X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МІРИ ДОВЖИНИ

Завантажити презентацію

МІРИ ДОВЖИНИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Математика 3 клас (за новою програмою) Розділ. Тисяча. Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею. Черниш Світлана Петрівна вчитель - методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов

Слайд 2

Перевіримо домашнє завдання Математичний диктант Запишіть числа в яких 2 сот., 3 дес., 5 од., 7 сот., 6 дес., 3 од., 5 сот., 6 сот., 7 дес., 3 сот., 7 дес., 3 сот., 9 дес.. Запишіть сусідів чисел 731, 600, 520, 801.

Слайд 3

Устав потрібне число 971 = + 70 + 1 820 = 800 + 702 = 700 + 115 = 100 + + 5 286 = 200 + 80 + 900 20 2 10 6

Слайд 4

Завдання 245 Виміряйте довжину відрізків АВ і СD. (АВ = 10 см) CD = 3 см 4 мм. Що потрібно зробити перш ніж порівняти відрізки? (Перетворення)

Слайд 5

Усне опитування Які міри довжини ви знаєте? Якими одиницями довжини вимірюють невеликі відстані?

Слайд 6

У яких одиницях довжини вимірюються великі відстані? (кілометрах) Скільки в одному кілометрі метрів? (1000 м) За скільки хвилин доросла людина може пройти 1 км? (15 хв)

Слайд 7

Фізкультхвилинка

Слайд 8

«Мозковий штурм» 1 м = 100 см У 100 см - 1 м У 500 см - 5 м.

Слайд 9

Прокоментуй Як порівняти іменовані числа? (Перетворити в одну одиницю вимірювання).

Слайд 10

«Довідкове бюро» Як давні греки називали річку Дніпро? Е / 800 + 80 + 8 Н / 900 + 90 + 9 С / 777 – 70 Ф / 777 – 7 О / 500 + 80 Б / 500 + 8 Р / 700 – 1 И / 699 + 1 Борисфен

Слайд 11

Задача 461 Хлопчик за 1 с. – 9 м на? Дівчинка за 1 с. – 7м За допомогою якої арифметичної дії розв’яжемо задачу. (Віднімання: від більшого числа відняти менше). На скільки дій задача? Перевірка 9 • 8 = 72(м) – хлопчик за 8 с. 7 • 8 = 56(м) – дівчинка за 8 с. 72 – 56 = 16(м) Відповідь: хлопчик пробігає на ковзанках більше на 16 м.

Слайд 12

Що нового дізналися на уроці? Які завдання виконували із задоволенням? У чому виникали труднощі?

Слайд 13

Домашнє завдання № 463 № 464 Пояснення задачі 4 м. – 28 р. 7 м. – ? р.

Слайд 14

Дякую за увагу!

Слайд 15

Список використаної літератури Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Підручник «Математика» 3 клас М.В. Богданович, Г.П. 2013 р. (ст.68 - 70) Інтернет- джерела http://vk.com/search?c%5Bq%5D=фізкультхвилинка&c%5Bsection%5D=video&c%5Bsort%5D=2

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика