Ліна Костенко “Пряля”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Віє метелиться, крутиться, мелеться. Ліна Костенко “Пряля” Підготувала вчитель НВО №5 ім. Сергія Єфремова м. Хмельницького Данильчук Ганна Сергіївна
Чистомовка Ма-ма-ма – прийшла до нас зима. Ло-ло-ло-кучугури намело. Ем-ем-ем-саночки візьмем. Дем-дем-дем-на гірку підем. Ам-ам-ам- ой, весело нам!
Працюємо творчо Зачарувала все … . …, …, … . Легким, …, … снігом усю природу … . Слова для довідки: білосніжна, чарівна, холодна, зима, чистим, сріблястим, замела.
Вфіфє мфефтфелфифцфя, кфрфуфтфифтфьфсфяф, мфефлфефтфьфсфя. Лфіфнфа Кфофсфтфефнфкфо “Пфрфяфлфя”
- Зима примхлива пора року. І віє, і мете, і завиває хуртовинами. Ось і у нашому класі на партах з’явилися сніжинки. Вони не прості. На них записані завдання уроку.
Завдання уроку -збагатити словник по темі “Зима”; -ознайомитись із творчістю відомої української поетеси Ліни Костенко; -опрацювати поетичний твір “Пряля”.
Слухання вірша “ Пряля” - Ліна Костенко вклала у вірш свою думку, душу, почуття. -А які почуття, емоції виникли у вас після почутого, що ви уявили? - Підготуємось до читання вірша.
Хуртовини – сильний вітер зі снігом, заметіль. Хуртовина- сильний вітер зі снігом, заметіль.
Певної дов Сувої- шматок полотна або іншої тканини певної довжини, що зберігають згорненим у трубку.
Полотно-конопляна, лляна, бавовняна, а також штучна або шовкова тканина особливого переплетення.
Самостійне читання -Розгорніть підручники на ст.97. Знайдіть вірш “ Пряля” -Зверніть увагу, що між реченнями треба робити довшу паузу, а всередині речення на місці тире – коротшу.
Аналіз твору - Хто ця дивна пряля? -Що ж вона пряде? -Чи довго вона пряде? -Що пряля накрила своїм полотном? - В образі кого описує зиму поетеса? Які рядки слід читати з інтонацією перелічування? -Швидко чи повільно слід читати виділені рядки?
Пряля Сидить пряля та й пряде- сніг іде- іде- іде – нитка рветься де- не- де,- а вона пряде й пряде. Вже напряла хуртовин на шапки для верховин –
на сувої полотна – на завіску для вікна- на хустину й укривало – мало- мало- мало- мало – сніг іде- іде- іде – а вона пряде й пряде…
-Знайдіть рядки, що римуються. -Чи погоджуєтесь ви, що про зиму поетеса пише, як про живу істоту, наділяє її людськими якостями? Доведіть свою думку.
Название списка Пункт 1 Пункт 2 Пункт 3 Вложенный пункт 1 Вложенный пункт 2 Вивчення вірша -Кожне зображення відповідає слову або словосполученню із вірша. Будьте уважними, запам’ятовуйте кожен із символів, що позначають і відповідають словам із вірша!
Название списка Пункт 1 Пункт 2 Пункт 3 Вложенный пункт 1 Вложенный пункт 2 Підсумок уроку - Якими зимовими словами збагатили словник? - З яким поетичним твором ознайомились? - Хто автор цього твору?
Источники иллюстраций: http://imagepost.ru/images/m/ot/mota_ru_0122704-crop.jpg http://imagepost.ru/images/3/60/360e036da438_1.jpg http://imagepost.ru/images/0/05/0052146b6ee4t_1.jpg http://imagepost.ru/images/0/83/083265154352ad4eade0e2932fd 9_1.jpeg
Схожі презентації
Категорії