X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
послуги

Завантажити презентацію

послуги

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

світовий ринок послуг

Слайд 2

Світовий ринок послуг Світовий ринок послуг – це система міжнародних відносин обміну, де основним товарним об”єктом виступають різноманітні види послуг і яка існує на основі МПП.

Слайд 3

Умови розвитку світового ринку послуг : - науково-технічний прогрес(інтелектуальні послуги) - ускладнення виробництва - насичення ринків товарами(торговельні послуги) - інформаційний бум - нові наукові відкриття(ноу-хау) - зростання кількості компаній по наданню послуг - прискорений розвиток нових видів транспорту - підвищення частки нових видів послуг(банківських, страхових, посередницьких) Умови розвитку світового ринку послуг

Слайд 4

Лізинг-це спеціальна операція, за якою лізингова фірма (орендодавець) на основі угоди з орендарем купує у виробника предмети і передає їх орендареві на певний термін за встановлену плату. Лізинг

Слайд 5

Значення міжнародного лізингу. 1.Полегшується доступ до високих технологій. 2.Оперативно замінюється старе обладнання на нове. 3.Зекономлені кошти спрямовуються на інші цілі. 4.Відбувається оптимальний розвиток світової економіки. Значення міжнародного лізингу

Слайд 6

Міжнародний франчайзинг– це система договірних відносин між великою тамалою фірмою, за якою велика фірма зобов”язується постачати малу фірму власними товарами, рекламними послугами, відпрацьованими технологіями бізнесу, надавати короткостроковий кредит на пільгових основах, здавати в оренду своє обладнання; мала фірма зобов язується підтримувати ділові контакти тільки з цією фірмою, вести бізнес за правилами великої фірми, перераховувати визначену договором частку від продажу на рахунок великої фірми. Міжнародний франчайзинг

Слайд 7

Світовий ринок професійних послуг – це відносини, які виникають з приводу надання спеціалізованими за певними професіями фірмами одних країн профільних послуг фірмам інших країн. Світовий ринок професійних послуг

Слайд 8

В більшості випадків фірми спеціалізуються на таких професійних послугах: - бухгалтерські послуги та послуги з аналізу фінансової діяльності(аудит). - юридичні послуги(особливо з міжнародних питань). - маркетингові послуги. - послуги в сфері дизайну та архітектури.

Слайд 9

Страхові послуги – це особлива форма економічних відносин, яка включає створення спеціального ринку коштів(страхового фонду) для відшкодування збитків, які сталися в результаті стихійних і випадкових дій природи та людини. Страхові послуги

Слайд 10

Міжнародний туризм – це багатопланова система послуг, яка спрямована назадоволення потреб осіб, які є представниками одних країн і знаходяться зкороткостроковим відвідуванням в інших країнах. Рекреаційний туризм – екскурсії, відпочинок, лікування, відвідування спортивних змагань.Цей вид туризму становить 70% від усього міжнародного туризму. Туризм

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка