X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Симінар( характеристика твору мистецтва)

Завантажити презентацію

Симінар( характеристика твору мистецтва)

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Симінар

Слайд 2

Зміст : 1. До якого виду мистецтва належить твір ? 2.Чому вибрала цей твір ? 3.Опис ,історія створення . 4.Оцінка критиків . 5. Моє ставлення до твору .

Слайд 3

1. До якого виду мистецтва належить твір ? Художня література, мистецтво слова - особливий вид мистецтва, у якому матеріальним носієм образності виступає мова. Літературу характеризують такі особливості: літературні образи позбавлені візуальної достовірності, література діє на фантазію, особливо активізує інтелект; через слово реальність освоюється в усій її багатоманітності, відкриваються широкі можливості осягнення внутрішнього духовного світу людей, їх спілкування. 

Слайд 4

2.Чому вибрала цей твір ? Сонети Адама Міцкевича дуже люблять у нашій сім'ї, а декілька збірок його творів у родинній бібліотеці навіть виділені окремо. Ми їх часто читаємо, коли збираємося разом або коли до нас приходять гості. Всі захоплено слухають вірші. Тому я вибрала сонет А.Міцкевича «Бахчисарай»

Слайд 5

3.Опис ,історія створення . Короткі відомості про поета : Ада м Міцке вич  — один із найвидатніших польських поетів , засновник польського романтизму, діяч  національно - визвольного руху. Засновник польської романтичної драми і вдома, і в Західній Європі  порівнюється з Байроном  та Гете . Під час свого життя у Парижі був професором Слов'янської літератури в Колеж де Франс . В основному відомий як автор поетичної новели «Дзяди» та національного епосу «Пан Тадеуш» , який вважають останнім великим епосом шляхетної культури Речі Посполитої .

Слайд 6

Опис : Неповторна природа Криму , історичні місця пробуджують в поета філософські роздуми . У сонеті «Бахчисарай» Адам Міцкевич розповідає про свої враження від прогулянки по колишньому палацу кримського хана. Слава, влада, любов і пристрасті, що кипіли у гаремі – все це минуло . Ніщо людське під місяцем не вічне. Наступні чотири сонети цієї частини циклу — «Бахчисарай», «Бахчисарай уночі», «Гробниця Потоцької», «Могили гарему» — передають враження від таємничих руїн, мовчазних свідків історії, величі, слави та розкошів колись грізної Османської імперії. Бахчисарай, що оспівується в цих чотирьох сонетах, в минулому був столицею кримських ханів Гиреїв, окрасою могутньої імперії, яка володарювала над значною частиною Європи та Азії.  Тепер від неї залишився лише фонтан, який символізує для ліричного героя сонета вічність та незмінність свободолюбних прагнень людини, не підвладних ані жорстокій тиранії, ані руйнівній стихії часу, що стирає з історії цілі імперії, але не владна над силою справжніх людських почуттів, які навічно залишаються в пам'яті людей.

Слайд 7

Бахчисарай Великі та німі Гіреїв двір і сад!  По ганках, що мели покірних баш тюрбани,  Через потуги трон і любощів дивани  Літає сарана, повзе холодний гад.  Повився темний плющ і дикий виноград  По вікнах, по стіні подобою альтани.  Руїна - пише тут на мурах гість незнаний,  Як Валтасарові, на віковічний згад.  А в залі ще стоїть окраса мармурова:  Гарему то фонтан. Сльоза його перлова  Спадає по сльозі і промовля щомить:  "О де ви, де тепер, любов, могуття й славо,  Що мали у віках сіяти величаво?  Ганьба! Немає вас, а джерело дзвенить". 

Слайд 8

4.Оцінка критиків . Мицкевич из того окошка Глядел на дворик, Поэт, он выглядел роскошно, Но взгляд был горек. Давид Самойлов  

Слайд 9

5. Моє ставлення до твору Мені сподобався сонет . Завдання Міцкевича – відродити любов до історії свого народу , виховати патріотизм у молодому поколінні польських читачів , створити героїчні образи , які були б прикладом для наслідування . На мою думку він виконав своє завдання .

Слайд 10

Симінар підготувала учениця 9-Б класу Косик Марта

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура