Розв’язування лінійних рівнянь
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розширений план-конспект уроку Урок алгебри в 7 класі Тема уроку Розв’язування лінійних рівнянь
Мета уроку: освітня: систематизувати вміння учнів розв’язувати лінійні рівняння з однією змінною та рівняння , що зводяться до них; закріпити навички розв’язування лінійних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них; розвиваюча: розвивати розумову діяльність та навички спілкування у групі; виховна: виховувати самостійність, взаємоповагу; намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь. Обладнання: комп’ютерна презентація; роздавальний матеріал.
Хід уроку № Назва етапу уроку Методи та прийоми 1 Перевірка домашнього завдання 1) Робота біля дошки 2) Робота консультантів 2. Актуалізація опорних знань 1) Робота за схемою 2)Математичний диктант (робота в парах) Комп’ютерна презентація 3. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу 1)Звернення до класу 2) Коментоване розв’язування рівняння 3) Робота в малих групах « Математична естафета» 4. Підсумок 1)Рефлексія 2)Самооцінка 5. Домашнє завдання
Девіз уроку « Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись, Бо, чого навчишся в школі, знадобиться ще колись !»
Математичний диктант 1 . Що таке рівняння? 2. Що називають коренем рівняння? 3. Як перевірити , чи є дане число коренем? 4. Скільки коренів може мати рівняння? 5. Які рівняння називають рівносильними? 6. Сформулюйте властивості рівнянь. 7. Дайте означення лінійного рівняння.
8. Яке з наведених рівнянь є лінійним? 9. Яке з наведених рівнянь є зведеним до лінійного рівняння? А Б В Г х2 –х=0 7х=14 3х= х2 1+ х3 =0 А Б В Г 6х –х=0 -7х = 1/6 -3х+9= х 2(1+ х) =0
Алгоритм розв’язування лінійного рівняння 1. Позбутися знаменників. 2. Розкрити дужки. 3. Перенести члени зі змінним в ліву частину рівняння, а інші у праву. 4. Звести подібні доданки.
Коментоване розв’язування рівняння, відповідно до алгоритму. Застосуємо даний алгоритм до розв’язування рівнянь. Позбудемось знаменників, обидві частини рівняння помножимо на 10, 10 – найменший спільний знаменник дробів, що входять до рівняння. Розкриємо дужки: 6х + 2 - 5х - 10 = х - 8. Перенесемо члени зі змінним в ліву частину рівняння, а інші у праву: 6х – 5х –х = - 8 – 2 + 10. Зведемо подібні доданки: 0=0. Відповідь: х- будь-яке число.
Підсумок уроку 1. Яке з рівнянь є лінійним з однією змінною ( а,в — числа): а) а + х = в; б) а – х = в; в) а : х = в; г) а · х = в. 2. В якому випадку немає коренів у рівнянні а · х = в: а) а = 2, в = 7; б) а = 7, в=2; в) а = 7, в=0; г) в =0, в = 7? 3. В якому випадку рівняння має один корінь? В якому випадку немає коренів у рівнянні а · х = в? а) а = 0; в = 0; б) а = 7; в = 0;в) а = 0; в = 7; г) а = 7; в = 7.
Самооцінювання. 1. Як працював весь клас ? 2. Як працювали окремі учні ? 3. Що заважало досягти кращих результатів ? 4. На що звернути більше уваги готуючись до наступного уроку?
Схожі презентації
Категорії