X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Зовнішнє незалежне оцінювання

Завантажити презентацію

Зовнішнє незалежне оцінювання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ 2009

Слайд 3

ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗОВНІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ Українська мова та література 2009

Слайд 4

У тестуванні з української мови та літератури взяли участь 434 944 особи, що становить 93,9 % від загальної кількості зареєстрованих для участі в зовнішньому оцінюванні з цього предмета

Слайд 5

На виконання тестових завдань було відведено 180 хвилин. Кожен учасник тестування отримав індивідуальний тестовий зошит, що складався з трьох частин (Частина 1, Частина 2 та Частина 3). Частина 1 містила завдання з української мови різних форм, а саме: завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, завдання на інтерпретацію прочитаного тексту. Частина 2 – завдання з української літератури з вибором однієї правильної відповіді та на встановлення відповідності. Частина 3 містила відкрите завдання з розгорнутою відповіддю з української мови.

Слайд 6

Розподіл завдань відповідно до розділів Українська мова

Слайд 7

Розподіл завдань відповідно до розділів Українська література

Слайд 8

Співвідношення кількісних характеристик завдань

Слайд 9

Максимально можливий бал – 111 Максимально набраний бал – 109 (два учасники) Середній набраний бал – 48,4 Середня складність завдань (%) – 44,7

Слайд 10

Переведення тестових балів у 12-бальну шкалу оцінювання

Слайд 11

Слайд 12

Розподіл учасників тестування з української мови та літератури за рівнями навчальних досягнень Кількість учасників, %

Слайд 13

Розподіл учасників тестування з української мови та літератури за 12-бальною шкалою оцінювання Кількість учасників, %

Слайд 14

Розподіл тестових завдань з української мови та літератури за коефіцієнтом складності

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Апеляційні звернення (Українська мова та література) До апеляційної комісії Українського центру оцінювання якості освіти надійшло 5 618 заяв щодо результатів зовнішнього оцінювання. Українська мова та література – 2 606 заяв (0,6 % від загальної кількості учасників зовнішнього оцінювання із цього предмета). Відповідно до висновків технічної та предметної експертиз 5036 учасникам відмовлено в задоволенні апеляційних заяв щодо результатів зовнішнього незалежного оцінювання, 582 учасникам рішеннями апеляційної комісії результати змінено: – 361 учаснику – після проведення технічної та предметної перевірок їхніх бланків відповідей; – 166 учасникам оцінено роботи, що були анульовані через неправильно вказані ними варіанти тестових зошитів; – 55 учасникам відновлено результати анульованих робіт у зв’язку з відсутністю документально зафіксованих фактів порушень процедури проходження тестувань.

Слайд 20

Статистичні характеристики результатів тестування з української мови та літератури 2009 року по регіону

Слайд 21

Середня якість навчальних досягнень з української мови та літератури по регіону

Слайд 22

Середня якість навчальних досягнень з української мови та літератури (м. Вінниця, м. Житомир, м. Хмельницький)

Слайд 23

АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗНО - 2009

Слайд 24

Складність тестового завдання – успішність учасників тестування у виконанні цього завдання. Визначається як відношення кількості балів, що набрали всі учасники тестування за виконання даного завдання до максимальної кількості балів, яку вони могли б отримати за його виконання, виражену у відсотках.

Слайд 25

ЛЕГКІ ЗАВДАННЯ Синоніми наведено в рядку А зустрічати гостя – проводжати гостя Б жвавий хлопчина – прудкий хлопчина В привозити подарунки – привезені подарунки Г будівельний кран – водопровідний кран

Слайд 26

ЛЕГКІ ЗАВДАННЯ Складним є речення А Верби, схилившись над тихим Дінцем, розчісують коси зелені. Б На заході ще жевріло небо, а в степу вже заходила ніч. В Липневий день мандрує пішки, казки нашіптує малечі. Г Пішла дорога то маленькими сосновими лісками, то болотами, то полями.

Слайд 27

ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Усі слова написані правильно в рядку А викладацький, молотьба, вохкість Б карпатський, дорожчати, робітництво В криворізький, об’їжджати, французський Г інтелігентський, сонячний, надхнення Д тюркський, свідотство, соняшник

Слайд 28

ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Граматично правильне продовження речення «Обираючи стиль одягу,..» подано в рядку А витрачається багато часу. Б зважайте на певні норми. В підкреслюється індивідуальність. Г велике значення має колір. Д ваш гардероб має залежати від погоди.

Слайд 29

ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ (С - 2008) Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні А Квартет утворюють чотири виконавці. Б До редакції надійшло два сценарія. В Концерт тривав майже півтора години. Г Для вистави слід використати чотирьох прожекторів. Д Батальні сцени фільму знімали два з половиною місяців.

Слайд 30

СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку А багатший, більш вірогідний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований Б менш відомий, пресильніший, найохайніший, найменш визначний В дешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний Г повніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний Д кращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший

Слайд 31

СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Правильно утворено всі імена по батькові в рядку А Юрійович, Петрівна, Валерієвич Б В’ячеславівна, Євгенович, Кузьмич В Святославович, Матвійович, Ігоревна Г Іванівна, Іллінічна, Геннадійович Д Арсенівна, Яківович, Романівна

Слайд 32

СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка А юридичний, заощадження, більярд Б дзюдоїст, мультиплікація, шампіньйон В шлягер, Бессарабія, узбережжя Г щитоносець, Макіївка, дюжина Д б’ють, від’єднання, барельєф

Слайд 33

Завдання на розуміння тексту (складні завдання) Перша частина використаного в тексті авторського неологізму «аудіомісіонерка» (рядок 2) стосується звукозапису, а друга – А популяризації Б благословення В започаткування Г звеличення

Слайд 34

Завдання на розуміння тексту (складні завдання) Слова мимохідь і мимохіть, ужиті в тексті (рядки 39, 51) А різні за значенням Б однакові за значенням В близькі за значенням Г протилежні за значенням

Слайд 35

Оцінювання власного висловлення

Слайд 36

ВЛАСНЕ ВИСЛОВЛЕННЯ Розподіл учасників (%) за кількістю набраних балів

Слайд 37

Складність завдань (українська мова) – 2008

Слайд 38

Складність завдань (українська мова) – 2009

Слайд 39

Українська література ДУЖЕ ЛЕГКІ ЗАВДАННЯ Рядки Благослови, мати, Весну закликати! Весну закликати, Зиму проводжати!.. узяті з А соціально-побутової пісні Б календарно-обрядової пісні В історичної пісні Г балади Д думи

Слайд 40

Українська література ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Віршовий розмір «Енеїди» Івана Котляревського Еней був парубок моторний І хлопець хоть куди козак, Удавсь на всеє зле проворний, Завзятіший од всіх бурлак… А хорей Б ямб В дактиль Г амфібрахій Д анапест

Слайд 41

Українська література ОПТИМАЛЬНІ ЗАВДАННЯ Образ церковної чаші як символ незнищенності українського народу зображено у творі А «Я (Романтика)» Б «Тигролови» В «Жовтий князь» Г «Україна в огні» Д «Мисливські усмішки»

Слайд 42

Українська література СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ Перша пісня, яку виконує Наталка («Наталка Полтавка» Івана Котляревського»), це А «Сонце низенько, вечір близенько…» Б «Всякому городу нрав і права…» В «Ой під вишнею, під черешнею…» Г «Віють вітри, віють буйні…» Д «Гомін, гомін по діброві…»

Слайд 43

Українська література СКЛАДНІ ЗАВДАННЯ З-поміж перелічених поетів до «празької школи» належав А Павло Тичина Б Євген Маланюк В Володимир Сосюра Г Іван Драч Д Андрій Малишко

Слайд 44

Складність завдань (українська література) - 2008

Слайд 45

Складність завдань (українська література) - 2009

Слайд 46

Технічні характеристики тесту з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ для зовнішнього незалежного оцінювання 2010 року

Слайд 47

До тесту включено 61 завдання: Частина 1 містить завдання з української мови; частина 2 – завдання з української літератури; частина 3 – завдання на створення власного висловлення. На виконання тесту з української мови і літератури відведено 180 хвилин.

Слайд 48

Характеристика тестових завдань Форми тестових завдань: 1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (ВОВ) До кожного завдання пропонується 4 або 5 варіантів відповіді, з яких лише один правильний. 2. Завдання на встановлення відповідності (ВВ) У завданнях пропонується співвіднести характеристику мовного чи літературного явища, позначеного літерою, з прикладом цього явища, позначеним цифрою. 3. Завдання з розгорнутою відповіддю (РВ) Завдання цієї форми передбачає створення власного аргументативного висловлення на дискусійну тему. У ньому слід аргументовано ствердити або заперечити висловлену в завданні позицію.

Слайд 49

Кількісний розподіл завдань за формами, змістовими лініями та розділами програми (українська мова)

Слайд 50

Кількісний розподіл завдань за формами, змістовими лініями та розділами програми (українська література)

Слайд 51

Принципи композиції завдань у тесті з української мови і літератури 1. Спочатку в тесті подано завдання з української мови, потім – завдання з української літератури, а завершує тест відкрите завдання з розгорнутою відповіддю (власне висловлення). 2. Завдання в межах предметних складових тесту розташовуються за формами: від завдань з вибором однієї правильної відповіді до завдань з розгорнутою відповіддю. Це пояснюється специфікою роботи із завданнями кожної форми й технологічними аспектами комп’ютерної обробки бланків відповіді. 3. Завдання в межах кожної з форм розташовуються від простого до складного.

Слайд 52

Система оцінювання окремих завдань і тесту в цілому Для завдань тесту кожної форми встановлюється відповідна система оцінювання: 1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді – 0 – 1 тестовий бал. 2. Завдання на встановлення відповідності – 0 – 1 – 2 – 3 – 4 тестових бали. 3. Завдання з розгорнутою відповіддю – від 0 до 24 тестових балів. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання тесту з української мови і літератури, – 111.

Слайд 53

Куди звертатися за інформацією? www.testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти www.vintest.org.ua – сайт Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти (ВРЦОЯО) 8 (0432) 65 65 35 – телефон гарячої лінії ВРЦОЯО

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання