X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Доба. Частина доби. Дні тижня. Задачі, що містять одиниці часу

Завантажити презентацію

Доба. Частина доби. Дні тижня. Задачі, що містять одиниці часу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема. Доба. Частина доби. Дні тижня. Задачі, що містять одиниці часу.   Мета. Познайомити з новою одиницею вимірювання часу – доба та її частинами;закріпити знання про раніше вивчені одиниці виміру часу – дні тижня; вчити розв'язувати задачі, що містять одиниці часу; розвивати, зорову та слухову пам'ять, кмітливість, логічне мислення, інтерес до математики; виховувати почуття взаємовиручки, самостійність і дисциплінованість.   Методично-дидактичне забезпечення. Інтерактивная дошка Smart Boart ; роздатковий матеріал для роботи в парах, групах;карта «Площа Математики»; робочі зошити з математики;   Тип уроку: нестандартний, урок-екскурсія . Очікувані результати. Отримання знання про добу, частину доби та про дні тижня. Навчилися розв’язувати задачі, що містять одиниці часу. Закріплення навичок лічби в межах 100; розпізнання геометричних фігур. Отримання нових знань для розвитку світогляду. КОНСПЕКТ УРОКУ МАТЕМАТИКИ. 1 КЛАС

Слайд 2

  Структура уроку. I. Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку Повідомлення теми і мети уроку. III. Актуалізація опорних знань. 1.Усний рахунок. 2. Каліграфічна хвилинка 3.Робота в зошиті. Розв’язування прикладів. IV. Робота над новим матеріалом 1.Вивчення нового матеріалу. 2. Гра «Назвіть дні тижня». 3. Фізкульпауза. (Хвилинка відпочинку для очей). 3.Робота в зошиті з друкованою основою V.Закріплення вивченого матеріалу 1. Робота за підручником. 2. Фізкультхвилинка. 3. Розв’язування веселої задачі з логічним навантаження. VI.Розвиток математичних знань 1.Робота в групах. 2.Робота з геометричним матеріалом. Робота в парах. VII.Підсумок уроку Метод «Мікрофон»

Слайд 3

ХІД УРОКУ: I. Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності. –Сьогодні до нас на урок завітав математичний хлопчик. (СЛАЙД 1) Він запрошує нас на екскурсію до країни Математика. Всі сідайте тихо, діти. Домовляймось – не шуміти, Руку гарно піднімати, Чітко всі відповідати, На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати. Щоб не було нам мороки, Всі готові до уроку? Тож гаразд, часу не гаєм І в дорогу вирушаєм.   ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - Сьогодні ми вирушаємо на екскурсію по площі Математика. Для цього потрібно бути уважними, чемними, кмітливими. Девіз нашого уроку: Ми прийшли до школи вчитись і не будемо лінитись. (СЛАЙД 2)

Слайд 4

Щоб не заблукати візьмемо з собою карту площі Математика. (Вісить на дошці)   III. Актуалізація опорних знань. Перед нам будинок Чисел. 1.Усний рахунок. 1. До 30+20, до 40+30; 2. Від 50-10, від 49-40; 3. 12,45,67 збільшити на 1; 4. 68,100,45 зменшити на 1; 5. Число попереднє 23, 58, 71; наступне 35, 69, 84; 6. Назвати «сусідів» числа 45, 66, 99.   2. Каліграфічна хвилинка - Яке сьогодні число. Охарактеризуйте це число. Запишемо його у зошит. 3.Робота в зошиті. Розв’язування прикладів. №5 – самостійна робота №6 – розв’язування з коментуванням

Слайд 5

IV. Робота над новим матеріалом 1.Вивчення нового матеріалу. А ось монумент Часу. - Перший урок у школі починається в один і той самий час. Від початку першого уроку сьогодні до початку першого уроку завтра миная час, його називають одна доба. Доба-це проміжок часу, протягом якого планета Земля здійснює один оберт навколо своєї осі. Доба поділяється на такі частини: ранок, день, вечір, ніч.   (СЛАЙД 3) Математичний хлопчик вам розкаже, що він робить протягом кожної частини доби. (СЛАЙДИ 4-7) діб становлять тиждень. 2. Гра «Назвіть дні тижня». (СЛАЙД 8) 3. Фізкульпауза. (Хвилинка відпочинку для очей). (СЛАЙД 9)   4.Робота в зошиті з друкованою основою ( с.44) (СЛАЙД 10)

Слайд 6

V.Закріплення вивченого матеріалу Вулиця Задач. На ній багато споруд. Багатоповерхова споруда на вулиці Задач - Книжна. 1. Робота за підручником. С.15,№100,101 (СЛАЙД 11)   3. Фізкультхвилинка. (СЛАЙД 12) А ось відома у місті Кімната Сміху. 4. Розв’язування веселої задачі з логічним навантаження. Розгляньте розклад уроків 1-а класу. (СЛАЙД 13) В який день балакуча Оленка розмовляє найменше? (В четвер, бо в цей день всього 4 уроки, а в інші - по 5 уроків)

Слайд 7

VI.Розвиток математичних знань А ось Парк Розваг.   1.Робота в групах. Розкладіть відповідно до частин доби різні дії, що виконує Математичний хлопчик. Роздатковий матеріал 2.Робота з геометричним матеріалом. Робота в парах. Пригадаємо геометричні фігури. (СЛАЙД14)   Складіть з фігур Математичного хлопчика. Роздатковий матеріал.   VII.Підсумок уроку Ось і закінчилася наша екскурсія. Вона була цікавою, ви показали хороші знання. Метод «Мікрофон» Що нового ви дізналися під час екскурсії? Що найбільше сподобалося?А що найбільше запам’яталось? Яке завдання було цікаве? (СЛАЙД15 )

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика