Міжнародні переговори
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МІЖНАРОДНІ ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ МІЖНАРОДНІ ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ – процес торгівлі або ж укладання угоди між партнерами з різних країн - обмін одного цінного ресурсу на інший з метою досягнення результату, який би задовольнив усі сторони переговорів.
ТИПИ ПЕРЕГОВОРІВ ДИСТРИБУТИВНІ Жорсткі Мякі ІНТЕГРАТИВНІ ПЕРЕГОВОРИ ЗІ СТРУКТУРУВАННЯМ ВІДНОСИН ВНУТРІШНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПЕРЕГОВОРИ
ОСНОВНІ СТРАТЕГІЇ ПЕРЕГОВОРІВ СТРАТЕГІЯ ПОСТУПОК СТРАТЕГІЯ СУПЕРНИЦТВА СТРАТЕГІЯ КОМПРОМІСУ СТРАТЕГІЯ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТРАТЕГІЯ ОЧІКУВАННЯ ЧИ УХИЛЕННЯ ВІД ПРОДОВЖЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ
ТЕХНОЛОГІЯ ВИБІРУ СТРАТЕГІЇ ПЕРЕГОВОРІВ Модель подвійної зацікавленості Оцінка рівня зацікавленості у власних результатах Оцінка зацікавленості в результатах іншої сторони Оцінка можливості використання існуючих стратегій переговорів Вибір стратегії переговорів
АЛГОРИТМ ДОСЯГНЕННЯ РУЗУЛЬТАТУ «ПЕРЕМОГА – ПЕРЕМОГА» Врахування обставин актуальних для іншої сторони Розробка чіткої стратегії ведення переговорів Позитивний початок переговорів Відокремлення особистості від проблеми Використання раціонального, орієнтованого на досягнення цілей підходу Пошук взаємовигідних рішень Використання об’єктивних критеріїв
АЛГОРИТМ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ З ПРИХИЛЬНИКАМИ РЕЗУЛЬТАТІВ « ПЕРЕМОГА – ПОРАЗКА » І « ПОРАЗКА – ПОРАЗКА » Допоможіть їм зберегти « обличчя» Стримуйте своє роздратування Прийміть їх ставлення, намагайтесь побачити позитивні наміри в їх діях
ОСНОВИ ТА БАЗОВІ І СПЕЦІАЛЬНІ ВМІННЯ ДЛЯ ВЕДЕННЯ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕГОВОРІВ ОСНОВИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО МИСЛЕННЯ БАЗОВІ ЗМІННЯ СПЕЦІАЛЬНІ ВМІННЯ ПІДХІД ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЕФЕКТИВНЕ СЛУХАННЯ ГЕНЕРАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТУ ПІДГОТОВКА ПОСТАНОВКА ПРАВИЛЬНИХ ПИТАНЬ ПРЕЗЕНТАЦІЯ УСВІДОМЛЕННЯ СВОЇХ СИЛЬНИХ СТОРІН РОЗШИРЕНЕ МИСЛЕННЯ СИГНАЛІЗАЦІЯ ВПЕВНЕНІСТЬ ЗНАННЯ КУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА КОМПЛЕКТУВАННЯ БАЗОВІ ЗНАННЯ ЗІ СТРАТЕГІЇ ТА ТАКТИКИ ТОРГІВЛЯ
ПРИЧИНИ ПОРУШЕННЯ ЕТИЧНИХ НОРМ Конкуренція Гоноровість та заздрість Відновлення справедливості Короткострокова перспектива
НАЙПОШИРЕНІШІ ТИПИ НЕЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ Традиційний конкурентний торг Тиск через сферу спілкування опонента Обманні обіцянки Недопустимі методи збору інформації Маніпулювання з використанням позитивних емоцій Маніпулювання з використанням негативних емоцій Перекручення інформації
ЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ ПЕРЕГОВОРІВ Утримуватись від використання моделей неетичної поведінки Попереднє визначення етичних меж ( кордонів) Допустимість зміни етичних принципів при зміні ситуації Балансування моделями поведінки на етичній межі переговорів
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА КРОС – КУЛЬТУРНИХ ПОМИЛОК АМЕРИКАНСЬКОЇ КОМПАНІЇ Крос – культурні особливості Америка Основні складові процесу підготовки та проведення міжнародних переговорів Помилки Правильне рішення Крос – культурні особливості Мексика
Схожі презентації
Категорії