X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ярослав Стельмах "Ловись, рибко!" 2 частина

Завантажити презентацію

Ярослав Стельмах "Ловись, рибко!" 2 частина

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Перевіримо домашнє завдання Читаємо швидко вишикувалися учасники казанок назбирається триматиме чемпіонами кидатиметься макуха гайнули хитрощами пройдисвіти ловитиме вихор хуртовина вапняк естрада чуб вітер хлющ глина клоунада шлунок віхола шквал вугілля концерт щока завірюха багаття граніт ложа приятель хурделиця ватра крейда оркестр близький грім вогнище мармур партер знайомий гроза вогонь мул сцена супутник дощ жар нафта театр хвалько злива полум’я пісок фойє хлопець

Слайд 2

Пригадаємо! Хто пише казки? Хто пише оповідання? Хто пише вірші? казкар письменник поет

Слайд 3

Соколова Надія Ігорівна Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» 2 частина

Слайд 4

Робота з твором с. 88-91 -Прочитаємо твір напівголосно. -Що задумали хлопці? -Що вони приготували для приманки? -Кого вони побачили? -Що зрозуміли хлопці? Інвентар – приладдя. Казанок варить – розумна голова. Пройдисвіт – нечесна людина. -Прочитайте текст абзацами “сусід-сусіду”.

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Робота з твором с. 88-91 -Знайдіть у тексті дієслова. Назвіть їх. -Підготуємося до читання в особах від слів “Тільки-но..” до “Друзі називається!”. -Скільки діючих осіб в тексті? -Виразне читання в особах.

Слайд 11

Утворіть словосполучення більше за всіх накидали нишпорив набрали здалеку кидатиметься триматиме макухи повні кишені чуємо на гачки наловимо на місці у тумбочці

Слайд 12

Домашнє завдання С. 88-91 читати, стисло переказувати прочитане. Підсумок уроку -Яку рису характеру дітей хоче показати нам автор в цьому творі? Навіщо?

Слайд 13

Тема. «Ловись, рибко!» Уривок з повісті «Найкращий намет» Я. Стельмаха Мета: удосконалювати навички швидкого, свідомо та виразного читання; формувати вміння визначати головну думку твору, робити висновки з прочитаного; удосконалювати навички читання в особах, інтонування тексту; розвивати увагу, творче мислення; виховувати кмітливість, чесність. Тип уроку: урок формування навичок і вмінь.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Читання