X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дійсні числа та обчислення

Завантажити презентацію

Дійсні числа та обчислення

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дійсні числа та обчислення Урок №1 10 клас Стандартний рівень Матеріал узагальнила вчитель математики Шельпахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Христинівського району Марченко Тамара Степанівна -8

Слайд 2

Усе впорядковується відповідно до чисел ПІФАГОР САМОСЬКИЙ (бл. 580–500 рр. до н. е.)

Слайд 3

R R

Слайд 4

Слайд 5

Позначення чисел цифрами Арабськими(індійськими) 0, 1, 2, 3,4,5,6, 7,8,9. Римськими І, V, X, L, С, D, М 1 5 10 50 100 500 1000 в азбуці Морзе в шрифті Брайля

Слайд 6

Пригадаємо “Синтез думок” ? ? Cформулюйте означення N, Z, Q.

Слайд 7

N Q Z 0, -1, -2, -3, … “+” і “-” дро - бові Сформулюйте означення R

Слайд 8

Уявлення про дійсні числа Дійсні числа – числова система, яка містить в собі раціональні числа і, в свою чергу, міститься у комплексних числах. Дійсні числа можна додавати, віднімати, множити і ділити (окрім ділення на нуль), і для них спроваджуються всі правила арифметики (комутативність, асоціативність, дистрибутивність, і т.д.). Але на відміну від раціональних чисел, вони також замкнені відносно операції граничного переходу. Тому дійсні числа належать до підвалин математичного аналізу.

Слайд 9

Історична довідка Означення дійсних чисел дані Ріхардом Дедекіндом через перерізи

Слайд 10

Георгом Кантором через послідовності Карлом Вейєрштрассом через нескінченні десяткові дроби

Слайд 11

Над відмінностями множини R від множини Q працювали: Огюстен Коші Едуард Гейне

Слайд 12

Конструктивні способи побудови дійсних чисел Переріз Дедекінда — це конструкція з математичного аналізу запропонована Ріхардом Дедекіндом, за допомогою якої надається математично строге визначення дійсних чисел.

Слайд 13

Теоретичний блок Дійсні числа — елементи певної числової системи, яка містить у собі раціональні числа і, в свою чергу, є підмножиною комплексних чисел.

Слайд 14

Теоретичний блок Зверніть увагу: кожне натуральне число є цілим, кожне ціле — раціональним, кожне раціональне — дійсним. Приклади ірраціональних чисел: ...; 0,12345...; 10,1010010001...; ... Дійсні числа можна додавати, віднімати, множити, підносити до степеня й ділити (ділити — на числа, що відмінні від 0). Усі відомі властивості дій залишаються такими ж.

Слайд 15

Теоретичний блок Кожному дійсному числу відповідає єдина точка координатної прямої. яку називають числовою прямою.

Слайд 16

Наприклад На координатній прямій позначено дві довільні точки А і В з раціональними координатами a і b. Скільки на відрізку АВ існує точок з раціональними координатами ? А точок з ірраціональними координатами? А С В а b а + b 2

Слайд 17

Теоретичний блок Дійсні числа - елементи множини R, на якій визначені операції “ +” і “ ∙ ”, елементи 0 і 1, відношення порядку “ >”, що задовольняють установлену систему властивостей.

Слайд 18

Для додавання і множення дійсних чисел a, b, c справджються такі закони: а + b= b + a; а + (b + c)=(a + b) + c; а(bc) = (ab)c; аb = ba; (a + b)c = ac + bc

Слайд 19

Властивості “ + ” ,“∙” раціональних чисел

Слайд 20

Порівняння дійсних чисел ?

Слайд 21

Порівняння дійсних чисел ?

Слайд 22

Порівняння дійсних чисел ?

Слайд 23

Для будь-яких двох різних дійсних чисел завжди можна назвати таке третє дійсне число, яке більше за одне з даних,але менше за друге. b а <

Слайд 24

Яке з тверджень правильне: а) кожне натуральне число є дійсним; б) кожне ціле число є дійсним; в) кожне раціональне число є дійсним; г) кожне ірраціональне число є дійсним; ґ) не кожне дійсне число є раціональним; д) не кожне дійсне число є ірраціональним? Тест ”Інтелектуальна розминка”

Слайд 25

Завдання 1 Розгляньте рівності. Чи правильні вони? Які закономірності ви помітили? Спробуйте продовжити записи. а) 1 + 9⋅0 = 1, б) 1 + 8⋅1 = 9, 2 + 9⋅1 = 11, 2 + 8⋅12 = 98, 3 + 9⋅12 = 111; 3 + 8⋅123 = 987.

Слайд 26

Завдання 2 Уявіть, що якась жінка М на початку нашої ери народила двох дочок, кожна з яких до 33 років народила також не менше двох дочок, а кожна з них – також не менше двох дочок і т. д. Скільки нащадків жінки М жило б за таких умов у наші дні? Чи могло б таке бути?

Слайд 27

Дякую за увагу. Бажаю математичних звершень !

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика