Цікаві ігри та завдання з математики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Випускна (індивідуально – творча) робота Садловської Марії Степанівни вчителя початкових класів Любинцівської СЗШ І-ІІІст.
Об'єкт дослідження Об'єктом дослідження даної роботи є вплив гри та цікавих завдань на розвиток математичних здібностей та умінь молодших школярів.
Предмет дослідження: Використання у навчально – виховному процесі з математики у початкових класах різних форм ігрової діяльності. Дидактичні ігри; Логічні вправи; Математичні екскурсії; Вікторини; Конкурси; Задачі – жарти; Ребуси.
Мета дослідження Обґрунтувати систему дидактичних ігор та показати успішне використання їх на уроках математики; перевірити умови ефективного впливу на загальний та математичний розвиток молодших школярів, підвищення результатів навчання. 11 5 10 8
Дидактичні ігри “ Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Гра – це величезне світле вікно через яке в духовний світ вливається життєвий потік уявлень…” В.О.Сухомлинський Вимоги до проведення дидактичних ігор * Проводити ігри цілеспрямовано і систематично . Забезпечити умови для проведення гри . Ігровий матеріал повинен відповідати грі. Ігри повинні бути цікавими, сприяти розвитку учнів.
“ Заскли віконечка ” 9 7 + 8 6 + + Зміст гри. На дошці намальовано будиночок із віконцями , в яких записані приклади з пропущеними цифрами. Учні повинні записати їх.
“ Спритні стрибки ” 11 -4 49 - 8 22 + 9 8 + 14 21 - 6 19 +4 Жабки пропонують нам погратися. По класу розкидані “купини” з прикладами. Учитель називає число, а учасники гри прагнуть знайти відповідну “купину”. Виграє той, хто займе “купинку” правильно.
В дитячому віці гра – це норма і дитина повинна завжди гратись, навіть тоді, коли виконує серйозну справу. А Макаренко Правила для учнів під час гри * Уважно слухай і запам'ятовуй хід гри, необхідні дії, їх послі- довність; * успіх залежить від кінцевої мети; *не розпочинай гру, не дослу- хавши до кінця вказівки вчителя; *чесно визнай свою помилку; *уважно слухай відповідь товариша; *не хитруй.
Компоненти ігрової діяльності Спонукальний – потреби, мотиви, інтереси, прагнення, які визначають бажання дитини брати участь у грі; Орієнтувальний – вибір засобів і способів ігрової діяльності; Виконавський - операції, які дають можливість реалізувати ігрову мету; Контрольно – оцінний – корекція і стимулювання активності ігрової діяльності. Основні вимоги до системи дидактичних ігор *Система повинна сприяти розвива- ючому навчанню. *Ігри повинні бути узгоджені з мате- ріалом підручника. * Система повинна здійснювати про- педевтичну функцію у вивченні мате- матики. * Система повинна забезпечувати зростання активності учнів на уроці. * Система має бути зручною для роботи вчителя.
Результати дослідження Підвищується активність учнів на уроках. Покращується загальний рівень знань з математики. Розвивається інтерес учнів до математики. Виховується організованість, дисципліна, естетичні почуття.
Схожі презентації
Категорії