Інтерактивні плакати з фізики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Про Інтерактивні плакати з фізики Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів Зміст Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про вчителя \ школу . Огляд проекту 1 Озброїти учнів знаннями і вміннями, необхідними для їх розвитку, підготовки до роботи і продовження освіти. виховувати старанність і творчу активність Розширення пізнавального інтересу і кмітливості учнів
Планування вчителя та управління проектом Походження та планування: Так як кабінет фізики в моєму навчальному закладі обладнаний інтерактивною дошкою, то для супроводу своїх уроків я використовую електронні презентації, створені засобами MS PowerPoint. Вони здатні значно підвищити продуктивність праці як вчителя, так і учня за рахунок високоякісної передачі навчального матеріалу, проте залишилась не розв’язаною педагогічна проблема організації стійкої уваги учнів на головних одиницях навчальної інформації. Через часту зміну слайдів під кінець уроку відбувалось зниження рівня уваги учнів. Тому виникла ідея створення інтерактивного плакату, який дозволяє “концентрувати” навчальну інформацію кількох слайдів у вигляді “навчальної опори”, опорного конспекту, який можна використовувати як на етапі вивчення нового матеріалу, так на етапах закріплення й контролю. Інтерактивний плакат дозволяє учителю демонструвати новий матеріал у нетрадиційній і гранично візуалізованій формі, швидко та якісно перевіряти рівень його засвоєння учнями, використовувати проблемно-пошукові, творчі та диференційовані підходи у навчанні, а також стимулювати інтерес учнів до вивчення фізики. Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Інтерактивні плакати з фізики Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу 2
Планування вчителя та управління проектом Місце проекту в базовому (або шкільному) навчальному плані : Використання проекту можливе на уроках фізики в 11 класі під час вивчення теми “Електричне поле”. Теми проекту відповідають чинній програмі з фізики. «Інтерактивні плакати з фізики» можуть бути використані: на уроках фізики (пояснення нового матеріалу, закріплення знань, організації контролю і самоконтролю) під час проведення позаурочних заходів; для підготовки до ЗНО та ДПА; для дистанційного навчання (при розміщенні в Інтернеті). Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу За допомогою зображення проілюструйте тему та шляхи організації Вашого навчального проекту 3 Інтерактивні плакати з фізики
Планування вчителя та управління проектом Технологічний аспект : Кабінет фізики в ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» обладнано комп’ютерами, електронною тестовою системою, графічними планшетами, проектором та інтерактивною дошкою власного виробництва. Такі технічні засіби вимагають нового рівня інформаційно-технологічної культури вчителя та учнів. Все це посприяло появі наочно-дидактичного засобу більш високої, ніж традиційні, якості – інтерактивного електронного плакату. У порівнянні зі звичайними поліграфічними аналогами, інтерактивні електронні плакати є сучасним багатофункціональним засобом навчання і надають більш широкі можливості для організації навчального процесу, забезпечують індивідуальний темп навчання та гнучке реагування на ситуацію, що змінилася на уроці. Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу За допомогою зображення проілюструйте тему та шляхи організації Вашого навчального проекту 4 Інтерактивні плакати з фізики
Планування вчителя та управління проектом Управління проектом : Проект «Інтерактивні плакати з фізики» орієнтовано на вчителя та учня як активних користувачів, а ефективність застосування цілком залежить від творчості педагога. Даний проект застосовується як ефективний засіб для «монтажу уроків». Будь-який з етапів уроку може бути реалізований різними прийомами або їх комбінаціями. Залежно від навчальних можливостей і поставлених завдань, учитель може «конструювати» урок багатьма способами. Варіанти етапів уроків і прийомів Вивчення нового матеріалу: розповідь учителя із застосуванням презентації; перегляд інтерактивних матеріалів з подальшим обговоренням або виконанням завдань; самостійне вивчення по презентації. 2. Закріплення знань: відповіді на запитання; гра або її фрагмент; виконання завдань ЗНО в електронному варіанті з екрану; самоперевірка (запитання і тести). 3. Контроль і корекція знань: індивідуальне виконання електронного тестування; гра. 4. Домашнє завдання: скачати і зіграти гру; дати відповіді на запитання електронного тесту; виконати творче завдання. Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу За допомогою зображення проілюструйте тему та шляхи організації Вашого навчального проекту 5 Інтерактивні плакати з фізики
Планування вчителя та управління проектом Огляд проекту для учнів: В результаті використання інтерактивних плакатів на уроках фізики для учнів вирішуються наступні освітні задачі: Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Зміст Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу За допомогою зображення проілюструйте тему та шляхи організації Вашого навчального проекту 6 Інтерактивні плакати з фізики
Навчальні ресурси Навчальні ресурси проекту: Спеціально для цього проекту автором було створено низку інтерактивних навчальних елементів: теорія, практикум, тести завдання, ігри, кросворди. Використані інтернет-ресурси: Дистанційна підтримка освіти школярів - http://disted.edu.vn.ua Інтерактивні анімації з фізики - http://kaf-fiz-1586.narod.ru Фізика для школи - http://mugo.narod.ru Плакати з фізики - http://elementy.ru Інтерактивний опорний конспект - http://didaktor.ru Альтернативна наука - http://www.vixri.ru Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Зміст Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу За допомогою зображення проілюструйте тему та шляхи організації Вашого навчального проекту 7 Інтерактивні плакати з фізики
Оцінювання Оцінювання: В рамках даного проекту спеціальні критерії оцінювання не розроблялись. Оцінювання роботи учнів з інтерактивними плакатами здійснюються згідно критеріїв навчальної програми з фізики для старшої профільної 11-річної школи. Досвід показує, що використання інтерактивних плакатів на уроках значно покращує сприйняття теоретичного матеріалу, підвищує мотивацію учнів і рівня їх навчальних досягнень. Також учнями були створені інтерактивні ігри «Хто хеоче стати супр-фізиком» та «Фізичний марафон» по принципу інтерактивного плакату, що дозволяє проводити їх за допомогою інтерактивної дошки. Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Зміст Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу За допомогою зображення проілюструйте тему та шляхи організації Вашого навчального проекту 8 Інтерактивні плакати з фізики
Віртуальний тур до класної кімнати Мережа вчителів-новаторів . Зміст < Введіть назву проекту > Інформація про вчителя та школу Огляд проекту Планування вчителя Навчальні ресурси Оцінювання Про Про вчителя \ школу За допомогою зображення проілюструйте тему та шляхи організації Вашого навчального проекту 9 Інтерактивні плакати з фізики Державний професійно-технічний навчальний заклад «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» був створений в 1944 році. За роки своєї діяльності наше училище змінило кілька назв, пережило важкі часи застою та занепаду, але ніколи не змінювало свого призначення - готувати висококваліфікованих робітників за потрібними для держави професіями. Організовано в училищі центр мережі Internet, створено локальну мережу Intrаnet. Працюють модельний центр інформаційних технологій та центр ресторанного бізнесу. Училище, має все необхідне для навчання учнів та їх всебічного розвитку - навчальні кабінети, інформаційно-технічне забезпечення, лабораторії, майстерні, комп'ютерні класи, Інтернет, сучасну науково-навчальну бібліотеку та читальний зал, спортивний комплекс. Це сучасний заклад освіти, який готує кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів у найрізноманітніших галузях народного господарства України на денній та курсовій формі навчання. Ткачук Г.Е. – викладач І категорії, викладач фізики та електротехніки, є автором електронного підручника «Електротехніка», що має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України». Переможець Всеукраїнського конкурсу «Успішний проект - 2009». В 2010 році стала одним із переможців шостого Всеукраїнського конкурсу «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР».
Схожі презентації
Категорії