Діаграмив математиці
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Відділ освіти Драбівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Ковалівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад 19811, с. Ковалівка, Драбівський район, Черкаська область, вул. Кірова, 9. Тел. (04738) 94-5-83 Kovalivkanvk@ukr.net Діаграми в математиці 6 класу. Презентація Степаненко Р. М.
Анотація Людина краще розуміє і запам’ятовує ті відомості, які можуть бути зображені наочно. Для наочного зображення різних числових даних використовують діаграми. Вони бувають лінійні, стовпчасті, кругові. Наочне зображення величин дає можливість порівнювати їх, аналізувати і запам’ятовувати ті значення, які нас цікавлять. Діаграми використовують у підручниках з географії, історії, економіки, біології, коли потрібно порівняти величини, які характеризують кліматичні, сировинні, економічні та інші особливості. Матеріал схвалений радою районного методичного кабінету при відділі освіти Драбівської райдержадміністрації Протокол № 2 від 23.12. 2011 року
Мета. Ознайомити учнів з поняттям діаграми; видами діаграм. Показати, як будувати лінійні, стовпчасті, кругові діаграми. Розповісти учням про застосування діаграм. Вчити розв’язувати найпростіші задачі на побудову діаграм.
Маса Юрка дорівнює 25 кг, Сашка – 36 кг, Олени – 28 кг, Гната – 47 кг, Ніни – 41 кг. Побудуйте лінійну діаграму даних величин.
Масу кожного учня зобразимо за допомогою відрізка завдовжки 1 мм. Довжина відрізка, який зображує масу Юрка, дорівнюватиме 25 мм, Сашка – 36 мм, Олени – 28 мм, Гната – 47 мм, Ніни – 41 мм.
У колекції Романа три види марок: про птахів – 30 марок, про тварин – 40, про автомобілі – 50 марок. Побудуйте діаграму співвідношення між цими марками.
Побудова стовпчастої діаграми Обрати масштаб (1 см = 10 марок). Зобразити величини прямокутниками, висоти яких є відповідними значеннями даних величин, виражених в обраному масштабі
За діаграмою знайдіть відповідь на питання: Яка з річок має найбільшу довжину? Яка з річок має найменшу довжину?
Побудуйте стовпчасту діаграму по використанню учнем 6-го класу вільного від навчання часу; визначте відсоток перебування на свіжому повітрі. Перегляд телевізора – 35% Заняття спортом - 15% Допомога батькам - 2% Читання книжок - 19% Гра на комп'ютері - 25% Який масштаб зручно обрати для побудови діаграми?
Людина найкраще розуміє та запам'ятовує ті відомості, які можуть бути представлені наглядно. Океани Площа млн. км2 Тихий океан 179 Атлантичний океан 93 Індійський океан 75 Північний Льодовитий океан 13
179 + 93 + 75 + 13 = 360 360° : 360 = 1°; 1°– 1млн. км2 Побудуємо кругову діаграму Океани Площа, млн. км2 Тихий океан 179 Атлантичний океан 93 Індійський океан 75 Північний Льодовитий океан 13
Тихий океан - 179° Атлантичний океан - 93° Індійський океан - 75° Північний Льодовитий океан - 13° 1 млн. кв. км – кут, що дорівнює 1°
179° 93 ° 75 ° 13 ° Тихий океан - 179° Атлантичний океан - 93° Індійський океан - 75° Північний Льодовитий океан - 13°
Знаходимо скільки всього марок у Романа. Визначаємо градусні міри кутів Визначаємо, яку частину всіх марок становлять марки кожного виду. У колекції Романа три види марок: про птахів – 30 марок, про тварин – 40, про автомобілі – 50 марок. Побудуйте кругову діаграму співвідношення між цими марками. Будуємо довільне коло і ділимо на сектори з відповідними кутами.
30 + 40 + 50 = 120 (марок) 360° : 120 = 3° (на одну марку) 3°·30 = 90° (птахи) 3°·40 = 120° (тварини) 3°·50 = 150° (автомобілі)
1. Знайти 60% від 360° 360°*60:100= 216° - дівчата. 2. 360°-216°=144° - хлопці. 3. Будуємо кут 144°. Серед учнів 6-го класу Ковалівського НВК 60% складають дівчата. Побудуйте кругову діаграму учнів 6-го класу.
Завдання 1 Варіант I У Світлани 26 книжок, у Віри – 42, у Сергія – 36. За цими даними побудуй стовпчасту діаграму, взявши за зображення однієї книжки прямокутник, висота якого 1 мм. Варіант II Дано висоти телебашт: у Москві - 536 м; у Києві – 373 м; у Алма-Аті – 372 м; у Ленінграді – 315 м; у Талліні – 314 м. Округли дані до десятків. Візьми для зображення висоти 10 м прямокутник, висота якого 1 мм. Накресли стовпчасту діаграму.
Завдання 2 Варіант I Накресли лінійну діаграму за такими даними: довжина Нілу – 6671 км, Дунаю – 2850 км, Волги – 3530 км, Дону – 1870 км. Варіант II Вова за три дні подорожі пройшов 67 км. У перший день він ішов 6 год зі швидкістю 4 км/год, у другий день – 5 год зі швидкістю 5 км/год. Решту шляху Вова пройшов за третій день. Зобрази за допомогою лінійної діаграми шлях, який проходив Вова кожного дня.
Завдання 3 Варіант I Побудуй кругову діаграму, яка зображує успішність учнів 6 класу Ковалівського НВК з математики за I семестр 2011-2012 н.р. Варіант II Лікарі рекомендують денну норму їжі розподілити на чотири прийоми: перший сніданок - 25%; другий сніданок - 15%; обід -45% і вечеря - 15%. Побудуй кругову діаграму розподілу денної норми їжі.
1. Відкрити вікно програми Microsoft Excel. 2. Виконати команду Вставка/Діаграма або натиснути на панелі інструментів кнопку 3. У списку Тип вибирається відповідна категорія типів діаграм (лінійна, стовпчаста, кругова). 4. У розділі Вид клацнути по потрібному, задаючи підтип діаграми. 5. Наступне вікно діалогу майстра, дозволяє вибрати або скоректувати джерело даних. 6. Вводяться тексти в поля Назва діаграми, Вісь Х (категорій) і Вісь Y(значень). 7. Для завершення роботи з майстром діаграм клацається на кнопці Готово.
Що ми вивчали на уроці? Для чого використовуються діаграми? Розповісти, як треба будувати кругові діаграми. Які види діаграм ми вивчили? Які прилади потрібні для побудови діаграм? Що вам найбільше сподобалося на уроці? Чого бракувало на уроці?
Схожі презентації
Категорії