X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Злет людського духу в літературі доби Відродження (47- 68 уроків)

Завантажити презентацію

Злет людського духу в літературі доби Відродження (47- 68 уроків)

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Злет людського духу в літературі доби Відродження (47- 68 уроків)

Слайд 2

Урок №47 Тема. Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Скарби культури Ренесансу. Людина – це всесвіт Максим Горький Відродження

Слайд 3

Словникова робота Відродження широкий ідеологічний і культурний рух, що виник у країнах Західної Європи у процесі їх переходу від епохи Середніх віків до Нового часу (2 пол. XV ст. ( в Італії - з XIV) до серединиXVII ст.) Гуманізм світське вільнодумство епохи Відродження, що протистояло духовному пануванню церкви в суспільстві. У широкому розумінні – визнання цінності людини як особистості, її права на вільний розвиток і реалізацію своїх можливостей. Асоціативний ланцюжок Відродження ранок пробудження природи від сну весна березневий струмок

Слайд 4

Середньовічна католицька доктрина ГуманізмXIV–XVIст. У центрі Всесвіту стоїть Бог, а люди – його віддані слуги. У центрі Всесвіту стоїть людина, якаспілкується з Богом як з абсолютом совісті. Людина виконуєсвоє призначення, яке визначає Бог. Людинане залежить від волі небесних сил Людина не існує самапо собі, вона завжди є частиною великої спільноти (роду, нації) Людина – самостійна цінність, яка має право незалежного вибору Любов – релігійне високе почуття,звернене до Бога та його волі. Любов поширюється не лише на релігійні цінності,а й на людину. Повага людини до людини залежала від рівня в ієрархічній структурісуспільства. Повага людини до людини залежала від результату якісної оцінки людини людиною Життєві благата пристрасті (їжа, вино, розваги, кохання) вважались диявольською спокусою. Життєвіблага та пристрасті розуміли як необхідну частину людського життя.

Слайд 5

Діячі епохи Мореплавці Вчені Письменники- педагоги Письменники Художники Універсальні творці Христофор Колумб, Васко де Гама, Фернандо Магеллан Міколай Коперник, Галілео Галілей, Джордано Бруно Еразм Роттердамський, Франсуа Рабле Дж. Боккаччо, Ф. Петрарка, М. Сервантес, В. Шекспір Джордоне, Корреджо, Боттіччеллі, Тиціан, Дюрер Мікеланджело (скульптор, художник, поет, інженер),Ф.Рабле (письменник, лікар, юрист, педагог, архітектор, філософ, вчений)

Слайд 6

Леонардо да Вінчі (1452 – 1519) Рафаель Санті (1483 – 1520) “ Мадонна в гроті ” “ Сікстинська мадонна ” “ Таємна вечеря ” “Джоконда ”

Слайд 7

Мікеланджело (1475-1540) Джордоне (1477-1510) “ Спляча Венера ” “ Страшний суд” “ Гроза ” “ Юдіф ” “ Давид ” “ Марія Магдалена ” “ Леда ” “ Лаура ”

Слайд 8

“ Таємна вечеря ” Дюрер (1471-1528) Боттічеллі Тінторетто (1518-1594) “ Розп’яття ” “ Весна ” “ Меланхолія ” “ Поклоніння Святій Трійці ”

Слайд 9

Підсумки уроку Гра “ Найуважніший ” У різних країнах відповідно до історичної своєрідності їхнього розвитку культура Відродження розвивалася однаково (по-різному). Але не всюди (всюди) вона відзначалася великими звершеннями в мистецтві, науці,культурі. Сонце Ренесансу зійшло над Іспанією (Італією) в XV ст. (XIV ст.) Ренесанс відродив інтерес до релігії (людини). Середньовічні (античні) статуї та монументальні розписи стали зразком для художників. Знати зміст статті підручника “ Злет людського духу в літературі доби Відродження ”, за її змістом скласти запитання для однокласників Домашнє завдання

Слайд 10

Урок № 48 Франческо Петрарка – видатний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів, оспівування кохання в “ Книзі пісень ”. Тема Хай ваша щедра любов і ваше пізнання служать світу! Ф.Ніцше

Слайд 11

Презентація портретів Петрарки

Слайд 12

Франческо Петрарка (1304-1374) Поет змінив своє справжнє прізвище Петракко на Петрарка, бо воно більше походило на давньоримське. У “ Листі до нащадків ” автор розповідає про себе: “ З найбільшим завзяттям вивчав я давні тексти, бо час, у який довелося жити, був мені не до душі, я завжди бажав народитись у іншому столітті…” За свою поему “ Африка ” був удостоє- ний лаврового вінка, яким був увінчаний на Капітолії на очах багатьох римлян. Бажаючи пережити відчуття Фаетона, героя Овідія, який піднявся на колісниці бога сонця до небес, Петрарка подолав альпійську вершину Мон-Ванту й став першим у Європі альпіністом. Багато мандрував по церквах та монастирях, відшукуючи античні та середньовічні рукописи. “ Життя – це щастя ”

Слайд 13

Літературознавчі терміни Сонет віршована форма із 14 рядків, написаних п’ятистопним чи шестистопним ямбом, у яких йдеться про поєднання земного та небесного, матеріального та духовного Катрен Терцет Риторичне запитання чотиривірш, пов’язаний із уявленням про складові частини світу: земля, вода, повітря, вогонь тривірш, який символізує триєдність бога, духовне життя запитання, яке не вимагає відповіді, а спрямоване на утвердження якоїсь ідеї Сонети Петрарки належать до медитативної лірики, бо передають особисті думки, настрої та почуття поета, які допомагають йому заглибитися у себе й зрозуміти сутність кохання.

Слайд 14

Композиція сонета Структура сонета 1. Катрен (чотиривірш) Теза А Б ____________________________________ А Б 2. Катрен (чотиривірш) Антитеза А Б ____________________________________ А Б 1. Терцет (тривірш) В В Д ------------------ Синтез 2. Терцет (тривірш) (розв’язка теми) Е Е Д

Слайд 15

Підсумки уроку Прийняття поетом постригу для майбутньої посади. 6 квітня 1327 року – визначна дата в житті Петрарки Оселення Петрарки у власному маєтку поблизу Авіньйона Перше відвідання поетом Рима Рішення сенату Рима увінчати поета лавровим вінком Глибока криза в житті поета, пов’язана із смертю донни Лаури Петрарка кидає навчання на правничому факультеті в Болоньї Життя Петрарки в будинку своєї доньки поблизу Падуї Встановити правильну послідовність подій Вивчити напам’ять сонет

Слайд 16

Урок № 49 Тема. Ф. Петрарка. “ Книга пісень ”. Тема кохання в житті і творчості П Петрарки. Художня і психологічна своєрідність лірики поета Ми дуже пізно розуміємо, що зміст життя полягає в самому житті Стівен Лікок

Слайд 17

“ На життя донни Лаури ” “ На смерть донни Лаури ” “ Книга пісень ” (“ Канцон’єре ”) 366 віршів

Слайд 18

Лаура “ краса її очей сп’янила ” “ сліди святі чудових ніжок ” “ погляд ніжний ” “ постать горда ” “ струнка постава ” “ сміх, що жалить того, хто набрид ” “ душа, що мов зоря яскрава ” ПЕТРАРКА Ідеалізація образу коханої вживання штампів у описах зовнішності Якщо можеш передати словами те настільки сильно любиш, це означа, що любов немов слабка Асоціативний портрет Лаури

Слайд 19

Сімоне Мартіні “Мадонна” “Благовіщення”

Слайд 20

Підготовка до написання листа Звернення до адресата. Вітання. Вступ. Засвідчити обізнаність із життям і творчістю поета. Основна частина: висловлення власних вражень і думок про сонети Петрарки. Представлення своїх поезій. Закінчення. Побажання й запитання автора. Підпис, місце написання. Лист – передача на письмі особистих вражень і думок. Складові елементи листа Наявність усіх структурних елементів тексту . Переконливість і емоційність мовлення. Доречність, доказовість цитат. Особисті відкриття, новаторство. Доброзичливість та повага до співбесідника. Критерії оцінки учнівських листів

Слайд 21

Домашнє завдання Написати власний сонет або лист до Ф. Петрарки Підсумки уроку - Який вірш називається сонетом? Визначте його характерні ознаки. - Якою постає Лаура в сонетах Петрарки? - Які ідеї утверджуються у сонетах Петрарки? - Чи згодні ви з твердженням, що Петрарка – перший гуманіст доби Відродження.

Слайд 22

Урок № 50 Тисячі талантів лише розповідають про те, що має епоха, але тільки геній пророче народжує те, чого їй бракує. Е. Гейбл ТЕМА. Джованні Боккаччо як зачинатель нової європейської прози. Збірка “ Декамерон ”, її композиція і тематичне багатство.

Слайд 23

Презентація портретів Боккаччо Скульптура Дж.Боккаччо. Палац Уфіци

Слайд 24

100 різнобарвних новел Сільська вілла, гідність Чума, “ твариняча поведінка ” “ Декамерон ” - “ десятиденник ” НОВЕЛА – різновид оповідання, невеликий розповідний твір про якусь незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом.

Слайд 25

“ Чума у Флоренції ” “ Чума в Фівах ” Репродукцїї картин художників про чуму Жахлива не стільки смерть від чуми, скільки те, що робить страх перед хворобою з живими людьми

Слайд 26

Презентація фото пам’ятника “ Чумна колона ” (Відень, Прага) Чума у творі як смертельно небезпечна для людей пошесть є алегорією, символом гріховного феодального суспільства, якому протиставлене нове життя, повне оптимізму і віри в людину.

Слайд 27

Символи імен оповідачів у творі Пампінея “ пишна ”, “ розкішна ” Філомена Емілія Лауретта Неїфіла Елісса Панфіл Філострат Діоней “ вперше закохана ” Ф’яметта фінікійська богиня, яка заснувала Рим (Дідона) “ охоплений коханням ” “ згублений коханням ” “ син Діони ”, титаніди, яка породила також Афродіту “ вогник ” “ любителька співів ” “ ласкава ” зменшено-ласкава форма від Лаури, коханої Петрарки 100 символ досконалості 10 оповідачів 10 днів 10 новел 7 – символ добра, любові, Творця 3 – символ триєдності християнського Бога Символіка чисел у творі

Слайд 28

Підсумки уроку Заповнити опорний конспект за схемою Назва твору – Автор – Роки написання твору – Особливості композиції - Головні герої твору – Жанрові особливості твору - Підготувати усну розповідь про Дж. Боккаччо. Знати зміст новел Боккаччо, поданих у підручнику. Домашнє завдання

Слайд 29

Урок № 51 Оспівування в збірці “ Декамерон ” Джованні Боккаччо кращих душевних якостей людини Тема Мораль ніколи не старіє П. Мовчан

Слайд 30

Картка контролю знань Джованні Боккаччо (…) – видатний італійський письменник епохи Відродження, друг…… Син…... купця. Народився у ……. Жив у …… Батько віддав хлопця на навчання до свого ділового партнера до ……, де він отримав знання з …… Тут він зблизився з гуртком гуманістів, що існував при дворі короля ……, які оспівували традиції середньовічної рицарської вишуканості й віяння Нової доби. Перші літературні твори Боккаччо присвячені позашлюбній дочці короля Марії Аквіно, яку він оспівав під ім’ям…. Деякий час працював на державній службі – став…… Флорентійської республіки. Найвизначніший твір Боккаччо – “……” створений на основі подій….. Твір складається зі ста …… Назва твору означає ……

Слайд 31

Герб Флоренції “Фортуна крутить колесо удачі” Париж 1467 Ілюстрації до “ Декамерона ”

Слайд 32

Основні теми історій, що розповідались у творі - Розповіді “ про що кому заманеться ”; “ про тих, які дотепною відповіддю давали відсіч глузливому слову або бистроумністю і винахідливістю своєю од себе шкоду, небезпеку чи кривду одвертали ”; “ ми маємо можливість побачити милосердя Господнє, милосердя Того, хто дивиться не на наші помилки, а на чистоту нашої віри…”; “ довіряй, але перевіряй ”; “ не впадай у відчай , навіть, коли доля невблаганно готує випробування, завше сподіватися на краще…”; “ Ніяких станових забобонів, треба оцінювати якості характеру людини, забувши про те, якого вона походження…”; “ про тих, які вчинили щось доблесне або благородне чи то в любовних, чи в інших яких справах ”

Слайд 33

Підсумки уроку Які історичні події спонукали Боккаччо до написання “ Декамерона ”? Які риси новизни присутні у творчості Джованні Боккаччо? У чому полягають особливості композиції збірки “ Декамерон ”? Чому Боккаччо вважають зачинателем нової європейської прози? Домашнє завдання Підготувати повідомлення про життєвий та творчий шлях М. Сервантеса; Прочитати роман “ Дон Кіхот ”.

Слайд 34

Урок № 52 Тема. Життєвий шлях і творча доля Мігеля Сервантеса де Сааведра.

Слайд 35

Д. Веласкес “Прялі” Ель Греко “ Вид Толедо ” Хосе де Ребера “Кульгава” Віртуальна екскурсія картинною галереєю. Художники іспанського Ренесансу

Слайд 36

Мігель Сервантес Літературна гра “Про що говорять дати” 29 вересня 1547р. … - 1557р. … - 1568р. … - 1570р. … - 1575р. … - 1602р. … - 1605р. … - 1615р. … - 23 квітня 1616р. … -

Слайд 37

Пародія – комічне наслідування. Роман - сатира – твір, у якому висміюються спільні вади за допомогою художніх засобів. Рицарський роман - один із основних жанрів середньовічної куртуазної літератури . Головний герой благородний, відважний, здійснює подвиги заради власної слави і возвеличення коханої. Лейтмотив роману – пошуки морального удосконалення світу. Словникова робота

Слайд 38

Підсумки уроку Назвіть найвідоміших діячів Іспанського відродження. Які твори Сервантеса ви запам'ятали? Згадайте, що називається пародією? Назвіть основні елементи рицарського роману. Домашнє завдання Прочитати першу частину роману “ Дон Кіхот ”

Слайд 39

Урок № 53-54 Тема. “ Я, доблесний Дон Кіхот Ламанчський …” ( Зображення в романі подвигів Дон Кіхота )

Слайд 40

Ти, Дон Кіхоте, може біснуватий? Що в тебе є? Печаль і далина. Тобі не досить – просто існувати? Ти хочеш побороти чаклуна? Ліна Костенко

Слайд 41

Подвиги Дон Кіхота

Слайд 42

Діаграма “ Сервантес і головний герой його роману ” Сервантес Дон Кіхот Близько 50-ти років Збіднілий гідальго Гірка доля Гуманістичні ідеали

Слайд 43

Підсумки уроку Домашнє завдання Підготувати матеріал для порівняльної характеристики образів Дон Кіхота та Санчо Панси “ Обери позицію ” Хто такий Дон Кіхот? Мрійник. Дивак. Шляхетна людина.

Слайд 44

Урок № 55 Тема. Як краще жити: розумом чи серцем? Протиставлення ідеалізму Дон Кіхота тверезій розсудливості Санчо Панси.

Слайд 45

Дон Кіхот (Лицар Сумного Образу) - людина енциклопедичних знань; авторитетом для нього є рицарські романи; живе для інших; хоче виправити всі вади суспільства; благородний, відвертий, готовий на будь-які жертви в ім’я справедливості; “ Він нікому не здатний заподіяти зло, він робить тільки добро; лукавства … в ньому ні на волосину немає, кожна дитина запевнить його, що тепер ніч, хоч би це було опівдні, і от за цю простодушність я й люблю його понад життя…”, - говорить Санчо Панса.

Слайд 46

Хитрий Лінивий Мудрий Практичний Життєлюбний Дотепний Гронування. ” Риси характеру Санчо Панси ” Користолюбний Санчо Панса

Слайд 47

Дон Кіхот найпростіший душею і одна з найбільших серцем людина. Ф. Достоєвський Санчо Панса занадто тверезий, Він людина не серця, а вигоди. Ф. Кривін

Слайд 48

Бідний гідальго Селянин, хлібороб “ Худий та високий ” Лицар Знищувати зло на землі Хоробрий, сильний, відважний, романтик Безкорисливість “ Товстий та пузатий ” Корисливість Боягуз, слабкий, відсутня сила волі Корисливі наміри Зброєносець Добрі, людяні,трішки дивакуваті, здатні шукати кращої долі Спільне походження зовнішність заняття мета життя риси вдачі мета вчинків Порівняльна характеристика Дон Кіхота та Санчо Панса Дон Кіхот Санчо Панса Відмінне

Слайд 49

Підсумки уроку Чи згодні ви з висловами Ф. Достоєвського та Ф. Кривіна? Які, на вашу думку, головні риси вдачі героїв? Як ви гадаєте, у чому полягає велич серця Дон Кіхота? Домашнє завдання Написати твір-мініатюру “ Який шлях у житті обираю я ?”

Слайд 50

Урок № 56 Тема. Поезія та проза в романі М. Сервантеса “ Дон Кіхот ”. Конфлікт між ідеалом та дійсністю – центральна проблема твору.

Слайд 51

Словникова робота Ілюзія (від франц. – помилкове уявлення, омана) – помилкове, що не відповідає дійсності, уявлення про що-небудь. Конфлікт - зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що приводять до активних дій, ускладнення боротьби. Вічний образ Вічний образ – образ, який створений давно, але не втратив своєї актуальності досі і вийшов за межі того твору і епохи, де він народився. Шаляпін у ролі Дон Кіхота 1910р.

Слайд 52

Підсумки уроку Як ви думаєте, що є поезією, а що – прозою у житті героїв роману? Поміркуйте, чи можна говорити про актуальність роману Сервантеса у ХХІ ст.? Чому? Домашнє завдання Дати письмову відповідь на запитання “ Яким я вважаю Дон Кіхота: благородним лицарем чи просто божевільним ?”.

Слайд 53

Урок № 57 Тема: Сміхова стихія у творі. “ Донкіхотство ” як соціально-психологічне явище

Слайд 54

Словникова робота Комічне – смішне у житті та мистецтві. Зображення різних життєвих невідповідностей, відхилень від норми, суспільні недоліки з позиції високого естетичного ідеалу. Іронія – глузливо-критичне ставлення митця до предмета зображення; насмішка, виражена у формі похвали, заперечення у вигляді схвалення, зниження у формі возвеличення. Сатира - спосіб художнього відображення дійсності, який полягає у гострому осудливому осміянні негативного. Пародія - один із жанрів художньої літератури, власне сатиричний чи гумористичний твір, в якому імітується творча манера письменника за для осміяння її як невідповідної новим мистецьким запитам. “ Донкіхотами ” називають людей, не спроможних розібратися в дійсності , тому їхні погляди і вчинки виглядають комічно, викликають сміх. А також “ Донкіхотами ” називають людей не скорених духом, які є взірцем високого служіння правді, добру, готовності до самопожертви заради шляхетних ідеалів.

Слайд 55

Підсумки уроку Довести чи спростувати думку російського критика В. Бєлінського: “ Кожна людина є трішки Дон Кіхот ”. Домашнє завдання Підготуватися до дискусії на тему “ Чи потрібні нині Донкіхоти?”.

Слайд 56

Урок № 58 Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Дискусія-узагальнення на тему: “ Чи потрібні нині Донкіхоти?”.

Слайд 57

Правила ведення дискусії Логічно й лаконічно висловлювати свою думку. Обов'язково наводити аргументи. Не перебивати мовця. Питання формулювати чітко. Не виражати звуками, жестами, мімікою, протест або підтримку, не висміювати, не ображати виступаючого. Волійте не перемогти, а знайти істину. Правила побудови виступу Теза – докази – аргументи – висновок Домашнє завдання Підготуватись до контрольної роботи

Слайд 58

Урок № 59 Тема. Контрольна робота по темі “ Злет людського духу в літературі доби Відродження ” (Ф. Пеирарка. Дж. Боккаччо. М. Сервантес) ”

Слайд 59

Початковий рівень У перекладі з французької слово “ Ренесанс ” означає: а) розквіт; б) пишне буття; в) занепад. В якій з європейських країн вперше почалася доба Відродження: а) у Франції; б) в Іспанії; в) в Італії Назвіть справжнє ім'я Дон Кіхота . Як Дон Кіхот назвав свого коня? Середній рівень Який період світової культури називають добою Відродження? Хто такі гуманісти? Що таке сонет? Як називається збірка Дж. Боккаччо? Достатній рівень Подумайте, як рух Відродження вплинув на розвиток світової культури? Дайте портретну характеристику Дон Кіхота. Які риси новизни виявилися у творчості Дж. Боккаччо? Високий рівень Чому Відродження називають світоглядним переворотом? Чому Ф. Петрарку називають видатним італійським поетом-гуманістом? Назвіть спільні та відмінні риси Дон Кіхота та Санчо Пансо.

Слайд 60

Урок № 60 Тема. Вільям Шекспір – геніальний поет і драматург доби Відродження. Сонети В. Шекспіра

Слайд 61

ВІДРОДЖЕННЯ Культ сильної людини Опора на розум Зміна феодального способу на капіталістичний Географічні відкриття Письменники Відродження античної культури Людина центр Всесвіту Оновлення світу й буття Педагоги Універсальні творці Єдність, гармонійність світу Гуманізм Розвиток науки Культура Художники

Слайд 62

В. Шекспір Мені ж від зір найбільша честь припала: Твоя любов, велика і тривала… В. Шекспір Церква св. Трійці у Стратфорді Театру Глобус

Слайд 63

Три різновиди класичного сонета Італійсько-французький Англійський ( шекспірівський ) Німецько- російський 2 катрени + 2 терцети З катрени + двовірш 2 ктрени + 2 терцети Сонет – це ключ, котрим Шекспір відкрив своє серце” У. Вордсворт

Слайд 64

Сонети Шекспіра 1 - 126 127 - 152 153 - 154 сонети, присвячені другові сонети, присвячені коханій, “ смаглявій леді ” сонети, в яких оспівується радість і краса кохання.

Слайд 65

Підсумки уроку Про що йде мова у сонетах Шекспіра? Хто є героями сонетів Шекспіра? Чи сподобалися вам сонети Шекспіра? Які рядки особливо зворушили вас? Чому? Домашнє завдання Вивчити напам'ять один із сонетів Шекспіра

Слайд 66

Урок № 61 Тема. Заглиблення в людську психологію, поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання в сонетах В. Шекспіра.

Слайд 67

Сер Філіп Сідні його сонети вплинули на творчість Шекспіра Генрі Різлі граф Саутгемптон - претендент на роль “ містера W. H.” Уільям Герберт граф Пемброк – претендент на роль „ містера W.H.“

Слайд 68

Теми сонетів Кохання Життя Смерть Смисл буття Краса Цінність людини Підсумки уроку Як змальовується кохання у сонетах Шекспіра? У чому виявляється ренесансний погляд на кохання в його поетичних творах? Домашнє завдання Прочитати першу та другу дії трагедії В. Шекспіра “ Гамлнт ”

Слайд 69

Урок № 62 Тема. В. Шекспір. “ Гамлет ”. Інтрига, конфлікт, проблематика п'єси.

Слайд 70

ЕКСПОЗИЦІЯ КУЛЬМІНАЦІЯ Характеристика Ельсінора, Знайомство з головними героями 2 ДІЯ Наявність ворожих сил, що протистоять одна одній, неминучість КОНФЛІКТУ сцена “ мишоловки ” ГАМЛЕТ принц Датський Мешканці замку: Клавдій, король Данії (сц.2) Королева Гертруда (сц.2) Полоній, близький вельможа(сц. 3) Лаерт, син Полонія (сц.3) Офелія, дочка Полонія (сц.3) Підступність Клавдія отруєні вино й рапіра Поєдинок – вбивство Гамлета з Лаертом Смерть короля, королеви Загибель Лаерта, Гамлета Світ Зла величезний ЩО ДАЛІ?

Слайд 71

Конфлікт зовнішній внутрішній “ Звихнувся час... О доля зла моя! Чому його направить мушу я” “ Чи бути чи не бути – Ось питання… ”

Слайд 72

Трагедія “ Гамлет ” батьки і діти проблеми моралі кохання вірність честь обов'язок велич людини влада дружба проблеми мистецтва тиранія зрада помста ницість людини

Слайд 73

Урок № 63 Тема. Образ Датського королівства у трагедії В. Шекспіра “ Гамлет ”

Слайд 74

Замок Ельсінор

Слайд 75

Кубування Завдання 6 запитань. Розглянути тему крізь призму алгоритму: Опиши це… Порівняй це… Добери асоціації Проаналізуй це… Знайди застосування. Запропонуй аргументи “за” і “проти” І.Замок данських королів - Ельсінор ІІІ. Зустріч з привидом ІІ.Боротьба принца з табором королів V. Звернення до майбутнього ІV. П’єса “Пастка” VІ. Поєдинок з Лаертом

Слайд 76

Урок № 64 Тема. Втілення в образі Офелії ренесансного ідеалу жінки. Офелія та Гамлет

Слайд 77

Офелія – ідеал краси - гине від гіркого полину – від жахливої атмосфери Данського королівства.

Слайд 78

Джон Еверетт Міллес “ Офелія ”

Слайд 79

Підсумкова бесіда Чи дійсно Офелія – нещасна жертва? Від чого гине Офелія? Чи розлюбив Гамлет Офелію? Чи можна назвати Офелію ренесансним ідеалом жінки? Домашнє завдання Схарактеризувати образ Гамлета, дібрати цитати.

Слайд 80

Урок №65 Тема. Духовні пошуки головного героя трагедії В. Шекспіра “ Гамлет ”

Слайд 81

Гамлет ? добро вірність кохання дружба честь, людська гідність життя мистецтво зло зрада ницість смерть Сенс буття принца Гамлета

Слайд 82

Основні мотиви трагедії “ Гамлет ” Мотив божевілля Мотив “ гнилизни ” Мотив помсти Мотив заміни Мотив зволікання дії Мотив тлінності буття Мотив смерті Домашнє завдання Підготуватися до письмової роботи

Слайд 83

Урок № 66 Тема. Контрольна робота. Твір. “ Сутність духовних шукань Гамлета ”

Слайд 84

Урок № 67 Тема. Позакласне читання. Утвердження величі й краси справжнього кохання в трагедії В. Шекспіра “ Ромео і Джульєтта ”

Слайд 85

Ромео і Джульєтта

Слайд 86

Кохання в трагедії Шекспіра Ромео і Джульєтта Розуміння одне одного Визначення значущості іншої людини життя творення союз сердець чистота світло святість боротьба самовідданість

Слайд 87

Правила ведення дискусії Що є любов? Як змінилися під впливом кохання герої трагедії В. Шекспіра “ Ромео і Джульєтта ”? 3. Чому “ Ромео і Джульєтта ” В. Шекспіра називають “ світлою трагедією ”? Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи

Слайд 88

Урок № 68 Тема. Контрольна робота. “ Англійське Відродження. В. Шекспір. Узагальнення і систематизація вивченого ”

Слайд 89

Початковий рівень Відродження в Англії почалося в: а) ХVст.; б) XVIст.; в) XVII ст. Шекспір народився в: а) Лондоні; б) Стетфорді-на-ейвоні; в) Едінбурзі Які п'єси йшли в театрі найчастіше? а) історичні; б) соціальні; в) побутові Хто першим побачив привида: а) Гамлет; б) Граціо; в) Марцелл і Бернардо Середній рівень Скільки п'єс написав В.Шекспір? Скільки періодів дослідники виділяють у творчості В.Шекспіра? Що таке трагедія? Як називається п'єса, котру написав принц Гамлет? Достатній рівень Чому саме В. Шекспіра називають геніальним поетом і драматургом доби Відродження? Назвіть провідні філософсько-моральні мотиви трагедії “ Гамлет ”. Що нового вніс В. Шекспір у жанр срнет? Визначте характерні риси трагедій в п'єсах В. Шекспіра. Високий рівень Доведіть, що Гамлет – “ вічний образ ” світової літератури. Яким чином, на вашу думку, в трагедії “ Гамлет ” розвиваються внутрішні і зовнішні конфлікти?

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література