Вплив експортного мита на ринок насіння соняшнику в Україні
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вплив експортного мита на ринок насіння соняшнику в Україні Сергій Дем’яненко Вікторія Галушко
Причини введення мита Збільшення обсягів переробки насіння в Україні Скорочення посівних площ під соняшником Збільшення надходжень до державного бюджету
Ситуація на ринку до введення мита (1996-1999 рр.) 45% виробництва насіння соняшнику експортувалося, в т.ч. 31% в ЄС Внутрішня ціна на насіння соняшнику дорівнювала його світовій ціні Переробники насіння соняшнику купували його за світовою ціною
Позитивні наслідки введення мита Збільшення виробництва олії в Україні на 50% Скорочення обсягів виробництва насіння соняшнику у довгостроковій перспективі Скорочення експорту насіння соняшнику на 50% Збільшення надходжень до державного бюджету Збільшення інвестицій у виробництво олії та покращення доступу до кредитних ресурсів
Негативні наслідки введення мита Зниження внутрішніх цін на насіння соняшнику Перерозподіл прибутку від виробників насіння до виробників олії Виникнення схем з давальницькою сировиною для уникнення сплати мита
Вплив введення мита на світовий ринок насіння соняшнику Частка України на світовому ринку насіння соняшнику за Підвищення світової ціни на насіння соняшнику Зниження еластичності попиту на насіння соняшнику на світовому ринку
Визначення опимального рівня мита на насіння соняшнику (12%) Врахування сезонної (жовтень-лютий) і несезонної (березень-вересень) реалізації насіння соняшнику Врахування світових цін на ріпак і сою як замінники насіння соняшнику Еластичність внутрішнього попиту = -1,81 Цінова еластичність = 0,24 Еластичність зовнішнього попиту = -9,53
Ціна за умов вільної торгівлі, часткової лібералізації* і реальні ціни * - часткова лібералізація означає запровадження оптимального тарифу (12%).
Зміни добробуту в результаті впровадження експортного мита* * - порівняно із умовами вільної торгівлі
Схожі презентації
Категорії