Математичні розваги
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
№1 ЦІКАВА ПОСЛІДОВНІСТЬ З ДОМІНО Ви бачите 6 кісток доміно, викладених за такими правилами гри: число вічок на кістках зростає на 1: 4, 5, 6, 7, 8. Такий ряд чисел, які зростають (або спадають) на одну й ту саму величину, називається арифметичною прогресією. В нашому ряді кожне число більше попереднього на 1, але в прогресії може бути яка-завгодно інша різниця. Складіть ще 6-косткову прогресію.
№2 ЗАКОДОВАНЕ ЛИСТУВАННЯ Знайдіть алгоритм використання решітки для розкодування записки та з’ясуйте її зміст.
Арабські приказки та прислів’я Будеш стежити за язиком, він захистить тебе, розпустиш язика – він тебе зрадить. Хто тебе любить, твої вади замаже, хто тебе ненавидить, всім про них розкаже. Вирушаєш в дорогу, розпитай про супутника, купуєш дім, розпитай про сусіда.
№3 МАТЕМАТИЧНІ ЖАРТИ Чому ми чуємо гуркіт коліс потягу? Колесо має форму кругу, у якого площа дорівнює R2. От цей квадрат і гуркотить.
▪ Як продовжити послідовність: н, о, д, т, …? ▪ Так як н = нуль, о = один, д = два, т = три, то отримаємо таку послідовність: н, о, д, т, ч, п, ш, …
На уроці геометрії учитель просить зобразити саму коротку відстань між точками А і В. Один з учнів малює: А В Вчитель запитує: “Миколо, хто тебе цьому навчив?” Мій тато, він водій таксі!
№5 РОЗІРВАНИЙ ЛАНЦЮЖОК Перекладіть прямокутники так, щоб отримався один замкнений ланцюг, який не має розривів.
№6 ЗАДАЧА “З ПОДВОХОМ” У три стакани розкладіть 11 кружечків так, щоб в кожному стакані їх кількість була б непарною.
Перший стакан поставити в другий, отримавши при цьому “один” стакан, в якому знаходиться 3 кружечки, а в третьому стакані так і залишиться 7 кружечків.
№7 МАГІЧНІ ШАШКИ Кожну з 5 шашек переставте на одну клітинку так, щоб в кожному рядку, стовпці та діагоналі знаходилася тільки одна шашка (на малюнку покажіть розташування шашек).
№8 ГРА “ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ” “ НА ЗАПАСЛИВІСТЬ” Матуся годує Петрика супом з ложечки. Після кожної порції, яку з’їдає Петрик, дитина відбирає ложку в мами й мама дістає нову, яку дитина знову відбирає після чергового ковтка супу і т. д. Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована. Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети.
“ТАМОЖНЯ” Матуся годує Петрика супом своєю ложкою. Петрик також тримає ложку в руках. Мама зачерпує повну ложку супу й несе її до рота дитини. Петрик своєю ложкою намагається вигребти весь суп з маминої ложки. Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована. Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети.
“ДОБРЕ, ЩО ТИ ЇСИШ” Петрик зовсім відмовляється обідати. Мама дає дитині смачне печиво та, насипав собі в тарілку обід Петрика, починає їсти його з апетитними прицмокуваннями. Петрик викидає печиво й вимагає кормити себе смачною “маминою” їжею. Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована. Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети.
Схожі презентації
Категорії