маркетинговий аудит
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зміст дисципліни „Маркетинговий аудит” надає можливість оволодіти професійно важливими компетенціями, за допомогою яких студент зможе дослідити, проаналізувати та оцінити маркетингове середовище підприємства з поглибленою діагностикою всіх складових системи маркетингу.
Мета дисципліни Мета дисципліни — надати студентам науково-теоретичні знання та практичні навички з організації і проведення маркетингового аудиту, навчити методологічним та організаційним прийомам його використання за сучасних умов маркетингової діяльності підприємства.
Практичне застосування Набуті знання і вміння реалізуються в майбутній професії при роботі на промислових підприємствах, у посередницьких і торгівельних організаціях, службах маркетингу, постачання та збуту, науково-дослідних установах консалтингових та рекламних фірмах, відповідних підрозділів банків, в органах господарського управління.
Взаємозв’язок з іншими дисциплінами Маркетинговий аудит взаємопов’язаний з усіма дисциплінами бакалаврського циклу підготовки.
Схожі презентації
Категорії