X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
академічне підприємництво

Завантажити презентацію

академічне підприємництво

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

PROMOTING ACADEMIC ENTREPRENEURSHIP & INNOVATION AT THE UNIVERSITIES IN WESTERN UKRAINE. SHARING BEST PRACTICES OF WROCLAW ACADEMIC INCUBATOR &TECHNOLOGY PARK док. Лєшек Квєцінські Вроцлавський університет

Слайд 2

Основна мета Підвищення повноважень представників науки і адміністрації у Західній Україні у сфері активної підтримки академічного підприємництва.

Слайд 3

Конкретні цілі a) Знання інструментів для сприяння академічного підприємництва в Польщі та в інших країнах: законодавство, правила внутрішнього розпорядку навчальних закладів, академічні інкубатори підприємництва, технологічні інкубатори, центри трансферу технологій, науково-технічні парки, засоби для стимулювання інновацій та підприємництва, освітні програми, фірми типу «спін-оф» та «спін-аут».

Слайд 4

Конкретні цілі б) Розуміння етапів підготовки проектів науково - технологічного парку, академічного бізнес-інкубатора i фірми типу «спін-оф» та «спін-аут»

Слайд 5

Конкретні цілі в) Отримання знань з ключових питань функціонування установ зі сприяння академічного підприємництва г) Отримання знань про успіхи і невдачі в організації та управлінні академічного підприємництва в Польщі та в усьому світі

Слайд 6

Конкретні цілі д) Поширення ідеї академічного підприємництва в Західній Україні

Слайд 7

Очікувані результати: a) Зрозуміння великого значення усіх аспектів створення та функціонування академічного підприємництва б) Отримання інструментів необхідних у підготовці проекту науково - технологічного парку, академічного бізнес-інкубатора, фірми типу «спін-оф» та «спін-аут»

Слайд 8

Очікувані результати: в) Придбання навичок необхідних для підготовки техніко-економічного обгрунтування та бізнес-плану науково - технологічного парку, академічного бізнес-інкубатора, фірми типу «спін-оф» та «спін-аут» г) Перевірка реальності створення науково - технологічного парку, академічного бізнес-інкубатора у

Слайд 9

Очікувані результати: д) підготовка учасниками тренінгу попереднього бізнес-плану для науково - технологічного парку, академічного бізнес-інкубатора, фірми типу «спін-оф» та «спін-аут» е) публікація матеріалів з тренінгу в електронній версії

Слайд 10

Методологія а) Лекції - 8 годин б) Практичні заняття - 16 годин з) обговорення г) Коментар викладачів та учасників

Слайд 11

Академічне підприємництво в Європейському Союзі і в Польщі - тенденції, поточна ситуація, напрямки розвитку

Слайд 12

Тема бізнес-аналізу - академічне підприємництво (види, правові основи) Академічне підприємництво – три аспекти явища: Вимір глобальний / європейський (процеси) Національний вимір (декларації, публічно правові аспекти) Регіональний вимір (діяльність, ефекти)

Слайд 13

Тема бізнес-аналізу - академічне підприємництво (види, правові основи) Вимір глобальний / європейський (процеси): Суспільства засноване на знаннях (роль знань, соціальних мереж, соціальної стратифікації) European governance – субсидіарність, партнерство Болонський і Лісабонський процеси - European Research and Innovation Area (ERIA) Модель потрійної спіралі (регіональні ДНК) 1995р. H. Etzkowitz i L. Leydesdorff Університети третього покоління -Knowledge & Innovation Communities (EIIT) та Філіал Осло, літні школи і інституціоналізація діяльності (ECEC)

Слайд 14

Академічне підприємництво – кількість людей, які протягом 5-и років декларують самозайнятість Source: Flash Eurobarometer 192, January 2007 Base: all respondents

Слайд 15

Академічне підприємництво – кількість людей, які протягом 5-и років декларують самозайнятість Source: Flash Eurobarometer 192, December 2006 - January 2007

Слайд 16

Тема бізнес-аналізу - академічне підприємництво (види, правові основи) Національний вимір: Переглянуто та змінено Закон про вищу освіту – у 2005-му році та зараз є нові пропозиції Структурні фонди ЄС (RPO, PO-IG, PO-KL) та державні програми: конкурс Міністерства економіки для Академічних інкубаторів підприємства Програма SEIPA (Освітня мережа Інноваційного академічного підприємництва)

Слайд 17

Предмет аналізу – академічне підприємництво – Програма SEIPA Реалізована на 20 університетах з Польщі, в основному спрямована на позаекономічні поля . Програма орієнтована на передачу знання про створення власних компаній, а саме: вибір правової системи, фінансові та бухгалтерські системи, характеристики і навички лідерів нових підприємств, заснування команди - організаційна культура, як вийти на ринок - навчальний візит в технологічному парку і академічному інкубаторі, можливості підтримки (державні програми та програми ЄС, підготовка власного бізнес-плану. Проект включений ЄС до так званих best practices

Слайд 18

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Регіональний вимір: Звіти Регіональної інноваційної стратегії, наприклад, у Нижній Сілезії: Нижньо-Сілезьке свідоцтво про інноваційну діяльність, Нижньо-Сілезька позика довіру, Перейти на удар, Премія для молодого Новатора - але до сих пір немає дії державного управління Вища освіта як елемент регіональної інноваційної системи Академічні інкубатори підприємництва (3 типи) Центри / Центри трансферу технологій Роль Вроцлавського технологічного парку АТ, в тому числі Академічного інкубатора підприємництва

Слайд 19

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Регіональні органи державної влади Сектор R & D : - Університети, - Дослідження та розробки одиниць, - Центри R & D Бізнес - установи: -Агенції регіонального розвитку, -Центри трансферу технологій, - Бізнесові / технологічні інкубатори - Науково-технологічні парки Сектор підприємств: - великі підприємства, - ММСП (в цьому: мікропідприємства, фірми типу спін-офф та спін - оут) Фінансові установи: Венчурний капітал (PE), банки, місцеві кредитні кошти                                                            і гарантії

Слайд 20

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Види Академічного підприємництва: Научання підприємництва в міждисциплінарних областях 2. Створення підприємництва в університетах 3. Комерціалізація результатів наукових досліджень 4. Створення фірм типу спін-офф та спін-оут

Слайд 21

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Правової бази АП - польські рішення: Закон (з дня 27.07.2005р.) про вищу освіту (№ 164, пункт 1365, з поправками), то є.: Стаття 4. Університети співпрацюють з економічним середовищем, зокрема, шляхом продажу або безоплатної передачі результатів наукових досліджень і розробок та сприяння підприємцям, а також шляхом ширення ідеї підприємництва в академічних колах, у формі економічної діяльності, яка відокремлена організаційно та фінансово

Слайд 22

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Правові основи АП - польські рішення: : Закон Про вищу освіту з дня 27.07.2005р. (№ 164, пункт 1365, з поправками), то є.: Стаття 86. Закон передбачає, що з метою більш ефективного використання інтелектуального та технічного потенціалу ВУЗів і передачі результатів наукових досліджень в економіці , університети можуть проводити академічні інкубатори підприємництва та центри трансферу технологій, як у вигляді загальноуніверситецьких одиниць, а також комерційної компанії або фонду.

Слайд 23

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Правові основи АП - польські рішення: : Закон Про вищу освіту з дня 27.07.2005р. (№ 164, пункт 1365, з поправками), то є.: Стаття 129. Академічний вчитель може без згоди ректора бути влаштований на додаткову роботу або вести економічну діяльність, але зобов'язаний повідомити ректора про цей факт протягом 7 днів . Якщо вчитель приймає додаткові академічні роботи або економічну діяльність за цю межу, необхідна згода ректора. Санкції - припинення призначення контракту.

Слайд 24

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Правові основи АП - польські рішення: Закон Про вищу освіту з дня 27.07.2005р. (№ 164, пункт 1365, з поправками), а колізія з постановами з дня 30.06.2005р. Про публічні фінанси (№ 249, пункт 2104, з поправками). Стаття. 37.1. Загальна заборона на придбання або розміщення акцій у комерційних компаніях організацій державного сектору та стаття з дня 27.07.2005р. Закон про вищу освіту.

Слайд 25

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Правові основи АП - польські рішення: Закон Про вищу освіту з дня 27.07.2005р. (№ 164, пункт 1365, з поправками, змінами та доповненнями) а конфлікт з положеннями Закону про державні фінанси з дня 30.06.2005р. (Законодавчий вісник № 249, пункт 2104 з внесеними поправками). Тлумачення закону: Закон про вищу освіту був прийнятий пізніше, ніж Закон про державні фінанси. Принцип Lex specialis derogat legi generali, вважається пріоритетовим Закону про вищу освіту, що діє за конкретними положеннями щодо Закону про державні фінанси, що визначає питання загального характеру.

Слайд 26

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Правові основи ПА - польські рішення: Припущення поправок до Закону про вищу освіту і Закону про академічні ступені і посади в мистецтві прийнято Радою Міністрів дня 28.10.2009р. Модель управління університетом: Створення регіональних науково-промислових консорціумів, в складі: академічне підприємство і підприємець складають на основі угоду (вплив на параметричну оцінку університетів - KNOWY). 2. Безмитні стипендії надаються місцевими органами влади і / або підприємцями для комерціалізації знань і технологій.

Слайд 27

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Podstawy prawne PA – rozwiązania polskie: Założenia od nowelizacji ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym oraz ustawy o stopniach naukowych i tytule w zakresie sztuki przyjęte w dniu 28.10.2009 przez RM. Model zarządzania uczelnią: 3. Konieczność przyjęcia przez senaty wszystkich uczelni regulaminów praw własności intelektualnej i zasad ich komercjalizacji oraz regulaminu tworzenia spółek spin-off. 4. Powołanie spółki (inkubatora lub CTT) do zarządzania własnością przemysłowa uczelni (patentami, wzorami przemysłowymi, itd.) w zakresie jej komercjalizacji. Uczelnia będzie mogła udzielić licencji tylko za pośrednictwem jednej utworzonej w tym celu spółki. Zakres uprawnień spółki: wycena, ocena racjonalności utrzymywania ochrony, koszty ochrony, itp.

Слайд 28

Предмет аналізу – академічне підприємництво – (види, правові основи) Podstawy prawne PA – rozwiązania polskie: Założenia od nowelizacji ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym oraz ustawy o stopniach naukowych i tytule w zakresie sztuki przyjęte w dniu 28.10.2009 przez RM. Model kariery akademickiej: Kryteria oceny dorobku hablitanta dla nauk ścisłych, inżynieryjnych, nauk o życiu i o Ziemi: współpraca z otoczeniem gospodarczym, w tym tzw. dorobek technologiczny i innowacyjny, czyli: projekty prowadzone we współpracy z przemysłem; uzyskane patenty i wzory użytkowe międzynarodowe i polskie; wdrożenia technologii, prowadzenie lub współuczestniczenie w spółce technologicznej lub spin-off, opracowane oprogramowanie komputerowe, staże w przemyśle lub innym ośrodku akademickim w kraju.

Слайд 29

Stan PA w Polsce w świetle badań zastanych i własnych. Własny biznes – argument za i przeciw Wyniki badań nad PA przeprowadzone w marcu 2009 r. Badania empiryczne zrealizowane zostały na próbie n = 454 studentów, doktorantów i pracowników naukowych z 44 wylosowanych uczelni z całej Polski. Syntetyczne wyniki i wnioski: 1. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej 6% prowadzi własną działalność (9% kadry i 2% studentów), 8% jest zainteresowanych założeniem firmy w ciągu roku, 30% chce mieć firmę niezależną od uczelni, 20% związaną z uczelnią.

Слайд 30

Stan PA w Polsce w świetle badań zastanych i własnych. Własny biznes – argument za i przeciw Wyniki badań nad PA przeprowadzone w marcu 2009 r. Badania empiryczne zrealizowane zostały na próbie n = 454 studentów, doktorantów i pracowników naukowych z 44 wylosowanych uczelni z całej Polski. Syntetyczne wyniki i wnioski: 2. Przeszkody w prowadzeniu firmy: Brak zainteresowania własną firmą bo: 76% zadowolenie z pracy, 63% niemożność pogodzenia obu obowiązków, 40% brak pomysłu na firmę, a 10% brak predyspozycji, 46% uważa, że przełożony nie sprzyjałby takiej decyzji, a 34%, że koledzy (zaufanie), 50% nigdy nie pracowała w firmie komercyjnej, a 30% posiada 3 letnie doświadczenie Współpraca z otoczeniem: 39% biura karier, 31% OSD, AIP 25% (?!)

Слайд 31

Статус АП в Польщі у світлі вже існуючих і наших власних досліджень. Власний бізнес - аргумент за і проти Загальний висновок: У Польщі університети спостерігані у якості суб'єктів не зацікавлених тим, щоб співробітники або студенти розвивали економічну діяльніст. В академічному середовищі визначені крайні погляди практичної реалізації результатів досліджень - ентузіазм, зрозуміння, нейтральних і ворожих.

Слайд 32

АІП - класифікація 1. Інкубатори, створені в рамках Фонду Академічні Інкубатори Підприємництва 2. Інкубатори, що діють в університетах, пов‘язані з центром трансферу технологій та офісом кар'єр. 3. Інкубаторів, що працюють у партнерстві з технологічними парками

Слайд 33

Академічні Інкубатори Підприємництва - приклади та ефекти діяльності Нижньо-Cілезького Академічного Інкубатора Підприємництва (ДАІП)

Слайд 34

Підтримка АІП - приклад партнерських відносин, що реалізуються в рамках Нижньосілезького Академічного Інкубатора Підприємництва Ідея партнерства, заснована на структурі акцій Вроцлавського технологічного парку ТзОВ. DAIP, як координація і взаємодія: AIП, Вроцлавського університету, АІП УП. Фінансовий баланс Нижньосілезького Академічного Інкубатора Підприємництва.

Слайд 35

Підтримка АІП - приклад партнерських відносин, що реалізуються в рамках Нижньосілезького Академічного Інкубатора Підприємництва 4. Інфраструктура НАІП Площа- 443 м2, в тому числі: 13 номерів площею від 15 м2 до 25 м 17 письмових столів у так званої площі open space, Залежно від виду площі, що орендується винагороди варіюється від 100 злотих на місяць за письмовий стіл та від 300 до 500 злотих за номер, Після кожної половини року діяльності в DAIP ціни зростають приблизно на 50% з метою стимулювання розвитку або демобілізувати до зазнання втрат.

Слайд 36

Підтримка АІП - приклад партнерських відносин, що реалізуються в рамках DAIP 5. Процедура розміщення підприємств у DAIP А. Потенціальний підприємець подає заяву та бізнес-план проекту до одного з АІП або ВТП ТзОВ. Б. Директор даного AIП або член управління ВТП ТзОВ перевіряє заяву та бізнес-план, надає основних порад та передає документи до оцінки. Оціняє Наглядова Рада або керівник одного із АІП, або Рада DAIP. Строк звіту про оцінку становить 21 днів.

Слайд 37

Підтримка в рамках АІП – прикладом партнерства, що реалізується в рамках ДАІП 4. Процедура розміщення підприємств у ДАІП В. Після позитивної оцінки керівником AIP документи є рекомендовані директором АІП далі - Раді DAIP. Г. Після позитивної оцінки Ради DAIP бізнесмен підписує контракт оренди та його записують в DAIP.

Слайд 38

Підтримка в рамках АІП – прикладом партнерства, що реалізується в рамках ДАІП 6. Бенефіціари ДАІП Це академічні підприємці, що займаються економічною діяльністю, зареєстровані не раніше, ніж за 6 місяців до закінчення заяви про приєднання до ДАІП. Це повинні бути: студенти, аспіранти, співробітники університету чи інституту наук, випускники, які протягом останніх 5 років отримали вищу освіту, колишні співробітники одного з університетів, які припинили трудовий договір протягом останніх 5 років

Слайд 39

Підтримка в рамках АІП – прикладом партнерства, що реалізується в рамках ДАІП 6. Бенефіціари ДАІП Рада DAIP може відмовитися від вищезазначених умов в особливо обгрунтованих випадках. Допускається укласти попередню угоду на закритий період який триває не більше двох місяців, з особами, які почали організацію власного бізнесу.

Слайд 40

Підтримка в рамках АІП – прикладом партнерства, що реалізується в рамках ДАІП 6. Бенефіціари ДАІП Підприємці можуть працювати в ДАІП 2 роки, а у відповідних випадках протягом 3 років. Підприємець ДАІП працює за рахунок власних коштів (за винятком інкубаторів, які є членами Фонду АІП). Кожна компанія зобов'язана представити ДАІП письмові доповіді про реалізацію бізнес-планів кожного кварталу.

Слайд 41

Підтримка в рамках АІП – прикладом партнерства, що реалізується в рамках ДАІП 7. Zakres wsparcia przedsiębiorców w ramach DAIP dotyczy: udostępniania miejsca na prowadzenie działalności gospodarczej, najmu powierzchni biurowej oraz laboratoryjnej wraz z wyposażeniem, najmu przestrzeni produkcyjnej, obsługi biurowej (w tym obsługi recepcyjnej oraz korespondencji), obsługi prawnej oraz finansowo-księgowej,

Слайд 42

Підтримка в рамках АІП – прикладом партнерства, що реалізується в рамках ДАІП 7. Zakres wsparcia przedsiębiorców w ramach DAIP doradztwa i organizacji szkoleń, promocji przedsiębiorców akademickich miedzy innymi poprzez stronę internetową WPT S.A., udostępniania łączy internetowych, usług informatycznych, udostępniania sali konferencyjnej.

Слайд 43

Підтримка в рамках АІП – прикладом партнерства, що реалізується в рамках ДАІП 8. Efekty działania DAIP Od 12.05.2006 roku do 30.09.2010 w ramach DAIP: działały łącznie 54 firmy, z czego 18 wyszło z inkubatora i funkcjonuje już na warunkach rynkowych, 7 przedsięwzięć zakończyło się niepowodzeniem, a obecnie inkubowanych jest 29 przedsiębiorstw akademickich dających zatrudnienie ok. 95 osobom.

Слайд 44

Stan PA w Polsce w świetle badań własnych. Własny biznes – argument za i przeciw Wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród 18 przedsiębiorców akademickich w DAIP w okresie wrzesień-październik 2009. Metodyka: badania ilościowo-jakościowe. Charakterystyka firm: Firmy młode, powstały jako zupełnie nowe i zaliczane do kategorii mikroprzedsiebiorstw, tylko jedno małe (32 osoby), Ogóle zatrudnienie 75 osób, czyli 5,76 osoby na firmę, 99% zatrudnionych wykształcenie wyższe i ponadwyższe (dr), Ponad 50% firm wykazuje się możliwościami posługiwania się dwoma lub więcej językami obcymi, z czego wszyscy posługują się j. angielskim, 10 firm z PWr., 5 z UWr., 3 spoza regionu (Warszawa, Kielce, Poznań),

Слайд 45

Stan PA w Polsce w świetle badań własnych. Własny biznes – argument za i przeciw Wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród 18 przedsiębiorców akademickich w DAIP w okresie wrzesień-październik 2009. Metodyka: badania ilościowo-jakościowe. Charakterystyka firm: Najczęstsze specjalizacje pracowników wpływające na branże firmy: elektronika, informatyka, chemia i nauki społeczne, 11 firm usługowych, 4 B+W, 3 handlowe, w tym 2 produkcyjne, 17 firm posiadało strategię działania (biznes plan i jego monitorowanie) Źródła finansowania: 77% reinwestowany zysk, 54% fundusze rodzinne, 46% programy rządowe (Innowator), inne brak(!?), Obroty 10 firm za 2008 rok: średnio 38 tysięcy euro (ok. 164 tys. PLN), jedna wykazała po 3 kwartałach 2009 r. obrót 480 tys. euro

Слайд 46

Stan PA w Polsce w świetle badań własnych. Własny biznes – argument za i przeciw 2. Aktywność zewnętrzna (internacjonalizacja) firm Ponad 50% firm eksportuje swe produkty lub usługi ora współpracuje z partnerami zagranicznymi, główne kierunki: Niemcy, Szwecja, Republika Czeska i W. Brytania oraz Rosja, USA (!), Źródła przewagi konkurencyjnej: 70% jakość i technologia wyrobów, 40% marka firmy, a żadna koszty pracy (!), Brak związków kooperacyjnych na płaszczyźnie regionalnej lub lokalnej.

Слайд 47

Stan PA w Polsce w świetle badań własnych. Własny biznes – argument za i przeciw 3. Innowacyjność przedsięwzięć: Wszystkie firmy uważają się za innowacyjne, a główne czynniki o tym świadczące to: sposób wykonywania usługi, forma sprzedaży, technologia lub produkt, Ponad 60% firm prowadzi własne prace B+R, a prawie 30% wspólne ze szkołami wyższymi, PAN i jednostkami zagranicznymi (!), Czynniki wzrostu firm: 70% wprowadzanie nowych technologii, 54% wdrożenie nowego produktu, 52% zwiększenie zatrudnienia w ciągu 2 lat.

Слайд 48

Бізнес-план Академічного Інкубатора Підприємництва- складові фактори.

Слайд 49

Бізнес-план Академічного Інкубатора Підприємництва 1. Визначення AIП - який повинен бути, для кого. 2. Місія проекту. Місія це довгострокова концепція діяльності предмета. Місія повинна діяти як всередині, так і за її межами. Діючи всередині, виконує інтегративну функцію (для компаній-резидентів) та мотивувальну (для управління інкубатора). Зовні, основною функцією є комунікація (інформація). Вона формує зображення фірми в середовищі. З нею асоціюють організацію: орендари, співробітники, постачальники, донори та конкуренція.

Слайд 50

Бізнес-план Академічного Інкубатора Підприємництва. 3. Мета проекту ( як наприклад Нижньосілезький Академічний Інкубатор Підприємництва). сприяння комерційному використанню інтелектуальних досягнень і результатів Д&Р в Вищих Навчальних Закладаx міста Вроцлав. створення стійких, високоякісних робочих місць шляхом підтримки розвитку фірм студентами, аспірантами, випускниками та співробітниками ВНЗ. промоція та підвищення обізнаності про підприємництво на ВНЗ у Вроцлаві.

Слайд 51

Бізнес - план АІП 4. Очікувані результати дії, такі як: kількість фірм, кількість створених робочих місць, Кількість комерційних результатів досліджень та розвитку Д&П (тип і кількість інновацій), Кількість пoрад (види підтримки) Кількість фірм, які вийшли з інкубатора та добилися успіху на ринку, або діють самостійно на ринку, Обсяг (номер) відносин співробітництва, початок партнерських відносин, діяльність в мережі (місцевій, регіональній, національній, міжнародній) інші

Слайд 52

Бізнес - план АІП 5. Суб`єкти, які беруть участь в проекті. Управління інкубатора, наприклад: визначення витратниx ресурсів ступінь поділу обов'язків - організаційна структура, визначення структури управління та правила цих структур і клієнтів - критерії розміщення, взаємні очікування - різноманітність логіки дій, обладнання, промоція

Слайд 53

Бізнес - план АІП 6. Оперативний план - бізнес-модель Tип інкубатора: для сфери обслуговування, технологічний (профільований), виробничий, зелений, віртуальний, інші типи. Oбсяг дії: площа, розташування, близькість до ключових, партнерських установ, Цільовий ринок: для кого, клієнти, профіль, вік, стать, освіта, види діяльності, можливі винятки (охорона навколишнього середовища, рівень емісії шуму, правила етики), можливість забезпечення вимог клієнтів, Склад видатків та прибутків, наприклад: Bитрати: операційні, обладнання, реклами, зарплати, канцелярського приладдя; Прибутки: Оренда офісних приміщень, виробництва, лабораторних приміщень, послуги, навчання, Cтратегія забезпечення стійкості інкубатора: власні витрати, гранти, фінансовий інжиніринг, розробка профілю, розширення площі, додаткові акціонери

Слайд 54

Бізнес - план АІП 7. Сфера облуговування інкубатора підприємництва:

Слайд 55

Бізнес - план АІП 8. Маркетинговий план: політика ринку та елементи конкурентної переваги: виявлення ринкових ніш, спеціалізаційних сфер, способи залучення клієнтів, модель конкуренції (витрат, ціни, якості, заснований на бренді, ринку, інновації, замовниках) методи для забезпечення постійного потоку клієнтів / орендарів інформаційних кампаній, навчання, торгові ярмарки, роль наукових співробітників (курси), навчальні візити, постійний розвиток послуг, вивчення конкурентного середовища підприємства, проект законодавчих змін.

Слайд 56

Бізнес - план АІП 9. Фінансовий план на 3-5 років: Бюджет (актив і пасив) і матеріальні та нематеріальні ресурси, інвестиційні потреби, фінансові потоки на найближчі 3 роки - витратний метод, фінансовий інжиніринг, зовнішні кошти.

Слайд 57

Бізнес - план АІП 10. SWOT- аналіз

Слайд 58

Бізнес - план АІП 11. Стратегія розвитку інкубатора, тобто: Eтапи розвитку інкубатора: фаза формування до 6 місяців- 1,5 року: ключові та "стандартні" клієнти, маркетинговий план, джерела фінансування, фаза розвитку: індивідуальна, індивідуальна, План моніторингу: хто й що контролює моніторингу, компоненти моніторингу залежно від бажаних та сподіваних результатів, контрзаходи, Управління ризиками: сценарії розвитку.

Слайд 59

Бізнес - план АІП 12. Висновки- підсумки, тобто: оцінка доцільності проекту: умови, участь партнерів / засновників, матеріальних і нематеріальних ресурсів, конкуренція, клієнти, свідомість, інші, точка беззбитковості підприємства: фінансовий результат прибуток/збиток, час отримання прибутків, можливість зазнання втрат (час - як довго, скільки) джерела фінансування дефіциту: можливість для довіри і кредитоспроможності, можливість отримання грантів або пожертв (зовнішніх коштів), можливість збільшення своїх внесків, у тому числі підвищення орендних ставок, типу і вартості послуг (внутрішні фінансові ресурси), збільшення населення орендарів.

Слайд 60

Дякую за увагу leszek.kwiecinski@uni.wroc.pl

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка