Туристичні послуги
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Поняття туризму Туризм — тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання в оздоровчих, пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях. Проявляється як форма суспільного споживання специфічних благ,послуг та товарів
Історія туризму Перший — з найдавніших часів до 1841 року — це початко вий етап розвитку туризму. Другий — з 1841 року до 1914 року — етап становлення організованого туризму. Третій — з 1914 року до 1945 року — формування індустрії туризму. Четвертий — з 1945 року до наших днів — етап масового туризму та глобалізації туристичної індустрії.
ВТО В 1975р. створено Всесвітню туристичну організацію (ВТО), до складу якої на початку XXI ст. входило більше 120 держав. Генеральна асамблея ООН визнала за ВТО статус міжнародної організації, яка координує розвиток міжнародного туризму. Штаб-квартира ВТО знаходиться в Мадриді
Функції туризму Рекреаційна Соціальна Культурна Екологічна Економічна Просвітницька Виховуюча Релігійна
Туризм в Україні Туризм в Україні може і повинен стати сферою реалізації ринкових механізмів, джерелом поповнення державного та місцевих бюджетів, засобом загальнодоступного і повноцінного відпочинку та оздоровлення, а також ознайомлення з історико-культурною спадщиною та сьогоденням нашого народу і держави
Небезпека туризму Непорядність турфірм, що організують відпочинок Вулична преступність, масові заворушення у місці перебування туристу ДТП на дорогах Небезпечні природні фактори у місці перебування туристу (неякісна питна вода, урагани, землетруси, небезпечні риби у морі, тощо)
Індустрія туризму Туристична індустрія формується комплексом підприємств, які забезпечують чи сприяють забезпеченню рекреаційних потреб людини при її переміщенні. Отже, матеріально-технічну базу цієї складної структури утворюють підприємства розміщення, транспортні та сфера обслуговування туристів
Популяризация туризма Популяризація туризму — це різноманітна агітаційна діяльність, спрямована на залучення людей до заняття туризмом. Популяризація туризму проводиться через засоби масової інформації (телебачення, радіо, інтернет), а також у особистому спілкуванні між людьми у клубах за інтересами та туристичних заходах
Туризм в СРСР В СРСР развивалась мережа профсоюзних лікувально-профілактичних і курортних закладів, дитячий, сезонний та спортивний туризм. Виїзний туризм за межі СРСР був обмежений багатьма перепонами и доступний тільки вузькому колу людей. Подорожі закордон сім’ями не допускалися. Нарівні з цим СРСР за розмахом туристичного руху займав одне з перших місць у світі
Класифікації туризму Рекреаційний туризм — з ціллю відпочинку, заради фізичного чи психічного відновления организму Діловий туризм — подорожі за діловими цілями, за професійними та комерційними інтересами
Туристичні послуги Туристичні послуги — послуги суб'єктів туристичної діяльності щодо розміщення, харчування, транспортного, інформаційно-рекламного обслуговування, а також послуги закладів культури, спорту, побуту, розваг тощо, спрямовані на задоволення потреб туристів
Турист Турист - особа, яка здійснює подорож в межах країни або в іншу країну з різною, не забороненою законом країни перебування, метою на термін від 24 годин до шести місяців без здійснення будь-якої оплачуваної діяльності та з зобов'язанням залишити країну або місце перебування у зазначений термін
Схожі презентації
Категорії