Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання одиниці. Повторення вивченого
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання одиниці. Повторення вивченого. Задачі до уроку:вчити читати, записувати й порівнювати числа пер шої сотні; домогтися засвоєння термінів «двоцифро ві числа» і «одноцифрові числа», учити утворювати числа шляхом додавання і віднімання одини ці; розвивати математичну мову, логічне мислення, увагу, зосередженість.
1.Зупинка «Каліграфічна» . Запишіть результати таблиці додавання на 2. (Робота в парах) ( 3 4 5 6 7 8 9 1011 )
2. Зупинка «Тренувальна» . Математичний диктант До числа 8 додайте 3 і 6. Різницю чисел 14 і 4 зменште на 10. На скільки 4 менше 14? Зменшуване 19, від'ємник 1, знайдіть різницю. Перший доданок 19, другий 1. Знайдіть суму. Запишіть сусідів числа 40 17 10 10 18 20 39 41
3. Зупинка «Обчислювальна». Робота в парах «Математичне доміно». 1 група 12-(4+4)= 9+9-8= 6+7-5= (7+6)-4= 2 група 5+5+5= 17-(6+6)= 4+4+4= 20-(6+7)= 3 група 18-9-9= 7+6-4= (15-8)-3= 6+6+6 4 група 11-7+6= (8+9)-10= 4+4+4= (9-7)-1= 5 група (7+7)-5= (5+6)-7= (12-10)+7= (14-7)+4=
Евристична бесіда. За допомогою яких символів записуються числа? Чи відіграє роль те, на якому місці в числі записана цифра? Чим відрізняються числа 6 і 66? Як називаються числа, у яких для запису використовується одна цифра? Як називаються числа, у яких для запису використовуються дві цифри?
Робота за підручником 1. Практичне ознайомлення з поняттями «одноцифрові і двоцифрові числа». Завдання 282 (с. 56 підручника). Пояснення Завдання 283 (с. 56 підручника). За якою ознакою ви розділили числа на ці групи? Яке число не належить жодній групі? Чому? Визначення порядкового номера числа щодо інших чисел. Завдання 284 (с. 56 підручника). Називання попередніх і наступних чисел. Завдання 287 (с. 57 підручника).
VII. ЗАКРІПЛЕННЯ Й ОСМИСЛЕННЯ ЗНАНЬ Над під'їздом будинку висить табличка 33 — 48 . Чи є там квар тира ЗО? 39? 41? 51? Математичний диктант. Запишіть число, що на 1 більше, ніж 49, 28, 88, 99. Яке число потрібно зменшити на 1, щоб одержати 41, 40, 54, 68,93?
Зупинка «Задачна». 1. Розв’язування задач. ( Робота в групах) Завдання 286 (с. 57 підручника). Що означає «дешевша»? Скільки копійок міститься в 1 грн? Поставте запитання до задачі так, щоб вона розв'язувалася двома діями. варіант — перша задача; варіант — друга задача.
Розв'язання прикладів. Завдання 285 (с. 56 підручника). Записати тільки відповіді. Що відбувається з числом, якщо до нього додають (віднімають) одиницю?
Усне розв’язування віршованих задач. Веселунчик, пес вухатий, Дуже любить рахувати: 15каченят, на 5 більше — гусенят. Скільки разом коло хати цих маленьких пташенят? Обійшов ведмідь в гайочку 8 рясних дубочків, А берізок — більш на 7. Скільки налічив усіх?
VI. Зупинка «Геометрична». (Робота в групах) 2. Вправи на знаходження периметра. 1 група – Знайдіть периметр квадрата, сторона якого 5см. 2 група – Знайдіть периметр прямокутника, сторона якого2 см, 4 см. 3група Знайдіть периметр трикутникакутника, сторони якого 3 см,4 см,5 см.
VII. Зупинка «Підсумкова». – Ось і завершилась наша подорож. Якою країною ми подорожували? На якій зупинці було особливо важко? Що найбільше сподобалося на занятті? Що нового дізналися на уроці?
VII. Домашнє завдання. Завдання 288 (с. 57 підручника). Порівняти числа, числові вирази й величини. Завдання 289 (с. 57 підручника). Доповнити задачу запитанням і розв'язати її.
Схожі презентації
Категорії