Математика. Навчальна програма
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МАТЕМАТИКА КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 20 квітня 2011 р. N 462 Київ Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти 2006 Основна ідея – формування математичних знань та розвиток логічного мислення Впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти розпочнеться з 1 вересня 2012 року 2011 Основна ідея – використання математичних знань у житті, у розв’язанні життєвих проблем, у процесі пізнання навколишнього світу
ЗМІСТОВНІ ЛІНІЇ 2011 Числа, дії з числами Величини Математичні вирази, рівності, нерівності Просторові відношення, геометричні фігури Сюжетні задачі Робота з даними 2006 Властивості та одиниці вимірювання предметів. Лічба Числа і дії над ними Величини та одиниці вимірювання величин Рівність, нерівність. Рівняння. Числові та буквені вирази Геометричні фігури та їх властивості. Геометричні тіла
ДІЇ І ЧИСЛА НАД НИМИ Тема Арифметичні дії з числами 2006 Головні слова : знати, уміти 2011 : знати, розуміти Обсяг вимог не змінився. У 2006 році вимоги розписані більш конкретніше.
Тема Звичайні дроби У новому ДС не вживається термін « Частини», лише « Дроби». Загальний обсяг вимог не змінився. Тема Взаємозв'язок дії додавання 2006 Головні слова: мати уявлення, уміти використовувати. 2011 : розуміти ДС 2006 року вимагає більш глибокого осмислення матеріалу та його практичного використання.
Тема Числові та буквені вирази У новому ДС розширюється обсяг вимог щодо практичного використання: властивостей арифметичних дій; порядку виконання арифметичних дій у числових виразах, щоб виконувати тотожні перетворювання. Тема Рівність, нерівність. Рівняння 2006 Головні слова: мати уявлення 2011 : розпізнавати, порівнювати Раніше вживалась термінологія – правильні та неправильні числові рівності, по-новому істині та хибні числові рівності. До нерівностей добирається значення змінної.
ДС 2011 року вимагає більш глибоких знань геометричного матеріалу: визначати істотні ознаки геометричних фігур; розбивати фігури на частини; конструювати геометричні фігури з інших фігур; співвідносити образ геометричних фігур з об’єктами навколишньої дійсності.
Загальний обсяг вимог не змінився. Робота з даними Таблиці, схеми, діаграми. Мати уявлення про способи подання інформації; знаходити, аналізувати, порівнювати інформацію, подану в таблицях, схемах, діаграмах; заносити дані до таблиць; використовувати дані для розв'язання практично зорієнтованих задач; під керівництвом учителя знаходити інформацію за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Програмою 2006 року було передбачено, та не всі вчителі забезпечували засвоєння таких прийомів роботи із задачею: проводити аналіз тексту задачі у вигляді схеми, рисунка, таблиці; складати план розв'язання: складеної задачі, пояснювати вибір дій; складати задачі, аналогічні та обернені до розв'язаної; перевіряти правильність розв'язання задачі; Не було вимог: записувати розв'язання задачі рівнянням.
Схожі презентації
Категорії