Компанія Хонда
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Honda… Honda… і ще раз Honda… Підготувала учениця 9-В класу Української гімназії імені І.Франка: Хом’як Мар’яна
Що робить Honda унікальною - так це прагнення відповідати очікуванням своїх клієнтів і навіть перевершувати їх. Основа конкурентоспроможності Honda полягає в нашій готовності приносити радість своїм клієнтам і всьому суспільству… «Компанія, завжди готова прийняти новий виклик часу і подарувати людям насолоду понад всякі очікування». Такео Фукуї Президент і виконавчий директор 1
Honda пропонує: Філософія Honda Сервіс Турбота про навколишнє середовище Гуманоїд вiд "Хонда-моторс" 2
Кожна марка має характерні риси, які вона називає своїми. Це риси, які не може повторювати жодна інша компанія. Це особа. Наша особа краще всього пояснюється нашими достоїнствами. Це: Прогрес, Виклик, Якість, Партнерство. Філософія Honda HONDA це компанія, яка заснована на філософії більше, ніж на маркетингу. Тому те, як ми робимо, настільки ж важливе як і те, що ми робимо і що говоримо. У цьому наша марка є серцем нашої філософії. Перехід на зміст 3
Прогрес відноситься і до нашого прагнення до прогресивних технологій і до нашого бажання бути прогресивно налаштованою компанією в повсякденній діяльності. Прикладами цього можуть бути «Dolphin» і «Р3». «Dolphin» або економобіль проїхав 3014 км. на одному літрі палива. HONDA побудувала робота під назвою «Р3». Це перший робот, який може пройти прольоти сходинок, - проблема яка десятиліттями не давала спокою інженерам. Перехід на зміст 4
Виклик відноситься до нашого природного духу і до того факту, що гонки у нас в крові. Знаючи це, недивно, що Honda перемагла в конструкторських чемпіонатах Формули 1 з 1986 по 1991 рік. А також перемога в двох останніх гонках автомобілів на сонячних батареях від Дарвіна до Аделаїди. Перехід на зміст 5
Якість нашої техніки, яка користується довірою, є доступною і надійною. Наприклад, нас жодного разу не повідомляли про механічні неполадки в двигунах системи VTEC з 1992 року. Це пояснює чому були вибрані генератори HONDA при споруді тунеля під Ла-маншом. Дев'яносто генераторів три роки працювали по вісімнадцять годин в день і жоден не зламався. Перехід на зміст 6
Партнерство відноситься до наших відносин з працівниками, постачальниками, інвесторами, суспільством, навколишнім середовищем і всесвітом. Ми дуже хочемо бути хорошим громадянином і корпоративний менеджмент заснований на пошані людської гідності. Вислів "Спочатку людина, потім машина" найкраще підходить до поведінки нашої корпорації. Партнерство - одна з причин того, що ми не хвалимося тим, що є найбільшим у світі виробником двигунів. Перехід на зміст 7
Ці ж принципи лежать в основі роботи сервісного центру. Кваліфіковані фахівці швидко і якісно проведуть діагностику і ремонт автомобіля, запропонують свої рекомендації по його обслуговуванні. Спектр послуг: діагностика всіх систем автомобіля; ремонт двигунів, автоматичних та механічних трансмісій; ремонт кузова та лакофабованого покриття; ремонт підвіски та ходової частини; шиномонтаж та балансування; електротехнічні роботи; встановлення системи безпеки; безконтактна мийка автомобіля. Сервіс Перехід на зміст 8
Починаючи з 1960 років, коли забруднення навколишнього середовища було визнане серйозною проблемою, Хонда почала працювати над створенням продукції, дружньої по відношенню до природи, що оточує нас. У 1992 році Хонда оголосила про своє рішення відповідати найжорсткішим екологічним стандартам і вести активну інноваційну діяльність в цій області. З цією метою в 1995 році була проведена перша конференція для обговорення стану навколишнього середовища в світі, в якій взяли участь представники Хонда зі всіх континентів. Турбота про навколишнє середовище Перехід на зміст 9
Японська фірма з електроніки "Хітачі" презентувала свого першого робота-гуманоїда з роду Емію, який буде конкурентом роботам Асімо ("Хонда") — та Кріо ("Соні"). Гуманоїд вiд "Хонда-моторс" Робот Емію (заввишки 1,3 м) рухатиметься найшвидше з усіх роботів - 6 км/год. Представник лабораторії механічної інженерії "Хітачі" сказав: "Ми хотіли створити робота, який міг би жити і співіснувати з людьми. Якби роботи рухалися повільніше за людей, то користувачів це дратувало б". Перехід на зміст 10
Використані джерела: http://www.aria.lviv.ua/ua/252/filosofija-honda.html http://www.aria.lviv.ua/ua/839/servis.html http://www.aria.lviv.ua/ua/1243/honda-vidkryla-pershyj-evropejskyj-instytut-bezpeky-motocyklistiv.html http://www.expres.ua/print/2005/12/15/3900/ 11
Схожі презентації
Категорії