Ярослав Стельмах "Ловись, рибко!" 3 частина
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Читаємо швидко У футлярі З акордеоном понишпорив приманювали уздовж нишпорили здобрені поодаль застудились поплавцем занепокоївся виробничі
-Прочитаємо твір напівголосно. Теліжиться – плететься. Завиднілася – показалась. Хихотіти – сміявся, хохотав. Розтелепа- незграбний. Пічкурик – маленька рибинка. Борсається – б'ється. -Що відбулося вранці? -Що взяв із собою Славко? Робота з твором с. 92-97
-Чи ловилася риба у хлопців? Чому? -Що робив Митько? -Як примовляв Славко, сидячи на березі? -Прочитайте твір мовчки. -Хто спіймав більше риби? -Як це сталося? -Як нагородили переможця? -Чого не вистачало на фото? Робота з твором с. 92-97
- Відшукайте слово та зачитайте речення. Робота з твором с. 92-97 ..бо о дванадцятій… ..силу-силенну… ..здобрені приманкою… ..якусь місцинку… ..його лоскотала…
Підсумок уроку -Який висновок ви можете зробити для себе з цього тексту? Домашнє завдання С. 92-97 читати, усно дати відповіді на питання після тектсу.
Перевір свої знання Як називається розділ, який ви закінчили читати? А Твори українських поетів для дітей Б Вірші про світ природи і дитинства В Оповідання про справи твоїх ровесників 2. Як можна назвати авторів цих творів: А поети Б письменники В казкарі 3. Твір “Хто міняє, той нічого немає” написав А Василь Сухомлинський Б Ярослав Стельмах В Анатолій Григорук 4. Головна думка твору “Кінь утік”: А Дружбу треба берегти. Б Даруй друзям малюнки на пам’ять. В Не слід на уроці передавати записки. 5. В творі “Перебите крило” розповідається про: А Як зимували лелеки. Б Про дружбу Олега та Дениска. В Про бережливе та поважне ставлення до всього живого. 6. Що найчастіше вживали в мовленні у сім'ї Бубликів з твору “В гурті й пісня йде на лад”: А порівняння Б прислів'я В загадки
Тема. «Ловись, рибко!» Уривок з повісті «Найкращий намет» Я. Стельмаха. Пригадайте, поміркуйте Мета: сприяти усвідомленню учнями змісту твору; формувати уміння оцінювати вчинки персонажів; розвивати дослідницькі навички учнів, уміння за мовою персонажів побачити їхній характер; систематизувати знання розділу «Оповідання про справи твоїх ровесників»; виховувати взаємоповагу та благородний характер взаємостосунків. Обладнання: Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, музикальна фізкультхвилинка, підбірка ілюстрацій електроного формату, програма орфоепічної хвилинки, підручник. Тип уроку: урок комбінований.
Схожі презентації
Категорії