрову драбину?

Слайд 72

V=12∙16∙8=1536( ) 8см 12см 16см 15,36м Відповідь: не зможе добудувати.

Слайд 73

У Михайлика є лінійка, на шкалі якої позначено лише 0см, 5см і 13см. Як користуючись цією лінійкою , він зможе побудувати відрізок завдовжки: а) 3см; б)2см. 0 5 13 0 13 5 5 3 3=13-5-5

Слайд 74

0 5 13 0 5 5 5 13 2= 5+5+5-13 2

Слайд 75

Проведіть шість прямих і позначте на них 11 точок так, щоб на кожній прямій було позначено рівно чотири точки.

Слайд 76

На площині проведено три прямі. На першій прямій позначено 5 точок, на другій – 7 точок, а на третій – 3 точки. Яка найменша кількість різних точок може бути позначеною? 12

Слайд 77

Позакласна робота з математики.

Слайд 78

Прямокутник зі сторонами 8см і 4см розрізали на 4 рівні частини і склали з них квадрат. Як це зробили? 4см 8см

Слайд 79

Терези складені із 9 сірників і не знаходяться в стані рівноваги. Потрібно перекласти в них 5 сірників так, щоб терези були в рівновазі.

Слайд 80

Знайдіть помилку в рівності і виправте її, переклавши лише один сірник.

Слайд 81

Замість зірочок поставте цифри так, щоб множення було виконано правильно. * 7 6 * 5 1 * * * * 3 * * * 9 5 3 4 3 2 3 9 3 х

Слайд 82

У запису замініть зірочки на знаки “+” або “∙” та поставте дужки. 1 * 2 * 3 * ) ( 4 * 5 = 100 + ∙ ∙ ∙

Слайд 83

Довести(не обчислюючи), що значення виразу ділиться на 7. 8+79+780+7781+77782+777783 8=7+1 79=77+2 780=777+3 7781=7777+4 77782=77777+5 777783=777777+6 1+2+3+4+5+6=21 21+7+77+777+7777+77777+777777 Кожен доданок ділиться на7, тому сума ділиться на 7.

Слайд 84

Використання графів на занятті гуртка.

Слайд 85

У першості класу з настільного тенісу беруть участь шість учасників: Андрій, Борис, Віктор, Галина, Дмитро та Олена. Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор

Слайд 86

Скільки ігор уже проведено і скільки ще залишилося провести? Відомо, що на даний момент деякі ігри уже проведено.

Слайд 87

Андрій зіграв з Борисом, Галиною та Оленою Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор

Слайд 88

Борис з Андрієм і Галиною Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор

Слайд 89

Віктор – з Галиною, Дмитром та Оленою Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор

Слайд 90

Галина – з Андрієм і Борисом, Дмитро – з Віктором і Олена – з Андрієм і Віктором. Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор

Слайд 91

Проведено 6 ігор.

Слайд 92

Залишилося провести ще 8 ігор. Борис Андрій Олена Дмитро Галина Віктор

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика