Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі. 5 клас Підручник “ Математика 5 клас ” автори: А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір Методична розробка вчителя математики Новобузької ЗОШ І – ІІ ст. № 4 Миколаївської обл. Рафальської Оксани Дмитрівни
Узагальнити знання дітей про площу прямокутника та квадрата; Ознайомити з поняттям одиниці вимірювання та визначити їх для площі прямокутника та квадрата; Розвивати пам’ять, логічні та обчислювальні навички, словниковий запас; Виховувати інтерес до предмету, бажання вчитися, акуратність записів, старанність, культуру усного мовлення. Мета уроку:
Склади слово з відповідей № 564 Слово – відповідь: Частка Перевірка домашнього завдання С А Ч Т А К 16 1000 729 1 144 100
Заповни пропуски за поданими картками 3 2 + 4 2 = 9 + … = 25; 3 3 + 2 3 = 27 + 8 = …..; 26 2– (12 2 • 3 + 175)=…..; 6 3 – 2 •4 3 – 1 3 = 216 – 128 – 1 = …..; 15 2 : (13 2 - 124) = 225 : … = 5; 8 3 : (4 2 – 2 3) = 512 : 8 = ….. Перевірка домашнього завдання
Запишіть основу 136 Знайдіть значення виразу 72 Обчисліть: 53 – 52 Знайдіть значення виразу: 38 – с3, якщо с = 3 Запишіть у вигляді степеня з основою 3 число 27; Складіть числовий вираз і знайдіть його значення: різниця квадратів чисел 6 і 2; Бліц – турнір “ Дай відповідь ”
Обчисліть площі фігур, зображених на рисунку, користуючись клітинками (1 см 2 становить 4 клітинки) Чи є серед зображених фігур рівні? Чи є серед зображених фігури, що мають рівні площі? Площа якої із зображених є найбільшою? Задача а б в
З яким поняттям ми сьогодні познайомилися? Назвіть одиниці вимірювання площі. Де використовується вимірювання площ? Площі яких фігур ми сьогодні вимірювали? Які фігури можна назвати рівними? Чи потрібно вивчати дану тему? Для чого потрібно вивчати дану тему? Які професії використовують шкільні знання з математики в своїй роботі? Підсумок уроку
Схожі презентації
Категорії