Шляхи розвитку механізму ЕСКО в м. Дніпропетровську
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Цільова програма з енергозбереження м. Дніпропетровська 2009-2012 гг.» 2007 2008 2009 Муніципальна автоматизована система моніторингу та споживання енергоносіїв Проведено енергообстеження бюджетної сфери м. Дніпропетровська 2005 2006 «Положення про муніципальну систему економічного стимулювання енергозбереження у бюджетних закладах міста і Програма впровадження механізмів економічного стимулювання енергозбереження у бюджетних закладах» “ Програма впровадження енергозберігаючих заходів у бюджетних закладах, комунальних та промислових підприємствах м. Дніпропетровська на період до 2015 року” Створено КП «Дніпропетровська муніципальна енергосервісна компанія». Енергообстежень та разработка технико-экономических обоснований по внедрению энергосберегающих мероприятий в бюджетных учреждениях и организациях 2010 2011 Підготовка до реалізації спільного з ЄБРР проекту по впровадженню механізму «Енергетичного перфоманс -контракту» та розвитку ЕСКО в Україні Підписання Меморандуму «Про співпрацю між міською радою, USAID та компанією ДТЕК. Міський енергетичний план м.Дніпропетровська на 2012-2015 роки (МЕП) 2012 Реалізація Демонстраційних проектів в рамках проекту Реформа міського теплозабезпечення. Укладання інвестиційної угоди з ЄБРР на впровадженню механізму «Енергетичного перфоманс -контракту» та розвитку ЕСКО в Україні Етапи розвитку енергозбереження у м. Дніпропетровську
Споживання ПЕР (первинні) – 40 млн. МВт*ч - 15,3 млрд.грн. Питоме споживання енергії: 35% 60% 5% Промисловість - 57% КП+інші - 3% Втрати - 12 % 1,8 млрд.грн.!!! Споживання ПЕР кінцевими споживачами – 35,2 млн. МВт*ч Енергетичний баланс м. Дніпропетровська
Середнє енергоспоживання на м2 Фактичне споживання -175 кВт*год/м2 Базове (комфортне) споживання -196 кВт*год/м2 Відхилення від базової лінії -12% Норми ДБН - до 120 кВт*год/м2 Норми ЕС - до 45 кВт*год/м2 Всього бюджетних будівель в Місті - 1500 Міського підпорядкування - 555 Охват МЕП (88% Міського підпорядкування) - 357 Енергоспоживання бюджетними будівлями м. Дніпропетровську
Енергоспоживання житловими будівлями Міста Фактичне споживання енергії - 130 кВт* ч/м2 Базове (комфортне) споживання енергії - 135 кВт* ч/м2 Відхилення від базової лінії - 12%. Норматив ДБН - до 89 кВт* ч/м2 Норматив ЄС - до 45 кВт* ч/м2 Загальна кількість у місті - 6 114 (21 389 млн. м2) ОСББ - 200 (3%) Тепло від ЦСТ - 3 550 (76,2%) Гаряча вода от ЦСТ - 58,2% Охват МЕП (15% підключених к ЦСТ) - 585 Оснащеність приладами обліку тепла - 16% Енергоефективність житлових будівель
Згідно з прогнозом аналітиків очікуємий ріст тарифів до 2016 року: На електроенергію – 250% На природний газ – 260% На теплову енергію – 250% Середнє збільшення витрат на енергопостачання будівель міста за період 2011 – 2016 рр. складе 250 - 300%. Прогноз росту тарифів
За останні 5 років ціни на енергоресурси зросли: На природний газ в 5.5 рази Тарифи на теплову енергію в 4,5 рази Тарифи на електроенергію в 3 рази Середня зарплата зросла в 1.6 рази Яка ціна на газ буде у 2015 році? Тариф теплової енергії у 2015 році? Вартість електроенергії у 2015 році? Чи зможе середньостатистична сім’я у Дніпропетровську сплатити вартість енергоресурсів у 2015 році??? Головні виклики місту у 2015 році
Шляхом реформування системи енергетичного менеджменту в місті; Через запропоновані проекти в міському енергетичному плані; Залучаючи позабюджетні кошти на умовах державно-приватного партнерства. Запропонувати нову політику по реалізації сталого енергетичного розвитку міста: Реалізувати енергетичний план м. Дніпропетровська на 2012-2015 рр.. Головна відповідь енергетичної політики міста
Річне споживання енергії 2 481,3 тис.МВт*г 889,2 млн.грн. 2 708,2 тис.МВт*г 970,8 млн.грн. Ефективність споживання ЕР 120,0 кВт*год/м2 в ББ 110,0 кВт*год/м2 в ЖБ 170,5 кВт*год/м2 в ББ 138 кВт*год/м2 в ЖБ Економія ЕР за час дії МЭП 611,9 тис.МВт*год 279,8 млн. грн. Зниження викидів СО2 за МЭП 148,2 тис. тон 120,8 млн.м3 49,3 млн. грн. Заміщення природного газу за МЕП Річна економія з міського бюджету 81,6 млн. грн. Базовий період 2015 р. Очікувані результати
Бюджетное здание Муніципалітет власник будівель, відповідальність згідно з Законом за складання річного бюджету і оплату витрат на енергоносії та інвестиції в енергозбереження Комерційні ЕСКО Комерційні ЕСКО Впровадження енергоефективних заходів, гарантії Договір про створення МКЕМ (управління енергоменеджменту у складі муніципалітету) «Перформанс-контракт» с гарантованим результатом Угода про надання даних, способі керування Підприємство (управління) МКЕМ, 100% у власності муніципалітету, забезпечує: моніторинг енергоспоживання, проведення тендерів і енергоаудитів, підписання і керування «перформанс-контрактами» (обслуговування проекту та забезпечення виплат інвестицій в проекти ЕРС) Бюджетное здание Бюджетное здание Бюджетное здание Фінансування ЕСКО в Україні організаційна діаграма Зобов'язання муніципалітету в том, що отримана и доказана економія буде повертатись МКЕМ для оплати інвестицій ЄБРР ЄБРР/банк забезпечує фінансування Інвестиційний договір
«…Фінансова нестабільність, стрімка динаміка зростання цін на енергію, відсутність передових енергоефективних технологій та рішень в міській енергетичній інфраструктурі унеможливлює реалізацію проектів соціально-економічного розвитку міста та призводить до зниження якості життя територіальної громади. Тому пріоритетом міської політики вибрано підвищення енергоефективності за рахунок впровадження міського енергетичного плану на 2012-2015 роки, який забезпечить початок сталого енергетичного розвитку нашого рідного міста та покращення екології, починаючи з 2012 року, визначеного міжнародним роком сталої енергетики….» Іван Куліченко, Міський голова м. Дніпропетровська
Схожі презентації
Категорії