Методичний паспорт
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проблема, над якою працює школа Створення рівного доступу до якісної освіти через впровадження новітніх технологій навчання та формування ціннісних орієнтацій учнів
Бабенко Анатолій Михайлович, директор школи Удосконалення системи управління освітнім закладом в контексті нових підходів до навчально-виховного процесу
Тарасюк Ніна Петрівна, заступник директора школи з НВР Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу; дослідницька робота, спрямована на оновлення змісту освіти та виховного процесу в школі
Олійник Людмила Іванівна, заступник директора школи з НВР Забезпечення конституційного права на освіту; психолого-педагогічні принципи наступності; оновлення змісту біологічної освіти та його пріоритету
Кирдей Ірина Дмитріївна заступник директора школи з НВР Практичні можливості та дидактична доцільність впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у навчально-виховний процес
Серпень, 2007 р. Якість, доступність, інтеграція змісту освіти у 2006/7 н.р. та актуальні проблеми діяльності школи у 2007/8 н.р. в контексті реалізації Програми розвитку системи освіти Київської області на 2007-2012 роки. Відповідальний за проведення А.М. Бабенко
Жовтень, 2007 р. Моніторингові дослідження якості всіх складових навчально-виховного процесу як ефективний інтрумент впливу на його результативність Відповідальний за проведення І.Д. Кирдей
Січень, 2008 р. Роль виховного потенціалу уроку у підвищенні рівня якості навчання у школі в умовах гуманізації навчально-виховного процесу Відповідальний за проведення Н.П. Тарасюк
Березень, 2008 р. Актуальні проблеми створення здоров*язбегігаючого освітнього середовища в умовах оновлення змісту освіти Відповідальний за проведення Л.І. Олійник
«Впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес школи» Керівник Черненко О.М.
«Впровадження особистісно-орієнтованих технологій виховання в практику роботи школи» Керівник Грабовецька Н.Ф.
1. Прохацька О.П. «Творча активність учнів під час вивчення фізики» 2. Олійник Л.І. «Педагогічний моніторинг у роботі вчителя біології» 3. Алімова Л.М. «Самореалізація особистості» 4. Дудко Л.М. «Впровадження «BRAVO»» 5. Авер*янова Г.М. «Тематичні атестації учнів у процесі семестрово-залікової системи» 6. Павленко В.П. «Впровадження інноваційних методик в практику роботи» 7. Галкіна Л.В. «Розвиток творчих здібностей на уроках музики» 8. Черненко О.Ю. «Інформаційно-методичне забезпечення викладання ОБЖ» 9. Пилипчук Т.В. «Формування творчої особистості молодшого шкляра» 10. Степанкевич Г.О. «Адаптація шестирічної дитини до школи і соціального середовища» 11. Лабага О.П. «Формування орфографічної грамотності і культури писемного мовлення молодшого школяра» 12. Пащенко Є.М. «Формування комунікативного мовлення молдших школярів» 13. Грабовецька Н.Ф. «Формування громадянської позиції учня»
Педагогічні майстерні на базі доробок вчителів: Прохацької О.П. та Грабовецької Н.Ф.; «Роль класного керівника у вивченні та реалізації здібностей дитини», Галкіної Л.В.; Консультпункт на тему: «Психолого-педагогічні технології забезпечення навчально-виховного процесу», Проскури Т.С. Майстер-класи вчителів: Бабенко А.М. Яценко О.А. Грабовецька Н.Ф. Авер*янова Г.М. Лабага О.П. Тарасюк Н.П. Олійник Л.І. Кирдей І.Д.
Методичне об´єднання вчителів української мови та літератури, керівник ДОРОФЄЄВА Н.Г., 15 р.
Методичне об´єднання вчителів зарубіжної літератури та російської мови, керівник АЛІМОВА Л.М., 5 р.
Методичне об´єднання вчителів математики, інформатики та фізики, керівник ЛЕМЕШКО Л.С., 3 р.
Методичне об´єднання вчителів предметів художньо-естетичного циклу, керівник ГАЛКІНА Л.В., 1 Р.
Методичне об´єднання класних керівників, 5-7 кл. - ГРАБОВЕЦЬКА Н.Ф., 7р. 9-11 кл. - АВЕР*ЯНОВА Г.М., 4 р.
ППЗ навчального призначення Бібліотека електронних наочностей з біології, 6-11 кл, Квазар-Мікро
- на виконання навчальних програм: 1. Київшинознавство – 3,5 год; 2. Російська мова – 14,5 год; - на роботу з обдарованими учнями: 1. Комп*ютерна азбука – 2 год; 2. Розвиток творчих здібностей - 10 год; 3.Театральне мистецтво – 2 год; 4. Вступ до теорії чисел – 2 год; 5. Технологія обробки деревини – 2 год; 6. Українська народна вишивка – 2 год; 7. Література української діаспори – 2 год; 8. Математичне моделювання – 2 год; 9. Друга (німецька) іноземна мова – 6 год; 10. Основи наукової діяльності – 4 год; 11.Прикладна математика – 3 год; 12. Інформаційні засоби комунікації– 1 год; 13. Хімічний експеримент – 2 год; 14. Інформаційні технології – 4 год. ПЕРЕЛІК програм для варіативної складової робочого навчального плану
ПЕРЕЛІК програм для варіативної складової робочого навчального плану -на забезпечення комп*ютерної грамотності учнів: 1. Сходинкидо інформатики – 2 год; 2. Інформатика (курс корстувача) – 7 год; 3. Інформаційні засоби комунікації– 1 год; 4. Інформаційні технології – 4 год. - на індивідуальну та групову роботу: 1. Ідивідуальні заняття -школи І ступеня – 6 год; -для учнів, що навчаються індивідуально – 7 год.
ПЕРЕЛІК програм для варіативної складової робочого навчального плану спецкурси Філологічний профіль: Література української діаспори: -Програма спецкурсу для ІІ-ІІІ курсів ліцею (10-11 класів)- Терехов Володимир Франкович, 12.02.04 - КОІПОПК - Ділова українська мова: Програма курсу для 10-11 класів-Аврамич Л.,04.12.03 – КОІПОПК -Ділове мовлення: Програма курсу для 10-11 класів з поглибленим вивченням української мови -Маслак Л.,26.09.02 - КОІПОПК Природничо-математичний напрям: -Хімія: Авторська програма поглибленого вивчення курсу для 10- 11 класів- Бібік Земфіра Веніамінівна, 07.11.02 - КОІПОПК -Основи екології: Програма курсу для 10 (11) класів закладів освіти нового типу -Таргоня Василь Сергійович, 15.04.04 – КОІПОПК -.Яскраві барви здоров’я: Програма гуртка "Валеологія" Білоцерківської станції юних натуралістів -Колісніченко Інна Андріївна, 12-19.11.00 – КОІПОПК -Вступ до теорії чисел. Ланцюгові дроби та їх застосування: Програма факультативного курсу для учнів 8 класу природничо-математичного профілю –Кирдей Ірина Дмитрівна, 06.04.2006 – КОІПОПК - Ривкінд Ф.М. та ін. Сходинки до інформатики, 1-4 кл.,- КМІНВ ім. Б. Грінченка, 2002 р. -Олімпіадні задачі з математики: Авторська програма спецкурсу для 8-11 класів ліцею -Пихтар Микола Петрович, 07.11.02 – КОІПОПК -Методи розв’язування задач: Програма спецкурсу з математики для учнів 10-11 класів-Лахтадир Лариса Іванівна, 12.02.04 - КОІПОПК
Кількість дітей, що відвідують факультативи та спецкурси: школа І ступеня – 760 учнів; школа ІІ ступеня – 432 учнів; школа ІІІ ступеня – 525 учнів; разом – 1717 учнів. форма узагальнення: фахові висновки, накази про вивчення рівнів навчальних досягнень по предметах;творчі звіти, «круглі столи», предметні декади, методичні бюлетні, накази про виконання навчальних планів та програм (№ 197 від 30.12.2006 р., № 76 від 31.05. 2007 р.)
Авторські програми 1. Вступ до теорії чисел. Ланцюгові дроби та їх застосування: Програма факультативного курсу для учнів 8 класу природничо-математичного профілю – Кирдей Ірина Дмитрівна, 06.04.2006 – КОІПОПК 2. Основи наукової діяльності. Програма факультативного курсу для 9-10 класів. - Тарасюк Ніна Петрівна, 25.10.2006 – НМЦ 3. Театральне мистецтво у школі. Програма факультативного курсу для 10 класу. - Грабовецька Н.Ф., 2005 – НМЦ 4. Мистецтво мовлення. Програма факультативного курсу для 11 класу. - Грабовецька Н.Ф., 2006 – НМЦ 5. Світ сучасної української поезії. Програма факультативного курсу для 11 класу. - Грабовецька Н.Ф., 2006 – НМЦ 6. Застосування методів математичного аналізу до дослідження природних процесів. Програма факультативного курсу для 10-11 класів природничо-математичного профілю. - Павленко В.П., 2005 - НМЦ.
Схожі презентації
Категорії