Додавання чисел з різними знаками
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Усно. Знайдіть правильну відповідь: -4,8 + 4,8 = 9,6 -9,6 8,16 0 -8,16 Питання на повторення.
Усно. Знайдіть правильну відповідь: -4,8 +(-4,8) = -1 0 9,6 -9,6 -8,16 Питання на повторення.
Усно. Знайдіть правильну відповідь: -2 + (-8,2) = -6,2 6,2 10,2 -10,2 -8,4 Питання на повторення.
Усно. Знайдіть правильну відповідь: -17,3 + (-7)= 10,3 -10,3 24,3 -24,3 -16,6 Питання на повторення.
Усно. Знайдіть правильну відповідь: -8,4 + (-0,4) = 8,8 -4,4 8 -8,8 -8 Питання на повторення.
Усно. Порівняйте числа та дайте відповідь на питання: 1. Яке з чисел має більший модуль? 2. Яке з чисел більше? 45 і -22 < Питання на повторення. 6 і 38 -128 і -13 -89 і -98
В результаті додавання чисел з різними знаками можемо отримати як додатнє, так і від’ємне число 4 + (- 7 ) = -3 5 + (- 4 ) = 1 -4 + 3 = -1 -3 + 8 = 5 + - Як дізнатися знак суми?
Визначити знак суми в наступних прикладах, не виконуючи обчислень: 4 + (-2); 7 + (-8); -4 + 5; -6 + 3; 8 + (-5); -6 +10; -10 + 6; 5 + (-8). + - Що можна сказати про модулі доданків? Висновок: Знак суми співпадає зі знаком доданку з найбільшим модулем.
Ми в подорож за наукою сьогодні підемо, Смекалку, фантазію в допомогу візьмемо. З дороги прямої нікуди не звернемо. Щоб швидше мети досягти, Повинні ми сходами вгору іти.
15 + (-2) 1 варіант 2 варіант -19 + … -14 + … 33 + … …+ (-60) … + (-3) -50 … + (-13) … + (-70) … + 49 14 + … -45 + … -52 Порівняйте >
Поясніть розв’язування прикладів: 26 + (-6) = + (26 – 6) = 20 -5,7 + 3,4 = -(5,7 – 3,4) = -2,3
Замініть відповіді відповідними буквами. Розшифроване слово запишіть у зошиті. У А Т Б Г П Р М Х ? БРАХМАГУПТА
Це цікаво. Брахмагупта – індійський математик, який жив у VII столітті. Одним з перших він почав використовувати додатні та від’ємні числа. Додатні числа він назвав «майно», від’ємні – «борг».
Схожі презентації
Категорії