X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання одиниці. Повторення вивченого

Завантажити презентацію

Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання одиниці. Повторення вивченого

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Прийміть вітання найкращі Наші і побажання в цей гарний День!!!

Слайд 2

Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання одиниці. Повторення вивченого. Задачі до уроку:вчити читати, записувати й порівнювати числа пер шої сотні; домогтися засвоєння термінів «двоцифро ві числа» і «одноцифрові числа», учити утворювати числа шляхом додавання і віднімання одини ці; розвивати математичну мову, логічне мислення, увагу, зосередженість.

Слайд 3

Країна Математики 20 О 15 Я 47 Г 8 П 6 Т

Слайд 4

1.Зупинка «Каліграфічна» . Запишіть результати таблиці додавання на 2. (Робота в парах) ( 3 4 5 6 7 8 9 1011 )

Слайд 5

2. Зупинка «Тренувальна» . Математичний диктант До числа 8 додайте 3 і 6. Різницю чисел 14 і 4 зменште на 10. На скільки 4 менше 14? Зменшуване 19, від'ємник 1, знайдіть різницю. Перший доданок 19, другий 1. Знайдіть суму. Запишіть сусідів числа 40 17 10 10 18 20 39 41

Слайд 6

3. Зупинка «Обчислювальна». Робота в парах «Математичне доміно». 1 група 12-(4+4)= 9+9-8= 6+7-5= (7+6)-4= 2 група 5+5+5= 17-(6+6)= 4+4+4= 20-(6+7)= 3  група 18-9-9= 7+6-4= (15-8)-3= 6+6+6 4  група 11-7+6= (8+9)-10= 4+4+4= (9-7)-1= 5   група (7+7)-5= (5+6)-7= (12-10)+7= (14-7)+4=

Слайд 7

Зустріч з Незнайкою

Слайд 8

Евристична бесіда. За допомогою яких символів записуються числа? Чи відіграє роль те, на якому місці в числі записана цифра? Чим відрізняються числа 6 і 66? Як називаються числа, у яких для запису використовується одна цифра? Як називаються числа, у яких для запису використовуються дві цифри?

Слайд 9

Робота за підручником 1. Практичне ознайомлення з поняттями «одноцифрові і двоцифрові числа». Завдання 282 (с. 56 підручника). Пояснення Завдання 283 (с. 56 підручника). За якою ознакою ви розділили числа на ці групи? Яке число не належить жодній групі? Чому? Визначення порядкового номера числа щодо інших чисел. Завдання 284 (с. 56 підручника). Називання попередніх і наступних чисел. Завдання 287 (с. 57 підручника).

Слайд 10

VI.  Зупинка «Оздоровча». Фізкультхвилинка Сумувать не треба

Слайд 11

VII. ЗАКРІПЛЕННЯ Й ОСМИСЛЕННЯ ЗНАНЬ Над під'їздом будинку висить табличка 33 — 48 . Чи є там квар тира ЗО? 39? 41? 51? Математичний диктант. Запишіть число, що на 1 більше, ніж 49, 28, 88, 99. Яке число потрібно зменшити на 1, щоб одержати 41, 40, 54, 68,93?

Слайд 12

Зупинка «Задачна». 1. Розв’язування задач.  ( Робота в групах) Завдання 286 (с. 57 підручника). Що означає «дешевша»? Скільки копійок міститься в 1 грн? Поставте запитання до задачі так, щоб вона розв'язувалася двома діями. варіант — перша задача; варіант — друга задача.

Слайд 13

Розв'язання прикладів. Завдання 285 (с. 56 підручника). Записати тільки відповіді. Що відбувається з числом, якщо до нього додають (віднімають) одиницю?

Слайд 14

Усне розв’язування віршованих задач. Веселунчик, пес вухатий, Дуже любить рахувати: 15каченят, на 5 більше — гусенят. Скільки разом коло хати цих маленьких пташенят? Обійшов ведмідь в гайочку 8 рясних дубочків, А берізок — більш на 7. Скільки налічив усіх?

Слайд 15

VI. Зупинка «Геометрична». (Робота в групах) 2. Вправи на знаходження периметра. 1  група – Знайдіть периметр квадрата, сторона якого 5см. 2  група – Знайдіть периметр прямокутника, сторона якого2 см, 4 см. 3група Знайдіть периметр трикутникакутника, сторони якого 3 см,4 см,5 см.

Слайд 16

VII.  Зупинка «Підсумкова». – Ось і завершилась наша подорож. Якою країною ми подорожували? На якій зупинці було особливо важко? Що найбільше сподобалося на занятті? Що нового дізналися на уроці?

Слайд 17

Хто ми? 30+1= 73-1= 46+1= 70+1= 55+1= 20-1= 62-1= 61 47 56 31 71 19 72 Ц О Л М Д І О

Слайд 18

VII. Домашнє завдання. Завдання 288 (с. 57 підручника). Порівняти числа, числові вирази й величини. Завдання 289 (с. 57 підручника). Доповнити задачу запитанням і розв'язати її.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика