X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сума кутів трикутника

Завантажити презентацію

Сума кутів трикутника

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сума кутів трикутника

Слайд 2

Перевірка домашнього завдання Що таке трикутник? Назвіть елементи трикутника. Якими бувають трикутники за сторонами? Який трикутник називається різностороннім? Який трикутник називається рівностороннім? Який трикутник називається рівнобедреним? Як знайти периметр трикутника? Властивості кутів, утворених при перетині двох прямих січною

Слайд 3

За заданими малюнками вкажіть вид трикутника та знайдіть його периметр:

Слайд 4

Побудувати трикутник із заданими кутами: І група ІІ група ІІІ група А = 90 0 А = 110 0 А = 90 0 В = 90 0 В = 40 0 В = 50 0 С =40 0 С = 100 0 С = 130 0

Слайд 5

Слайд 6

Теорема 8. Сума кутів трикутника дорівнює 180°

Слайд 7

Наслідок Трикутник не може мати двох прямих або тупих кутів. У кожному трикутнику принаймні два гострі кути.

Слайд 8

ІСТОРИЧНА ДОВІДКА Те, що сума кутів трикутника дорівнює 1800 , було відомо в стародавньому Єгипті, проте доведено було значно пізніше. Вважають, що теорему про суму кутів трикутника довів Піфагор (VІ ст. до н. е.). Легендарний француз Блез Паскаль (1623 – 1662 р. р.) в дитинстві був дуже хворобливим хлопчиком, він не мав змоги гратися з дітьми. І якось, граючись вдома за столом, Блез Паскаль зробив висновок, що сума всіх кутів трикутника дорівнює сумі двох кутів стола.

Слайд 9

А В С 450 550 ? Розвязування задач за готовими рисунками. 80°

Слайд 10

АВ = ВС = АС А В С ? ? ? 60° 60° 60°

Слайд 11

АВ = ВС А В С 40° ? ? 40° 100°

Слайд 12

АВ = ВС А В С 80° ? ? 50° 50°

Слайд 13

Задачі з підручника № 294, № 296 – рівень А; № 299, № 301 – рівень Б

Слайд 14

ПІДСУМОК УРОКУ 1. Чи можуть у трикутнику бути два тупих кути? Чому? 2. Чи можуть у трикутнику бути два прямих кути? Чому? 3. Чи можуть у трикутнику бути тупий і прямий кути? Чому? 4. Чому дорівнюють кути рівностороннього трикутника? 5.Чомудорівнюють  гострі кути рівнобедреного прямокут-ного трикутника? 6. Чому дорівнює сума гострих кутів прямокутного  трикутника?

Слайд 15

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Повторити § 9 - 10, Розв’язати № 295, № 298 – рівень А; № 300, № 303 – рівень Б.    

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Геометрія