Економічний калейдоскоп
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Узагальнити та систематизувати знання учнів з вивчених тем з економіки,закріпити практичні вміння і навички. Розвивати критичне мислення, ініціативу, уміння обґрунтувати свої думки,активізувати групову розумову діяльність. Виховувати культуру спілкування, колективізм, інтерес до науки економіки.
Вислів одного з економістів: « Бджола збирає нектар не для того, щоб запилювати квіти, вона бажає отримувати мед. У кінцевому ж рахунку вона служить інтересам квітів. Те ж саме відбувається і з підприємництвом.»
.Видатний економіст А. Сміт сформулював проблему, яку згодом назвали «парадоксом води та діамантів»: «Чому вода, без якої неможливо жити, має таку низьку ціну, у той час як діаманти, які не є насущним благом мають таку високу ціну?»
. Розв язати економічну задачу. Обчисліть, скільки грошей варто випустити в обіг,якщо: -номінальний ВВП країни дорівнював 750 млн.у.о.; -швидкість обігу однієї грошової одиниці на рік—6 разів; - грошова маса на початку року становила—90 млн. у.о.
. Розв язати економічну задачу. Визначте у гривнях, якою буде ціна землі (1 сотки), якщо площа земельних ділянок (Q ), пропонованих на ринку, становить 500 соток, ставка банківського відсотка -- 20%. Попит на землю(Q ) заданий рівнянням: Q =2000 – 3R, де R – рента.
Схожі презентації
Категорії