Реалізація компетентністного підходу в курсі історії через інтерактивні форми роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Реалізація компетентністного підходу в курсі історії через інтерактивні форми роботи Add subtitle here
Основна ідея Процес активізації навчально-пізнавальної діяльності на уроках історії є основою та залогом формування ключових компетенцій учнів
Педагогічні технології Дослідницькі ( проблемно-пошукові) Імітаційного моделювання (ігрова) Рефлексивна Діяльнісна Психологічна комунікативна
Проектна технологія Навчання через відкриття Моделювання життєважливих професійних ускладнень в освітньому просторі Самовизначення учня до виконання тієї чи іншої навчальної діяльності Здібність учня проектувати діяльність, бути її суб'єктом Усвідомлення учнем своєї діяльності
Переваги використання інформаційних технологій на уроках історії Демонстрація роботи одного учня іншим учням класа Створення малюнків, схем і карт під час уроку, які можливо використовувати на інших заняттях
Навички, які формуються у учнів під час створення комп'ютерних презентацій Критичне осмислення інформації Виділення головного в інформаційному просторі Систематизування та узагальнення матеріалу Уявлення інформації
Основополягающіє компетенції Знання учнями історичних фактів – “Я знаю, що це …” Позитивне відношення до певних фактів історії і культури – “Я пишаюся..!” Готовність брати участь в практичній діяльності – “Я готовий діяти”
Головне – допомогти кожної дитині набути особисте усвідомлене відношення до історії, співвідносячи свою думку з цінностями різних епох і загальнолюдських цінностей
Наслідки використовування інтерактивних методів і прийомів роботи на уроках історії Зріс рівень використання наочності на уроці Посилилась продуктивність урока Активніше встановлюються між предметні зв'язки З'явилась можливість організації проектної діяльності учнів під керівництвом учителя
Наслідки використовування інтерактивних методів і прийомів роботи на уроках історії Змінились к кращому взаємовідношення з учнями далекими від історії, особливо захоплених ПК Змінились відношення к навчальному труду. Учні самі вибирають способи реалізації своїх здатностей і можливостей , активно залучатися до позакласної діяльності
Наслідки використовування інтерактивних методів і прийомів роботи на уроках історії Зросла якість знань по історії в усіх класах Збереглась стійка мотивація учнів до навчання на уроках і позаурочний час
Дослідницька діяльність Читацькі інтереси учнів Історія моєї родини Музей історії с. Урзуф Пам'ятні дошки воїнам – учасникам Великої Вітчизняної війни Путівник по рідним містам Музей під відкритим небом
Результати діяльності Перехід організації навчально-виховного процеса із суб'єктно - об'єктних відносин в плоскість суб'єктно – об'єктної співпраці учителя та учня Рішучі шаги до відкритості, деполітизації учбових занять Підвищення інтересу учнів до вивчення історії в їх бажанні брати участь в олімпіадах, конкурсах Відмовлення від механічного засвоєння навчального матеріалу, орієнтовність навчання та виховання на конкретну особистість учня, що сприяє школярами придбати знання та практичні навички, умінню самостійно набувати знання
Результативність досвіду Формуються навчальні, соціокультурні, правові компетенції Створюються умови для розвитку цивільної та патріотичної свідомості у школярів
Схожі презентації
Категорії