Площа прямокутника і квадрата. Розв’язування задач і вправ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розв’язування задач на обчислення площ прямокутної і квадратної форми Cистематизувати та поглибити знання учнів з обчислення площ прямокутної та квадратної форми. Розвивати пізнавальну активність, логічне мислення учнів. Коригувати знання, вміння, навички учнів,мовлення, психічні процеси. Виховувати вміння працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до вивчення предмету.
1.Організація класу. 2.Психолого – педагогічна підготовка. 3.Повторення матеріалу. 4.Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок учнів. 5.Фізпауза. 6.Корекція і закріплення базових знань і умінь. 7.Вироблення вмінь переносити знання в нові умови. 8.Підсумок уроку. 9.Домашнє завдання.
1 кв. см = 100 кв. мм 1 кв. дм = 100 кв. см кв. м = 100 кв. дм 1 а = 100 кв. м 1 га = 100 а S = ab S = aa
1.Якими мірами вимірюють площу? Як вона позначається? 2.Якими мірами вимірюють земельні площі? 3.Чому дорівнює площа прямокутника? 4.Як знайти площу квадрата? 5.Як інакше називають 1 ар?
Інтерактивна вправа: “Продовж речення” На дошці записано завдання: 1.Дано величини: 1 м, 100 м, 10 м. Виберіть із них правильну відповідь для кожного випадку. 1 га – площа квадрата зі стороною… 1 а - площа квадрата зі стороною… 1 кв. м – площа квадрата зі стороною…
Спосіб гри: Для гри підготовлено картки для лото загальною кількістю по числу учнів у класі. Потрібно закреслити у картках клітинки з правильними відповідями. Запитання для лото. Яка площа квадрата зі стороною 9 см? Яка площа прямокутника зі сторонами 5 см, 3 см? Периметр квадрата 20 дм. Знайти його сторону. Площа прямокутника 84 кв. м , його ширина 4м. Знайти довжину прямокутника.
Задача 1. Сторона квадрата 6 см. На скільки стане більшою площа, якщо сторону збільшити у два рази ? Задача 2. Довжина сараю 80 дм, ширина 60 дм. Дрова займають ¾ усієї площі, на решті площі лежить цегла. Скільки квадратних дециметрів площі зайнято під цеглу?
В конвертах , що отримав кожний , знаходяться геометричні фігури: прямокутник або квадрат. Завдання для учнів: виміряти сторони, обчислити площу, записати обчислення в зошит.
Домашнє завдання. Задача 1. Знайди ширину прямокутника, якщо його довжина дорівнює 9 дм, а площа – 63кв.дм. Задача 4. Довжина кімнати 50 дм, ширина 40 дм. Меблі займають половину площі. Чому дорівнює площа, що залишилася вільною? Повторити формули для обчислення площі прямокутника, квадрата.
Схожі презентації
Категорії