Ярослав Стельмах "Ловись, рибко!" 2 частина
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Читаємо швидко вишикувалися учасники казанок назбирається триматиме чемпіонами кидатиметься макуха гайнули хитрощами пройдисвіти ловитиме вихор хуртовина вапняк естрада чуб вітер хлющ глина клоунада шлунок віхола шквал вугілля концерт щока завірюха багаття граніт ложа приятель хурделиця ватра крейда оркестр близький грім вогнище мармур партер знайомий гроза вогонь мул сцена супутник дощ жар нафта театр хвалько злива полум’я пісок фойє хлопець
Робота з твором с. 88-91 -Прочитаємо твір напівголосно. -Що задумали хлопці? -Що вони приготували для приманки? -Кого вони побачили? -Що зрозуміли хлопці? Інвентар – приладдя. Казанок варить – розумна голова. Пройдисвіт – нечесна людина. -Прочитайте текст абзацами “сусід-сусіду”.
Робота з твором с. 88-91 -Знайдіть у тексті дієслова. Назвіть їх. -Підготуємося до читання в особах від слів “Тільки-но..” до “Друзі називається!”. -Скільки діючих осіб в тексті? -Виразне читання в особах.
Утворіть словосполучення більше за всіх накидали нишпорив набрали здалеку кидатиметься триматиме макухи повні кишені чуємо на гачки наловимо на місці у тумбочці
Домашнє завдання С. 88-91 читати, стисло переказувати прочитане. Підсумок уроку -Яку рису характеру дітей хоче показати нам автор в цьому творі? Навіщо?
Тема. «Ловись, рибко!» Уривок з повісті «Найкращий намет» Я. Стельмаха Мета: удосконалювати навички швидкого, свідомо та виразного читання; формувати вміння визначати головну думку твору, робити висновки з прочитаного; удосконалювати навички читання в особах, інтонування тексту; розвивати увагу, творче мислення; виховувати кмітливість, чесність. Тип уроку: урок формування навичок і вмінь.
Схожі презентації
Категорії