Страхова компанія “ПРОВІДНА”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вид послуги: Страхування. Служба маркетингових комунікацій: 7 осіб. Учасники команди: Босацька О., Герега О., Занько П., Корецький В., Кошлєва Е., Павлюх Б., Убогий В. Перелік послуг, які пропонує ПРОВІДНА: Страхування майна, медичне страхування, страхування автомобілів. Стимулювання збуту буде проводитись для- авто-страхування
1. Фактори, які впливають на формування стратегії МК: 1) пряма залежність кількості страхових послуг в сфері авто-страхування від кількості автомобілів; 2) різке збільшення автомобілістів; 3) незначна частка застрахованих автомобілів. 2. Головні цілі стимулювання збуту: Стратегічні цілі: 1) збільшення кількості застрахованих автомобілів СК ПРОВІДНОЮ; 2) формування культури авто-страхування. Специфічна ціль – протидія збутовій діяльності конкурентів. Разові цілі: 1) отримання вигоди від окремого заходу; 2) підтримка рекламної кампанії.
Резюме заходу «Подорож від Провідної 2012» Основою програми стимулювання збуту , яка спрямована на споживачів, є акція за умовами якої кожен страхувальник, який скористається послугою Поліс КАСКО зі строком дії 1 року СК ПРОВІДНА зможе взяти участь у розіграші призів. Головним призом є подорож до Швейцарії на час проведення в Женеві однієї з найвідомішої у світі авто-виставок. Другорядними призами є авто-пилосос, авто-навігатор, авто-магнітола. Головною умовою участі у акції є заповнення картки учасника акції. Головний приз Інші призи
1) Реклама на АВТОРАДІО; 2)Реклама на білбордах; 3)Реклама в пресі (журнал АВТОЦЕНТР). Радіо Журнал Білборд
Резюме заходу «Автомобіль для агента». Велику частину персоналу страхової компанії становлять страхові агенти, власне від яких і залежить успіх компанії. Тому стимулюватися буде робота страхових агентів. Суть стимулювання полягає в тому, що страховий агент, який за підсумками 2011 року застрахує клієнтів на найбільшу суму отримає в подарунок від «ПРОВІДНОЇ» автомобіль. Володарі другого і третього місця одержить безкоштовні Поліси КАСКО на 1 рік. Головний приз
№ з/п Назва статті витрат Сума, грн. Джерело інформації Стимулювання збуту, спрямоване на споживачів 1. Тур-путівка до Швейцарії на 8 днів на 1 особу. 7100 (880 дол.) Туристична фірма «Турне». (http://www.turne.com.ua) 2. Автомагнітола Kenwood KDC-W534U 1100 (136 дол.) http://www.car-audio.controlf.com.ua/ 3. Автопилосос Black&Decker — PAD 1200 1025 http://www.Axxa.com.ua 4. Автонавігатор Garmin Nuvi 205 1193 http://www.car-audio.controlf.co.ua/ Стимулювання збуту, спрямоване на власний персонал 1. Автомобіль Chevrolet Aveo 76800 (9600 дол.) http://chevrolet-aveo.infocar.ua/ Всього 87218
1. Реклама на авто-радіо: Текст: Мрієш про подорож до Швейцарії? Хочеш потрапити на унікальну виставку автомобілів у Женеві? – Страхова компанія “ПРОВІДНА” надасть тобі таку можливість. Придбай Поліс КАСКО і використай свій шанс. За детальнішою інформацією про умови акції дзвоніть за телефоном 0-800-30-10-30, або на сайті компанії http://providna.ua/
Кошторис на проведення рекламної кампанії для СК “ПРОВІДНА” Таблиця 2 № з/п Назва статті витрат Сума, грн. /рік Джерело інформації 1. Витрати на білборди 900000 www.realprostor.com.ua 2. Витрати на рекламу в “журналі автоцентр” 270000 www.avtocentr.ua 3. Витрати на рекламу на “авто-радіо” 489000 www.avtoradio.ua 4. Всього 1659000 - 5. Вартість усієї кампанії 1746218 -
Схожі презентації
Категорії