послуги
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Світовий ринок послуг Світовий ринок послуг – це система міжнародних відносин обміну, де основним товарним об”єктом виступають різноманітні види послуг і яка існує на основі МПП.
Умови розвитку світового ринку послуг : - науково-технічний прогрес(інтелектуальні послуги) - ускладнення виробництва - насичення ринків товарами(торговельні послуги) - інформаційний бум - нові наукові відкриття(ноу-хау) - зростання кількості компаній по наданню послуг - прискорений розвиток нових видів транспорту - підвищення частки нових видів послуг(банківських, страхових, посередницьких) Умови розвитку світового ринку послуг
Лізинг-це спеціальна операція, за якою лізингова фірма (орендодавець) на основі угоди з орендарем купує у виробника предмети і передає їх орендареві на певний термін за встановлену плату. Лізинг
Значення міжнародного лізингу. 1.Полегшується доступ до високих технологій. 2.Оперативно замінюється старе обладнання на нове. 3.Зекономлені кошти спрямовуються на інші цілі. 4.Відбувається оптимальний розвиток світової економіки. Значення міжнародного лізингу
Міжнародний франчайзинг– це система договірних відносин між великою тамалою фірмою, за якою велика фірма зобов”язується постачати малу фірму власними товарами, рекламними послугами, відпрацьованими технологіями бізнесу, надавати короткостроковий кредит на пільгових основах, здавати в оренду своє обладнання; мала фірма зобов язується підтримувати ділові контакти тільки з цією фірмою, вести бізнес за правилами великої фірми, перераховувати визначену договором частку від продажу на рахунок великої фірми. Міжнародний франчайзинг
Світовий ринок професійних послуг – це відносини, які виникають з приводу надання спеціалізованими за певними професіями фірмами одних країн профільних послуг фірмам інших країн. Світовий ринок професійних послуг
В більшості випадків фірми спеціалізуються на таких професійних послугах: - бухгалтерські послуги та послуги з аналізу фінансової діяльності(аудит). - юридичні послуги(особливо з міжнародних питань). - маркетингові послуги. - послуги в сфері дизайну та архітектури.
Страхові послуги – це особлива форма економічних відносин, яка включає створення спеціального ринку коштів(страхового фонду) для відшкодування збитків, які сталися в результаті стихійних і випадкових дій природи та людини. Страхові послуги
Міжнародний туризм – це багатопланова система послуг, яка спрямована назадоволення потреб осіб, які є представниками одних країн і знаходяться зкороткостроковим відвідуванням в інших країнах. Рекреаційний туризм – екскурсії, відпочинок, лікування, відвідування спортивних змагань.Цей вид туризму становить 70% від усього міжнародного туризму. Туризм
Схожі презентації
Категорії