планети гіганти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
2 м/в ПРОФЕСІОГРАМА ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ Підготували: Тлуста О. С. Чередниченко Д. Л. CLICK TO EDIT MASTER Presentation Title MONTH 20XX
Учитель музики - це «людина віддачі». Вічно винаходити, удосконалюватися - ось єдиний курс учительської творчого життя. Divider Slide
висока громадянська активність і соціальна відповідальність; любов до дітей, потреба і здатність віддавати їм своє серце; справжня інтелігентність, духовна культура, бажання і вміння працювати разом з іншими; Комітетом було визначено, риси сучасного вчителя: EDIT MASTER TEXT STYLES Big Picture
високий професіоналізм, інноваційний стиль науково-педагогічного мислення; потреба в постійній самоосвіті і готовність до нього; фізичне і психологічне здоров'я, професійна працездатність. Chart Slide EDIT MASTER TEXT STYLES
Музично-педагогічна майстерність вчителя музики Полягає в тому, що він повинен володіти: Знаннями та навичками-загальнокультурними, музично-педагогічними, музично-теоретичними, музично-психологічними, музично-виконавськими; Уминями руховими, комунікативними, педагогічними; Якостями-артистизмом, диригентською та виконавською технікою, музикальністю, вірою в успіх, інтуїцією, даром педагогічного спілкування; EDIT MASTER TEXT STYLES Text Layout 1
Спрямованістю на практичну реалізацію виховного потенціалу музичного мистецтва, на просвітництво і музичне виховання дітей, любов до музики і дітям, престиж професії; Функціями-діагностичної, прогностичної, організаторської, комунікативної, проектувальної, дослідницької, конструктивної; Здібності – дидактичними, комунікативними, організаційними, конструктивними, гностичними, прогностичними, перцептивними, креативними, експресивними.
здатність до добору музичного репертуару, проектування навчально-виховного матеріалу, розробці планів уроків музики та позакласних форм роботи; здатність до емоційної заразливості, яскравості і спрямованості емоцій, володіння інтонаційною палітрою мови, мімікою, жестом, пластикою; здатність включати учнів у різні види музичної діяльності, викликати стійкий інтерес у дітей до високохудожнього музичного мистецтва, об'єднувати учнів за допомогою колективних форм діяльності (хорового співу, гри в оркестрі) і направляти їх інтереси на реалізацію поставлених цілей; Для професійної діяльності в школі необхідні: EDIT MASTER TEXT STYLES Big Picture
здатність до спілкування з учнями, співпраці; здатність до пізнання специфіки організації музично-естетичного виховання школярів; здатність пояснювати, передавати знання, навчати; здатність здійснювати педагогічне передбачення, прогнозування результатів взаємодії з учнями в педагогічній діяльності; здатність до творчості, імпровізації; здатність проникати у внутрішній світ дитини, розуміти його стан, здатність до емпатії.
Але ж при всьому цьому вчитель музики повинен: й вміло долучати школярів до музичного мистецтва, роблячи це у цікавій для них формі; й бути обізнаним про характер музичних запитів учнів, про їхнє життя взагалі; й враховувати особливості музичного та психологічного сприйняття дітей різного віку; й бути організатором, забезпечити оптимум своєї та учнівської музичної діяльності, обладнати кабінет музики, оснастивши його всім необхідним; EDIT MASTER TEXT STYLES Text Layout 1
й добре грати на інструменті, чуйно акомпанувати, вміти користуватися сучасною звуковідтворювальною і видеовоспроизводящей технікою; й відрізнятися енергією; й проявляти уважність і чуйність; й співпереживати учням на уроці. EDIT MASTER TEXT STYLES Text Layout 1
Все це і багато іншого лежить в основі роботи вчителя музики. І з усім цим він справляється, якщо володіє акторськими завдатками, а також якщо у нього хороше самопочуття, робоче і творче. Для цього необхідно опановувати актуальною сукупністю психологічних умінь, що дозволяють вести заняття з найменшими нервовими витратами та отримувати найвищу педагогічну віддачу.
Схожі презентації
Категорії