А. Григорук «В гурті й пісня в лад іде»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Читайте швидко ПОВЕЧЕРЯЮТЬ ВЗАГАЛІ НИШКОМ ДІЙДЕ ПРИМОВК ВПІВГОЛОСА ДОСЛУХАЮЧИСЬ МУЖНІЄ ОСТАННІ ВИШНЯК ЧОРНИЙ ПІЗНІШЕ ПИСКЛЯВИЙ
Здогадайтеся та прочитайте: З__ма , ч__л__вік, хл__б, п__пір, ф__рб__, с__нц__, кр__г__, б__лк__, х__стк__, з__мл__, м__л__к__, _вт__ма__, пт__шк__, в__дм__дь, к__ст__м, р__дн__й, с__н__й, пр__мі____я.
— Творчість якого письменника ми почали вивчати на попередньому уроці? -Що ви запам'ятали про Анатолія Григорука? — Який твір ми читали? Хто був головною дійовою особою? — Сьогодні ми продовжимо знайомство з родиною Бубликів. Прочитаємо оповідання «В гурті й пісня в лад іде».
Робота з твором Прочитайте назву твору. Подумайте, про що сьогодні піде мова? -Прочитайте текст самостійно напівголосно. Назвіть членів родини Бубликів. Що вони роблять? У яку пору доби родина зібралася поспівати? Про що співала родина? Що уявляється Денискові, коли лунає пісня?
Словникова робота Господа – господарство, нишечком – тихенько, спроквола – не поспішаючи, цибатий – на високих тонких ніжках, віниччя – рослина, що використовується для виготовлення віників, погребня – надбудова над погребом. Складіть речення з одним із цих слів.
Вибіркове читання — Знайдіть і прочитайте опис дідуся. — Як у родині ставляться до пісні? Доведіть свою думку рядками тексту. — Прочитайте, які почуття охоплювали Дениска. — Чи всі добре заспівали? Як закінчив співати Дениско? Чому хлопчик «півня пустив»? — Що сказали дідусь і бабуся після співу? -А як повелася Мар'янка?
Читання “сусід-сусіду” різними голосами -Прочитайте один абзац своєму сусідові на оцінку. Вправа “Відшукай прислів'я” Поясни його значення.
Підсумок уроку - Чи можна назвати родину Бубликів дружньою? Чому? - Яке значення має пісня в житті людини? Домашнє завдання с. 84-86 читати, переказувати зміст прочитаного
Тема. А. Григорук «В гурті й пісня в лад іде» Мета: Ознайомити учнів із оповіданням А. Григорука, формувати навички свідомого читання, правильну артикуляцію, розвивати вміння доводити свою думку, робити висновки; виховувати цікавість до пісні, до народних традицій. Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, музикальна фізкультхвилинка, підбірка ілюстрацій електроного формату, програма орфоепічної хвилинки, підручник. Тип уроку: урок комбінований.
Схожі презентації
Категорії