X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Теорія життєвого циклу товару та її практичне використання в підприємницькій діяльності"

Завантажити презентацію

"Теорія життєвого циклу товару та її практичне використання в підприємницькій діяльності"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Теорія життєвого циклу товару та її практичне використання в підприємницькій діяльності Підготувала учениця 11-Б класу Прохоренко Анастасія

Слайд 2

Життєвий цикл товару визначає послідовність періодів існування товару фірми на ринку та характеризує зміну обсягів продажу та прибутку від його реалізації.

Слайд 3

Етап впровадження - це період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу. Основні цілі щодо просування товару - поінформованість перших споживачів про новий товар і стимулювання пробних купівель, для чого вдаються до таких заходів: • використання безплатних зразків товару; • публічна демонстрація продукції, участь у виставках-ярмарках.

Слайд 4

Етап зростання відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток, що супроводжується швидким зростанням обсягу продажу і свідчить про те, що товар схвалено споживачами. Зростаюча активність конкурентів вимагає модифікації окремих характеристик товару, вдосконалення упаковки, сервісу.

Слайд 5

Етап зрілості Темпи приросту збуту на цьому етапі уповільнюється. Щоб довше втримати товар на етапі зрілості, застосовують такі стратегії: • модифікація ринку, тобто його розширення; • пошук нових способів використання товару; • модифікація товару, тобто зміна його характеристик, поліпшення дизайну; • модифікація комплексу маркетингу, зокрема зміна цінової політики, каналів розподілу, акцентів у рекламній компанії, поліпшення сервісу тощо.

Слайд 6

Етап спаду У цей період споживачі переходять на використання нового товару. Кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються. На етапі занепаду підприємство може використовувати різні стратегії: • припинити випуск застарілої продукції; • якщо товар ще рентабельний, різко скорочувати витрати на його маркетинг; • укласти контракти на його виробництво з дочірніми підприємствами в інших країнах чи регіонах.

Слайд 7

Теорія життєвого циклу товару справедлива для описової моделі, але не у випадку складання прогнозованої моделі. Тому, незважаючи на те, що деякі товари відповідають своєму життєвому циклу, маркетинг, що має силу уяви, дозволяє іншим товарам надати новий і досить прибутковий строк життя, у той час як строге проходження нашої теорії "пророкує" занепад.

Слайд 8

Практика маркетингу, з метою продовження життєвого циклу товару, використовує такі кроки: • постійне вдосконалення надійності та зручності виробів; • використання сучасних матеріалів у конструкції; • удосконалення функціональних властивостей пакувальних матеріалів; • підтримання високого рівня післяпродажного обслуговування; • розширення спектру застосування споживчих якостей товару; • аналіз розвитку ринку з метою пристосування товару до мінливих уподобань споживачів; • пошук шляхів зниження цін на товари.

Слайд 9

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Біологія