Графічний тренінг
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
План уроку № з/п Назва етапу Час хв. Методи та прийоми 1. Організаційний 1 Привітання 2. Ознайомлення з планом уроку 2. Перевірка домашнього завдання 2 1.Бесіда. 2. Взаємоперевірка д/з. 3. Актуалізація опорних знань 10 Інтелектуальна розминка “Естафета” 4. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети, епіграфу уроку 2 Інтерв'ю 5. Засвоєння навичок 20 1.Комп'ютерна презентація. 2. Робота консультантів 6. Побудова графіків з модулем. Розв'язування рівнянь з параметром. 6 Робота на мультимедійній дошці. № 294г. Розв'язати рівняння ||x|-2|=a 7. Підсумок уроку 3 Рефлексія 8. Домашнє завдання 1 §2 п.10, Р.А №282(а-в); Р.Б №285 (б-г); Р.В №292(а)- виправити помилку; №294 (а) Додаткове завдання: розшифрувати орнамент (індивід. картки).
1. Горизонтальна вісь називається…, вертикальна - … 2. Разом вони утворюють …, вона має ще назву … 3. Площина, на якій вона зображена, називається … площиною, що має … чверті. 4. Область визначення позначається …, знаходимо її на осі … 5. Область значень позначається …, знаходимо її на осі… 6. Графік парної функції… відносно осі… Вставте пропущені слова
7. Графік непарної функції … відносно… 8. Графіком функції у=х2 є … 9. Функція у=kх називається … 10. Функція називається … 11.Графіком функції є…
Вставте пропущені слова 20.Якщо f(x) перетворюється у f(x)+а, то графік рухається вздовж осі … на а одиниць …, якщо а>0 і на а одиниць…, якщо а0, і на а одиниць…, якщо а
Інтерв’ю Як ви вважаєте, чи достатньо оволодіти лише теоретичними знаннями про елементарні функції?
Мета уроку удосконалювати навички перетворення графіків функцій: f(x) f(x)+a; f(x) f(x+a); f(x) k f(x); f(x) - f(x) та побудови графіків функцій з використанням зазначених перетворень графіків; вчити розпізнавати функцію за її графіком; сприяти формуванню пізнавальної компетенції та особистісному зростанню учнів; розвивати уяву, математичну культуру мови, творче, асоціативне та критичне мислення; виховувати увагу, активність, естетичний смак, почуття єдності та відповідальності за спільну справу.
Епіграф уроку Не достатньо мати лише добрий розум, головне - це раціонально застосовувати його Р. Декарт
Презентація композиції графіків функцій Перетворення f(x) f(x)+a у=х у=х+2; у=х+1; у=х-1; у=х-2.
Презентація композиції графіків функцій перетворення f(x) f(x)+a, f(x) - f(x) у=х у=х+2; у= -х -2; у=х+1; у= -х -1; у=х-1; у= -х +1; у=х-2; у= -х +2.
Презентація композиції графіків функцій перетворення f(x) k f(x), f(x) - f(x) у = х k= 1; k=2; k=0,5; k=0,2; k=4 у=4х; у= - 4х; у=2х; у= -2х; у=0,5х; у=-0,5х; у=0,2х; у=-0,2х.
Презентація композиції графіків функцій Перетворення f(x) f(x)+a; f(x) f(x+a); f(x) k f(x); f(x) - f(x) у=х2 у=-х2+3 у=-(х-4) 2+3 у=-(х+5) 2+3 у=-0,25х2+9 у=0,25х2 у=0, -0,25х2+9=0 х2 =9 · 4 х1=-6, х2=6 у= -0,25х2+9 у=0,25х2 у=-0,25x2 у=-0,25x2 +9 х -4 -2 0 2 4 у 4 1 0 1 4
1.Побудова графіків з модулем: робота на мультимедійній дошці №294г. Побудувати графік функції у=||x|-2|. 2. Розв'язування рівнянь з параметром: для яких а рівняння ||x|-2|=а має корені і скільки?
Підсумок уроку Чи була досягнута зазначена мета уроку? Чи сподобався вам урок? Чому? Ваші пропозиції щодо подальшої співпраці. Виставлення оцінок за урок.
§2, п.10, Р.А. №282 (а-в), Р.Б. №285 (б-г), Р.В. №292(а) виправити помилку, №294(а). Додаткове завдання: Розшифрувати «Орнамент»
Схожі презентації
Категорії