ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ. ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МАТЕРІАЛУ 5–6 КЛАСІВ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
План уроку: 1) Алгоритми виконання дiй з натуральними та рацiональними числами. 2) Властивостi арифметичних дiй над числами. 3) Рацiоналiзацiя обчислень iз використанням властивостей дiй над числами.
Як виконується: а) додавання; б) віднімання; в) множення; г) ділення раціональних чисел? 1) 2)
Повторення, систематизація знань Виконання усних вправ Якi властивостi дiй дозволяють без виконання обчислень стверджувати, що рiвностi є правильними?
Виконання письмових вправ Використовуючи переставну та сполучну властивостi дiй додавання та множення, обчислiть значення виразiв найбiльш рацiональним способом: .
Використовуючи розподiльну властивiсть множення вiдносно додавання (вiднiмання), обчислiть значення виразiв найбiльш рацiональним способом:
Запишiть числовi вирази i знайдiть значення кожного з них: 1) добуток суми чисел –28 та 17 на число 1,2; 2) частка рiзницi чисел 12 та 4,5 i числа –1,5; 3) сума добутку чисел 11 i –12 i частки чисел 0,72 i –0,6; 4) квадрат суми чисел –5,4 та 3,8.
№ 2. Виконайте дії: № 3. Випереджальне домашнє завдання. За пiдручником або за довiдниками (див. у 6 класi) повторити види та алгоритми перетворення буквених виразiв, що вивчили у 6 класi.
Схожі презентації
Категорії